< Tilbake til oversikten

Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Alyssa sa for siden:

He he, jeg er ganske kresen selv, så jeg tipper du er den rette å spørre jeg :D Det jeg lurer på er feks. om de er søte (syns omtrent alt blir for søtt), om det smaker noe kokos av dem, og om de er harde å tygge på ... He he, har noen kriterier ja :p
Hvor mye skulle du hatt for dem a? Just in case ...

Ista sa for siden:

Må man hele bestillingen TILSAMMEN være under 35$??Altså med frakt å hele sulamitten for at man skal slippe den moms toll greia???

Ista sa for siden:

Skrev litt fort der gitt...Dere skjønner vell hva jeg mener ;)

Alyssa sa for siden:

Egentlig ingenting som må være under 35 dollar. Sånn som kursene er nå, holder det å ligge under 39. Men for å svare på spørsmålet ditt: det er kun varene som må være under grensa, frakten kommer utenom. :)

Ista sa for siden:

Takk for svar!!
Satt her å bestilte..Men helt i slutten så jeg at hele hærligheten kom på 63 å noen doller med frakt!!Er det "rett" sånn da??Vil ikke få meg noen overraskelser :D

Alyssa sa for siden:

Mine pakker har kommet på 70 og noe med frakt, så 63 høres ikke gale ut :D

Ista sa for siden:

Ble 332kr her!!!
Håper jeg FÅR pakken nå da..At jeg ikke ender opp som noen av di uheldige her:mad:!!Har bare bestilt atkins barer da:)Får jeg ikke pakken så ringer jeg å da skal di få høre meg altså!!!hehehe...

annabanana sa for siden:

Fått 4 pakken nuh :)

Jeg bor også i bygda uttafor ålesund :p Men, så ikke noe kjent med bildet, så ...

Alyssa sa for siden:

Har litt lyst til å prøve dette (vegetable glycerine), brukes mye som søtstoff i lavkarbobarer osv.(0 netcarbs). Kunne vært interessant å prøve, men er litt usikker på om det er lov å innføre, hm ... Vet ikke hvorfor det ikke skulle være det, men det er jo så mye som ikke er lov her.
Er det noen som har prøvd dette?

idmer sa for siden:

Nå ble jeg skikkelig gira på å bestille!! Billigst jeg har funnet her i Norge, er på Sparkjøp. Der koster en 6pack med bars 52kr, det er 20kr mindre enn på mega. Uansett er ikke utvalget så stort her, men FOR et utvalg på nett:p

msplum sa for siden:

Unnskyld, men sa du Sparkjøp? Bestiller du barer fra Sparkjøps nettbutikk?

har ventet fryktelig lenge på pakke nå

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.