He he, jeg er ganske kresen selv, så jeg tipper du er den rette å spørre jeg :D Det jeg lurer på er feks. om de er søte (syns omtrent alt blir for søtt), om det smaker noe kokos av dem, og om de er harde å tygge på ... He he, har noen kriterier ja :p
Hvor mye skulle du hatt for dem a? Just in case ...
Egentlig ingenting som må være under 35 dollar. Sånn som kursene er nå, holder det å ligge under 39. Men for å svare på spørsmålet ditt: det er kun varene som må være under grensa, frakten kommer utenom. :)
Takk for svar!!
Satt her å bestilte..Men helt i slutten så jeg at hele hærligheten kom på 63 å noen doller med frakt!!Er det "rett" sånn da??Vil ikke få meg noen overraskelser :D
Ble 332kr her!!!
Håper jeg FÅR pakken nå da..At jeg ikke ender opp som noen av di uheldige her:mad:!!Har bare bestilt atkins barer da:)Får jeg ikke pakken så ringer jeg å da skal di få høre meg altså!!!hehehe...
Har litt lyst til å prøve dette (vegetable glycerine), brukes mye som søtstoff i lavkarbobarer osv.(0 netcarbs). Kunne vært interessant å prøve, men er litt usikker på om det er lov å innføre, hm ... Vet ikke hvorfor det ikke skulle være det, men det er jo så mye som ikke er lov her.
Er det noen som har prøvd dette?
Nå ble jeg skikkelig gira på å bestille!! Billigst jeg har funnet her i Norge, er på Sparkjøp. Der koster en 6pack med bars 52kr, det er 20kr mindre enn på mega. Uansett er ikke utvalget så stort her, men FOR et utvalg på nett:p
Unnskyld, men sa du Sparkjøp? Bestiller du barer fra Sparkjøps nettbutikk?
har ventet fryktelig lenge på pakke nå
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.