Joranna sa for siden:
:) Ned 1,8 kg denne uka.. =) Totalt 11 kg til nå.. :D
Joranna sa for siden:
:) Ned 1,8 kg denne uka.. =) Totalt 11 kg til nå.. :D
Drew sa for siden:
111.3 i dag. Ned 1.1 kilo på en uke. Synes ikke det var veldig imponerende, men dersom det fortsetter så blir det et vekttap på 26.5 kilo på et halvt år, og det er jo bra.
Mot slutten av uka ble jeg dårlig på å drikke vann, få trim og jeg spiste også en del sukkerfri sjokolade. Ble også ganske sulten i helga, tror kanskje det skyldes mye kunstig søtning og litt stress.
Sepia sa for siden:
Ned 0,6 denne uken!
Tilsammen 4,6 på ketolyse! Superfornøyd!
Antoinette6 sa for siden:
Og jeg er bare veldig, veldig flau. Startet ny tråd for mandagsveiere og tenkte ikke på at denne tråden eksisterte. Veeeeldig flaut :( Særlg fordi jeg tror til og med jeg har skrevet i denne tråden før.
Uansett, - ned 1,2 kilo på tredje uka. Det er jeg svært fornøyd med :)
Gratulerer, godtfolk. Stå på ! :)
igmitt sa for siden:
Her hiver jeg med på:D Selv om jeg har veiedag på onsdager så kan jeg flytte den til fredager heller, men da vil jeg ikke veie meg i morgen da;) Blir litt kjipt for min egen del tror jeg:) Kommer sterkere tilbake neste fredag, forhåpentligvis;)
Veide meg i går og da lå vekta på 87.8...uff:p
Lykkelig sa for siden:
I morgen er det ny dag og nye muligheter. Kjenner det på enkelte av buksene at noe har skjedd. Men jeg raser ikke akkurat ned i vekt. Men sticksene mine er i allefall på ca 75... så jeg klør meg litt i hodet. Er det bare det at kiloene sitter så innmari??
igmitt sa for siden:
I dag fikk jeg stixsene i posten:D får kanskje henta di i morgen.. Kjipt å jobbe natt for da rekker jeg ikke postkontoret:mad: Litt for gla i å sove gitt...
fjanni sa for siden:
Jeg har jobbet natt, og akkurat kommet hjem. Mulig jeg utsetter veingen til i morgen. Blir litt sånn vann-samling når man har snudd døgnet. Vi får se. :lol:
Tiram sa for siden:
amara sa for siden:
:( sukk, i dag viser vekta 99!! Jeg forstår LITE nå, det er jo 3 kg OPP fra forrige fredag, lurer på hvordan det går an? Jeg har riktignok ikke vært så flink som uka før hverken med trening eller spise like ofte, men har ikke gjort noe feil bortsett fra noen alkoholenheter da jeg har hatt bursdag i uka som har gått. Kan det gjøre så mye utslag? Jeg får tenke tilbake på hva jeg gjorde uka før og følge den "oppskriften" i uka som vi dag går inn i.
Ett lite hjertesukk fra meg dette, men fortsatt ved godt mot :visemuskl
fjanni sa for siden:
Ja, da var jeg oppe igjen etter nattevakt og 3 timers søvn. :lol: Og klar for Ikea-tur med mamma. Siden vekta var snill mot meg i dag, så registrerer jeg dagens vekt:
75.6 - 74.7 - 74.3 - i dag 73.6 :heia:
Det vil si 700 gram ned, og vi er nøyaktig tilbake dit jeg startet før jeg dro på ferie 9.august. Sånn kan det gå. :rolleyes: Godt fornøyd med å se 3-tallet på vekta igjen da, og ser fremover til neste uke.
Flisa sa for siden:
Hei, glemte helt å veie og måle i dag morges, ikke hadde jeg tid heller :-( Men tar det igjen i morgen tidlig. Gleder meg til å se resultatene, da jeg føler at jeg ikke har vært så flink. Men i går og i dag har jeg klart meg bra!!!
Panterpia sa for siden:
Opp 600 g.????:eek:
Det skjønner jeg ikke - har såvidt jeg vet vært skikkelig flink til å holde kosten.
Dette er jo bare etter andre uke på kuren, men jeg har ikke lest om noen som har gått opp.....?
Noen andre som har opplevd det samme?
Narnia sa for siden:
Veiinger i denne tråden:
89
88,2
88,3
87,1
Ned 1, 2 kg fra forrige fredag! :heia:
Og minus 3 cm rundt livet.
Lykkelig sa for siden:
Ny uke fredag (19 sept 08) ny vekt er 67,7 :jippi:
Pocahontas sa for siden:
14. september: 66,2 19. september, på KVELDEN: 65,2...I`m amazed!
Hvorfor?
Fordi jeg rett og slett bare har vært halvflink. Likevel går jeg ned. Utrolig. Utrolig moro også!:p
Plutselig er ikke målet om 60 kg helt uoppnåelig lenger.
Amazed!....
igmitt sa for siden:
Gratulerer til dere alle! Utrolig flinke :D
Sari sa for siden:
Jeg og mannen hadde vår første lille sprekk forrige lørdag; dette var noe vi hadde planlagt siden vi hadde nådd våre første mål..
Vel vel - jeg endte opp med kvalme, vondt i magen og + 1 kilo, mens mannen har gått ned 3 kilo denne uka! :eek: Så verden er jammen ikke helt rettferdig. Jeg har trent masse denne uka i tillegg til turer, og spist helt etter boka, likevel har jeg ikke gått ned mer enn noen usle hundre gram siden utskeielsen forrige helg. Æsj..
Drew sa for siden:
110.3 i dag...ned 1 kilo denne uka.
Sepia sa for siden:
Ned 0,6 denne uken!
5,2 på 6 uker! Jeg er veldig glad for at Melkosjokolade-sprekken min på lørdag ikke fikk noe stort utslag. Var i ketose igjen på søndag, så hei, hvor det går!!! :)
AnnChristin sa for siden:
Hei...
Har vært på oslotur i helga, men har vært kjempeflink med maten.
Ulempen har vel vært all ølen jeg har konsumert, men men...
Veide meg sist torsdag, og det var minus 600 gram i forrige uke!! helt ok, er spent på hva fredagen vil vise:)
Neeeeeiiiii !!! OPP 700 g ??? Det er nok rødvinen ti kvelder på rad.
POKKER !!!
Men står vi på fortsatt? YESS, YESS, YESS !!! :)
Brukernavn sa for siden:
Og ny vekt på fredag var 69,5.
Jaaaaa!! Endelig 6 foran!!
amara sa for siden:
Ingen som har lagt seg inn enda i dag? Jeg kan melde at jeg er på rett vei igjen :heia: fra 99 forrige uke til 96 denne. Motivasjonen er da på plass igjen, har jevn og god energi og klærne sitter bedre.
God helg, og god ny uke!
Anitra sa for siden:
Så flinke dere er!!
Fortsetter dere i oktober? For da vil jeg gjerne være med.
Narnia sa for siden:
Veiinger i denne tråden:
89
88,2
88,3
87,1
86,5
Ned 0,6 kg fra forrige fredag! :heia:
Panterpia sa for siden:
Ned 1,2 kg. denne uka:D
Tiram sa for siden:
26.09: 86,1 kg
Ikke gått ned så mye denne uken, men nå har cm begynt å forsvinne. Beltet har blitt flyttet ett hakk inn.
dybsi sa for siden:
Hei hei. henger meg på her jeg også.
Har gått på ketolyse før med godt resultat, men har godt litt gale i sommer :( så i dag bestemte jeg meg på å begynne på nytt igjen. har utsatt det for lenge nå. synes de første dagene var ille forrige gang jeg gikk på det, men nå må jeg bare stå på!
Startvekt: 96,6kg
høyde: 172cm.
Mål: 75kg
fjanni sa for siden:
Jubalong!! Dere er så flinke alle sammen! Stå på videre!! Snart er september over.
75.6 - 74.7 - 74.3 - 73.6 - i dag 72.8
ned 800 gram og strålendes fornøyd med det gitt!!! Jeg er inne i et helt nytt tall, et tall som jeg ikke har vært innom før og forlatt pga ferier, sprekker osv. Deilig!!! Nytt tall!! Gjør ikke noe om neste uke er innenfor samme tall, jeg har nemlig ikke dårlig tid så lenge det går rett vei.
igmitt sa for siden:
ingenting:( Har faktisk gått opp 1 kg:( Skjønner ingenting jeg...:confused: Jeg har jo også vært i ketose hele tiden..
magdalena sa for siden:
85.7 - 86.1 - 85.0 -84.5
84.5 stoppet vekten på idag. Jeg har overhodet ikke vært flink heller.. Har sprukket to ganger på to uker,og var ikke med forrige fredagsveiing,så ikke helt vitsen med det når jeg levde i en høykarboverden. Har holdt stå kurs siden mandag nå,og da sjekket jeg 87.5!:eek: Så det var utrulig mye vann sjokolade sprekkene mine gav meg. Så er meget godt fornøyd med dagens vekt-nå går det nedover på vekten,mens formen er på topp!
Lykkelig sa for siden:
Fredagsveiing (26 sept 08) ga minimal nedgang 67,5 kilo. Knappe 200 gram oi og akk
Pocahontas sa for siden:
Hei dere...
Jeg har vært tre dager på skikkelig karbovogna!
Bare sklidd rett ut, rett vest, rett åt h.... Jaja!
Jeg begynner på ny frisk i morgen. Vet ikke for hvor lenge.
Men jeg kan i hvert fall regne med noen uker, for jeg skal ned 5 kilo til på ketokuren. Deretter skal jeg ned ett par til og stabilisere med mye mer trening og ellers en sunn kost.
Thats the plan.
5 kilo nå tar sikkert ett par måneder på kuren. Har gått ned fra like over 75 kg til 66,5 (var nede i 65,2) - og forventer at de siste 5 (ned til 61, 5) går treeegt.
Tror dere at to måneder på 5 seige kilo bør gå?
Lykke til alle flinkinger!!! Dere får til noe som det later til at jeg har kastet på båten...:rolleyes:
Klem, Marianne
Drew sa for siden:
112.4
111.3
110.3
[size=3][/size]
I dag : 108.0
[size=3][/size]
:D
I dag er det 1 måned siden jeg gikk inn i ketose, og på den tiden har jeg gått ned 6 kilo. (begynte å skrive her litt etter at jeg hadde begynt kuren, så mine første veiinger er ikke med)
Sepia sa for siden:
Stillstand denne uken...
Ut med kunstig søtning og inn med vann og fett!!! Mmmm... ;)
Tiram sa for siden:
Hvor fornøyde er folket med nedgangen i september da?
Moro å høre før vi starter på en ny måned.. ;)
Selv er jeg egentlig ganske så happy, ned 5,3 kg. Mer enn jeg hadde regnet med (hadde vel håpet på 3 kg i nedgang) og kroppen føles fin.
Merker bedre plass i buksene mine og jeg måtte dra inn beltet ett hakk.
Pocahontas sa for siden:
Tiram takk! :)
Ble inspirert av det du skrev.
Jeg må nemlig ta meg skikkelig sammen for å gå på en ny runde. Trenger alt jeg kan få!!
Marianne
Edes sa for siden:
Puh! Jeg er nede i 81,3. Ikke helt fornøyd. Det går sakte. Har nok blitt litt mye Splenda iallefall i helgene.... :o Har gått ned ca 9 kg. Vet jeg veide 90,? da jeg begynte. Har akk meldt meg inn. Skal prøve å henge meg på her og se om det motiverer. :rolleyes:
fjanni sa for siden:
:D
Er godt fornøyd med vekttapet i September jeg. Synes ukene bare flyr av sted. Kroppen har det bra på ketolyse. Deilig. Treningsmotivasjonen er tilbake og jeg koser med med både kondis og vekt-trening. gøy. Nå er det bare å vente på at kiloene skal fortsette å komme av sakte men sikkert. Det er ikke så farlig når jeg er i mål, for jeg har det ikke så travelt. Hadde vært kjekt om jeg var under 70 til jul da, men det er underordna. Det viktigste er at kroppen har det bra. :love:
Tiram sa for siden:
:klem:
Håper du får all den inspirasjon du trenger.
:dulte:Kanskje vi skulle startet en ren inspirasjonstråd med gode ord og ikke noe vekt?!
Åååå !!! Jeg vil heller være i en oktobertråd. September har vært dum for meg. Godt og vel fire uker på ketolysekur og så ned 2 kilo. Nå er jeg gått over til Plan A i Torkils bok og skalikke drikke kaffe og spise bare 10 g karbohydrater pr dag, så får vi se.
Åpne en oktobertråd, da, folkens ! Og GRATULERER til alle lykkelige og gode menesker ! :)
Kitt sa for siden:
Det finnes alt en oktobertråd!:D
Kom å bli med!
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21566
:dulte:
Jeg har hatt en ok september, men har gått alt for sakte for min smak....
Satser på at oktober blir enda bedre, og at jeg kommer meg i gang med trening.
Også var det den der salaten, spiser ALTFOR lite av den - men desto greit med grønnsaker:) Vi snakkes vel i oktobertråden:):) eller fortsetter vi her...?
Flisa sa for siden:
Jadda........ ukene går så fort at jeg helt glemmer å veie og måle.
I dag hadde jeg litt tid om morgenen, og fikk både veid og målt. Den siste uken har jeg gått ned 1,5kg. Nå er nåla endelig under 60 og jeg veier 58,5kg.... Jippi..... der kom etterlengtet motivasjon for meg til å fortsette!!!
liv: 82
hofte: 96
under bryst: 81
mage: 90
God helg:-)
fjanni sa for siden:
Jeg har rapportert inn på oktobertråden jeg i dag... Skal vi fortsette her altså? hehe.
Uansett veier jeg nøyaktig det samme som sist uke. 72.8 kg.
Flisa sa for siden:
Jeg kan bare flytte mitt.... tenkte ikke på at det var oktober... som sagt det går fort!!!
lurveknotten sa for siden:
Trodde det var meningen at man skulle fortsette på denne tråden jeg, for det er vel for de som begynte i september, eller hva?
Så da gjør jeg det vaffal :p
Har vært i ketose temmelig nøyaktig 4 uker i dag og har gått ned 6 kilo. Det er ikke så halvgæærnt det :D... erm..ja... det betyr 81 kilo. Når jeg går under 80 blir det sjokoladekake! :eek: He he... neida
Veide meg fredag, og vekta sa 86,7.... D blir minus 5 kg på like mange uker...
God knall!!
hhm
fjanni sa for siden:
Jeg oppdaterer oss jeg da, siden vi bestemte oss for å fortsette her istedenfor å slenge oss på oktoberketolyserne.
75.6 - 74.7 - 74.3 - 73.6 - 72.8 - 72.8 og i dag 72.3
Ned 500 gram. Godt fornøyd med det.
Lykkelig sa for siden:
[INDENT]Opprinnelig lagt inn av Lykkelig, her.
Jeg har da startet i dag og kan melde at min startvekt er 73,5 kilo.
[/INDENT]
Første fredag etter start (5 sept) stoppet nåla på 70,7. Slettes ikke verst må jeg si. Selv om det er mye vann. :D I like it!
[/INDENT]
Ny fredag (12 sept) og dagens vekt stoppet på 69,3
[/INDENT]
Ny uke fredag (19 sept 08) ny vekt er 67,7 :jippi:
[/INDENT]
Fredagsveiing (26 sept 08) ga minimal nedgang 67,5 kilo. Knappe 200 gram oi og akk
Her har det vært litt over stokk og stein med høstferie osv. Men siste veiing var:
(11 okt) 66,2 kilo. Nå synes jeg det går litt vel saaakte. Men det går ned i allefall.
Lykkelig sa for siden:
Jeg fortsetter i allefall her siden det er ok å "sammenlikne" med dem som startet samtidig som meg.
Da er jeg også med:)
Minus 500 g, med mens!! :) Går sakte men sikkert rette veien.
Bæremæ sa for siden:
Kan jeg være med? :o
begynte for en uke siden på ketolyse...
06.10 /116,6kg
13.10 / 113,4kg
Ned 3,2 kg på en uke
Sepia sa for siden:
Har stått stille i tre uker nå, men i dag hadde jeg gått ned 0,6. Så nå håper jeg at jeg er i gang igjen... Har nok fått et litt for tett forhold til Anton Berg i det siste. Men nå får Anton foten i baken, ut av mitt liv! For en stund...:)
Lykkelig sa for siden:
Ny veiefredag (17 okt) 65,7 kilo. Det går nedover. Om jeg klarer en kilo i uka så er jeg ferdig med god margin til jul. Det vil jeg så gjerne!
Sepia sa for siden:
Bare meg og deg som oppdaterer her, Lykkelig?
Har alle "flyttet over" i oktober-gjengen?
Ned 0,9 denne uken! Kjempefornøyd, i og med høy partyfaktor på lørdag og dagen-derpå-spising i går...
Lykkelig sa for siden:
Fredagsveiing (24 okt) Gaaah! Kun 65,4 kilo det er bare 300 gram det. Jeg tror jeg bare MÅ trene mer. Er jo i ketose som før og jeg spiser ikke mer kunstig sukker.... :mad:
Lykkelig sa for siden:
Fredagsveiing igjen (31 okt) 65,3.... er det mulig?? Hva skjer?
Lykkelig sa for siden:
Ny fredag og ved godt mot (7.nov) 64,8. Det er jo i allefall en halvkilo da. Endelig monner det litt.
KetoKay sa for siden:
September
Dag 1....130,7 (22.9) Start
Dag 8....129,8 (29.9) -0,9
Oktober
Dag 13...126,8 (4.10) -3.0
Dag 19...126,2 (11.10) -0,6
Dag 26...125,1 (18.10) -1,1
Dag 32...125,1 (25.10) 0,0
November
Dag 39...123,9 (1.11) -1,2
Dag 46...124,0 (8.11) +0,1
Får vel følge med litt her nå.... Veide meg fredag, ned 700 g..
En liten uke igjen, så skal jeg ha en "pause" til etter jul:)
Bestemte meg for Ketolyse frem til julebordet 15 nov, og nå er det snart. Har plutselig mange kjoler å velge mellom... JJEEEIII:)
Og det skal stå i tickeren min MINUS 9 KG... fikk den ikke til i dag..
KetoKay sa for siden:
September
Oktober
November
Dag 53...123,3 (15.11) -0,7
KetoKay sa for siden:
September
Oktober
November
Dag 53...123,3 (15.11) -0,7
Dag 60...122,3 (22.11) -1,0
Lykkelig sa for siden:
Fredagsveiing gav resultat (21. nov) 64,2 to uker etter sist veiing og med endel slapp karbokontroll. Må sette inn støtet nå før jul. Kjenner jeg begynner å bli lei!
LilleM0r sa for siden:
Så flott, Lykkelig! Du er jo nesten i mål - veldig bra gjort av deg.
Og innspurten den klarer du! Så flink som du har vært til nå - igjen gratulerer!:heia::heia:
Tundeh sa for siden:
litt forsinka fredagsveiing Men det er NED 1 kg. :)
Lykkelig sa for siden:
Glemte å oppdatere sist uke. Men da var resultatet 63,7. Yess:D
Dagens fredagsveiing (5 des) og resultatet var 62,7 og det er jo jammen meg en kilo på en uke det. Helt utrolig siden vekta har vært klistret i ukesvis! Jeg har nesten kuttet ut "brødet" som flere har lagt ut oppskrift på her inne. Og det tror jeg jammen har virket. Må skal jeg bare fortsette i to uker til (fram til julaften) og så skal jeg se hvordan det ligger an da. Og så trapper jeg sakte opp tenker jeg.
Er planen...
LilleM0r sa for siden:
Lykkelig - det er over 10 kilo det!! Og for en som i utgangspunktet ikke hadde så mye å ta av - er jo det vanvitig bra!
Du må være kjempe-lykkelig.....
Gratulerer så mye - dette må feires!!
[img]http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=ZSzeb112&pp=ZNxmk570YYNO[/img]
Wilhelmina sa for siden:
Har vært litt sløv her da, men jeg har gått ned tilsammens 10 kilo nå.
Tiram sa for siden:
Jeg har visst vært veldig sløv med å skrive inn veiingene mine... MEN, i dag viste vekta 80,3kg. -11kg det jo.
Mitt første delmål var under 80 før jul. Det klarer jeg!! :D
Lykkelig sa for siden:
Jeg er litt treg nå men sist fredag 12 desember var vekta 62,3 nesten en halvkilo. Goodi!
Har begynt å tenke på hvordan å trappe opp uten å få magevondt eller annet kjipt. Har nesten litt angst for å gå tilbake til normalen. (eller mer normalt i allefall)
Lykkelig sa for siden:
Sen oppdatering men fredag 19 des. stoppet vekta på 61,7. Så flott.
Har planer om å ta en "rolig" karbojul. Kose meg litt men ikke gå amokk. Da blir det vel uansett bare psykotarm.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.