Nå har det gått tre uker siden jeg begynte på lavkarbo igjen, men hver eneste dag har jeg sprukket:mad: Jeg blir bare så inn i helvetes forbanna (beklager språket)! Jeg har jo gjort dette før, og da gikk jeg ned 15 kg. Da var jeg disiplinert som få, men ikke en gang tanken på en skuespillerrolle jeg "skal inn i," klarer nå å disiplinere meg.
Mon karbo-suget har med medisiner å gjøre? Jeg tar blant annet Remeron, og jeg vet at dette kan gi økt apetitt (men gir det økt sug etter karbo? Det er nemlig en stor del av problemet. Jeg klarer bare IKKE å holde meg unna godiset. Da mener jeg vanlig godis, ikke lavkarbo). Det som er så dumt, er at jeg ikke kan slutte med behandlingen:(. Uansett, det beste jeg kan gjøre, er vel å ta en prat med legen for å sjekke om jeg evt kan bytte preparat.
Ok, jeg har tro på i morgen. Håper jeg kan logge meg inn og si at jeg rett og slett ikke har sprukket. Det hadde vært helt fantastisk. En dag om gangen. I morgen SKAL jeg klare det.:boxing:
Kast alt du godis d har i skapet.. det er lenge til neste gang du skal spise det iallefall.. smiler..
hold ut i 3 dager.. etter det klarer du deg=)
Lag deg gele.. lavkalori(0 karbo) som du kan spise de første dagene, da har du noe å dytte i munnen.. baconchrisp.. jeg skal heie på deg jeg
Hold ut. Det er jo litt ekstra vanskelig hvis søtsuget delvis skyldes medisiner, men det blir jo spennende å se om søtsuget gir seg etter noen dager selv om du bruker de medisinene. Det er jo en sjanse for det.
Ja, jeg er veldig spent på å se hvordan det går med akkurat det. I dag har jeg i alle fall klart å holde meg til lavkarbo:engel_ikk Jeg vet at det bare er en dag, men jeg har klart det i dag, da klarer jeg det i morgen også. Jeg føler at det faktisk hjelper litt å skrive denne journalen fra dag til dag, da får jeg oversikten. Dessuten er det fantastisk godt å vite at det er flere av dere der ute som også ser og dermed heier og trøster alt ettersom.
I dag: :realmad::realmad::hylgrine:Det kommer en ny dag i morgen, men da skal sønnen min og jeg lage sjokoladekake for å feire at minstejenta har blitt bleiefri. Det blir en lei liten gutt når mamma ikke vil spise kaken, så jeg må nesten ta et lite stykke. OG så er det jo sånn at når man har tatt et lite stykke, kan man likegodt stappe alt annet innpå også. Lite håp for morgendagen. Bajs!
Ja, i august var alt bare velstand. Jeg var jo fresh som få med nyoperert mage og gled inn i str 36/38 uten å nøle. Alt vel. Men så fikk jeg en av mine berømmelige nedturer den høsten og havnet på sykehus. Der ble jeg satt på noen nye medisiner som dessverre har den ugreie virkningen at man legger på seg. Kort sagt, jeg var tilbake til null og vel så det på kun kort tid. Jeg har byttet de medisinene med andre medisiner, men fortsatt tar jeg medisiner man kan legge på seg av. Skal diskutere med legen om vi kan ta noen flere grep.
Du legger nok ikke på deg av medisinene, men de kan gi deg appetittøkning. Det er nok likevel de karbohydratene du putter inn som er problemet. Hvis du på grunn av appetittøkningen spiser mer fett og proteiner og holder strengt på lavkarbo så trodde jeg at du ikke ville legge på deg. Eller?
På mine tabletter står det :bivrikninger vektøkning... ikke økt apetitt
og jeg får også beskjed av legen at det kan bli vanskeligere å gå ned når jeg går på de.
til og med Eurodiettlegen sa at de kan ha en innvrkning, hun mener vakta KAN gå fortere ned når man slutter med preparatene selv om jeg spiser det samme. (4-5 produker om dagen)
Da tenker jeg i mitt sinn at de gjør noe annet også med kroppen, som gjør at den eser ut og tar til seg mer enn den behøver:confused:
Hehe, du har så rett. Det er det som går inn i truten som er årsaken til at jeg går opp i vekt. Problemet er at de små rosa gir et vanvittig sug etter godis - karbo. Men nå er det slutt og dermed basta! Jeg er dog spent på om jeg kommer til å gå ned i vekt. I forrige runde brukte jeg også noen medisiner som gav vektøkning. Da jeg la om kostholdet, til lavkarbo, sluttet jeg å gå opp, men pga medisinene gikk jeg ikke ned. Jeg sluttet på dem og vekta raste ned. Det blir spanande å sjå. Skal ta en skikkelig prat med legen, også, for å sjekke om det finnes alternativ til det jeg tar nå.
Han hadde nok taklet det helt fint, men det ble som det ble; tre stykker rett ned.:sint: Men nå er det slutt!!! Jeg har hatt en lang prat med kona mi, og sammen har vi støvsugd skapet for godis. Det finnes ikke en eneste godbit igjen som frister. Ikke skal det kjøpes inn noe heller. :boxing:Hvis hun kjøper til seg,spiser hun opp det hun kjøper eller gjemmer resten.:blomster: Jeg kommer til å spise litt sukkerfritt godis - heldigvis tåler jeg det fint - så da blir det det. Første delmål er påskeaften. Påskeaften skal jeg spise et påskeegg med vanlig godteri med verdens beste samvittighet:sikle:, men så er det slutt. :hest:Neste delmål blir 17 - mai.:4klover:
hei på deg Paprika..! enkelte medisiner kan faktisk gi vektøkning uten at det man spiser har noen innvirkning. eller så kan de få vekta til å stagnere. tror at det har med at man forstyrrer hormonbalansen i kroppen.. (litt på gyngende grunn her..)
håper du og legen din kan finne andre alternativer. jeg er en urtefrik og er veldig interessert i diverse metoder fra Østen.
syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du har kost deg med kake. det er neste værre å ha dårlig samvittighet for hva man har spist enn å tenke pytt sann og bedre lykke neste gang :)
jeg har gått en del på betennelsesdempende opp igjennom, nå har jeg gått fast på kortison preparatet prednisolon . sluttet forge uke, men tror jeg må begynne igjen.:rolleyes:
håper du finner ut av dette, for det er kjipe greier!
Ja, det stemmer faktisk. Det finnes flere medisiner som forstyrrer hormonbalansen, og det igjen kan føre til ødemer, oppsamling av vann, i kroppen, nedsatt fettmetabolisme og sug etter mat og søtsaker. Risperdal er kjent for det, kortisonpreparater og mye annet snask kan gi disse kjedelige bivirkningene.
Jeg tror ikke urter kunne kurert meg, men jeg har respekt for alternativ medisin. Dog er jeg sykepleierstudent, og heller nok litt mer mot skolemedisinen.
Alle kortisonpreparater kan gi vektøkning, dessverre. Det er skikkelig bajs.:realmad:Men betennelser er jo heller ikke bra for kroppen, så hvilket onde skal man velge?:veitikke:
ja, du sier noe der. Nå her jeg kuttet ut prednisolon som sagt, men formen er mildt sagt ræva nå... så jeg velger nok å gå tilbake hvis jeg ikke blir bedre snart.
Så utrolig drit! Det finnes en del nye kortisonpreparat som ikke skal være så ille, jeg har ikke hele oversikten. Du må rett og slett ta en skikkelig prat med legen. Finn ut om det finnes alternativer. Det ordner seg :klem:
I alle fall: dagen i dag har gått utrolig bra.:engel_ikk Fy fader så lurt det er å ikke ha skapet fullt av pottis og digg! I kveld gikk det hele så strålende. Gleder meg uhemmet til å bestille varer fra den mindresukker siden.:sikle:
Hei du/dere må gi et lite vink hvis dere finner alternativer. har en svigermor som desverre går på kortison preparater.. dårlig kosthold også, men hun vil ikke høre om lavkarbo, så da får det være.. (hun og samboern spiser det som er billigst)
når det gjelder østlig medisin, så er jeg veldig mye mer for den enn vestlig til tross for at jeg er bioingeniør.. hehe
grunnen til det er at det østlige fokuserer veldig på forebygging, og vesten fokuserer mer på å operere/ bøte på skadene når de først har oppstådd.. og det er ikke alltid vi i vesten får bort grunnsykdommen heller..
men det er jo klart.. det beste fra begge verdner er jo helt klart best ;)
Det har vært en knall dag! Har ikke spist for mye karbohydrater, har trent (svømming) og det var utslag på stixen. Hvis bare lønna til kona kunne kommet inn nå sånn at jeg kan bestille varer fra mindresukker, ville alt bare vært velstand. Nå er det nesten bare velstand:lol:
Å, jeg har alltid hatt lyst på akvarie, men kona nekter. Jaja, jeg har klart å grine meg til to marsvin og en katt:) Dere må kose dere med det i morgen da.
Takk:engel_ikk Lønnen kom i går, og jada, halve forsvant ut i regninger her også. Lista jeg hadde klar for å bestille på mindresukker ble en del forkortet... Menmen, gleder meg uansett til pakken kommer!
I dag sov jeg til klokka to:eek: Sitter for lenge oppe om kveldene, og har hatt fri altfor lenge. Nuvel, etter at jeg hadde klart å brekke meg ut av loppekassa, var jeg aktiv som få:w00t:. Ryddet, støvsuget, lagde deilig middag og tok lillejenta med i bassenget på skolen til kona. Har klart å holde labbene unna påskegodtet til ungene som de skal ha med når de kjører til vestlandet med faren sin:engel_ikk, så lavkarbomessig var dagen kun døg! Utslag på stixen og alt.
hvor er du du bestiller sånne mindre sukker produkter ifra?? jeg var innom en helsekostbutikk i byen for noen uker siden og fikk hakeslepp da jeg så at de skulle ha 400kr for en boks med whey protein.. så da tenker jeg at jeg klarer meg fint med mitt soyamel fra dementer/ spielberger med 2.4 karber per hundre gram. dette får jeg kjøpt på lokalbutikken for 20kr per 250g..
vet du at jeg våkner så tidlig etter at jeg begynte på denne dietten.. litt irriterende egentlig, for jeg tror at kroppen min trenger mer enn kun 3 timer søvn per natt. i natt sovnet jeg 0330, og så pling var jeg lysvåken klokka 0730.. skulle stå opp 0830, og da er det jo bare tull å legge seg igjen.. blir mer trøtt når jeg våkner da..
Jeg sprakk i natt:( Det var da som bare f... Men jeg gir meg ikke! Så langt har jeg vært flink i dag, og satser på å være like flink i natt. Problemet er at jeg er så sulten i to - tida, og når skapet atter er fullt av godis, blir det vanskelig. Kona har gjemt unna godteriet nå, så i natt får jeg uansett ikke tak i det.
Ellers har jeg svømt i dag, 500 meter. Jeg er ikke verdens mest utholdene, men 500 meter er mer enn 0 meter, så jeg sier meg fornøyd. Ungene reiser til besteforeldrene i morgen sammen med faren, så det blir bare meg og kona i påsken. Vi har som mål å svømme hver dag, så forhåpentligvis kommer jeg meg rett og slett litt i form i løpet av denne påskeuka.
Hei paprika! jeg jobber i turnus og har problemer med å sove hvis jeg er stresset.. men sålangt har jeg klart meg fint uten sovetabeletter. og jeg var døøød på jobb den dagen. mot slutten av dagen vel og merke.. men jeg må ha noe i ørene, ellers får jeg ikke sove..
ikke bra. ndg godter og slikkerier kan jeg ikke ha det i hus, for da sprekker jeg.. hadde meg et realt godtekick i jula.. fisj så kvalm jeg ble.. usj og gusj..!!
lærer aldri :)
Innom og hilse på eg, kjekt med fler fra stavanger! Og håpe på treff om ikkje så veldig lenge, va domt det ikkje går neste uga, men der komme mer sjanser!
lørdagsklem te deg;)
Jeg har bestemt meg for å være helt ærlig i denne dagboken, så jeg holder meg til det. Derfor kan jeg røpe at jeg i skrivende stund sitter her og føler meg som en kvalm hval:_oppgitt:. Kvalm fordi jeg har spist dritt hele dagen, og hval fordi jeg, vel...eh...likheten faktisk er litt slående. Bajs, bajs og atter bajs. At jeg ikke kan utvise litt mer kontroll! Trist paprika i kveld.:hylgrine:
men paprika da.. gjort er gjort og spist er spist :)
hva med å få dilla på noe "sunt" multekrem? baconkrisp med fløte?
ikke straffe deg selv fordi du har spist og kost deg..
i morgen er en fin dag til å starte med nye blanke ark :)
jobber du ved siden av studiet? eller har du hatt turnus jobb før?
jeg jobbet turnus for 3 år siden på en plass det var sykt hektisk, ble faktisk sykemeldt av det. så jeg begynte i en spennende dagstilling. der kom jeg ikke overens med sjefa (psykopat tror jeg..) og dermed bar det ut i turnus igjen et annet sted. nå er jeg mer eller mindre fornøyd.. trivelige folk på jobb, man er alene når man har aften eller nattevakter.. det re digg!! da er man sjefen og må ta avgjørelsene selv..
håper dagen i morra blir fin og at søtsuget ikke blir for stort for deg :)
sender litt ikke forspise seg på godter vibber til deg :meditere:
må bare innom med en :klem: har lest nå opp og ned her... skammer meg for at jeg ikke har vært innom tidligere.... men håper det går bedre i dag- skjønner det er vanskelig til tider dette!!! men bare ikke la deg selv bli ødelagt når du først har sprukket.. for det kommer alltid en ny dag i morgen :suss:
Hatt en strålende dag.:smile: Først en tur til byen for å sende noen penger til Ecuador. Jeg har vært utvekslingsstudent der nede, og hjelper noen venner med litt nå og da. Fant ut at kontoen egentlig var litt mer skrapa enn vi trodde, men heldigvis har vi allerede handlet inn masse deilig lavkarbomat for hele påsken. Da vi kom hjem lagde jeg middag; en fantastisk rekegryte jeg har funnet her inne. Så utrolig bra at dette forumet finnes! Her kan man diskutere alt, få venner og slippe å krangle fordi man spiser litt annerledes, og ikke minst: man finner oppskrifter!:syklubb:
I alle fall. Etter middag bar det til bassenget. Uten konemor i dag, men dog med friskt mot i ensom majestet. Etter svømmeturen skulle jeg i badstuen, men ble plutselig helt hysterisk:wacko: ved tanken på at noen kunne låse døren mens jeg satt der inne, så det ble kun litt lett oppvarming av legemet før jeg gikk ut igjen.
Film og hjemmelaget is på kvelden. Det er så digg å ha ismaskin! Den hører egentlig til eksmannen, men han har ikke bedt om å få den tilbake. Dermed beholder jeg den så lenge det går.
Stixen var knall - lilla i dag. Jeg jubler av glede.:love: Dette går den rette veien.
ja, enten det eller at du har vært kjempeflink Paprika!! :)
hvis du vet at du har drukket mye vann (mer enn 2 liter) så er det overveiende sannsynlig at det her går så det suser!!!! :)
Jeg drikker godt 2,5 - 3 liter til dagen, så det er nok fettforbrenningen som viser på stixen:lol: Skal jo ikke være helt mørk, da. Det tyder på for lite væske.
Ok, hvordan går det? Bra! Ikke noen utskeielser, så det er kun gudd. I går kveld var det litt mindre utslag på stixen, men det var nok rett og slett fordi jeg hadde drukket litt mer. Nå har jeg bestemt meg for å la stixene ligge litt. De koster jo litt også. Det er ikke bare lett å la være, men nå har jeg jo sjekket at jeg er i ketose, så da vet jeg at jeg spiser riktig.
Hjemmelaget is, ja. Jeg bruker oppskriften til Iset: 1 boks kremfløte, 3 eggeplommer, 10 dråper vaniljeekstrakt, en stor spiseskje natreen. Deretter tilsetter jeg en spiseskje kakao og litt revet 70% sjokolade. Blir helt totalt snask! :sikle:Kona mi er helt vill etter det hun også, så vi lager det titt og ofte. Jeg er totalt nødt til å ha et eller annet i nebbet mens vi ser på TV på kvelden.:spisesnak Det er en dårlig vane, jeg vet det, men sånn er realiteten. Uten kveldskos kan jeg bare glemme å klare dette.
Ok, nå skal jeg sette meg å skrive litt. Jeg holder på med en kortfilm nå som handler om psykisk helse. Jammen har inspirasjonen vært bedre etter at jeg atter la om kostholdet, så det beviser bare hvor lurt dette er.
Hei!
Nå har jeg lest heleeee dagboka di.
Du har jo ikke skrevet så lenge, så det var liksom overkommelig.
Vil bare ønske deg lykke til vidre jeg!
Litt startproblemer er bare sunt! Nå går det veien.
:klem:
Takk for at du er så flink til å skrve i takknemlighetsdagboka forresten!
mer, mer, mer :heia:
Jeg sitter her og er rett og slett litt pussa.:full: Vi har hatt gjester i kveld, og det ble servert indisk mat:
Til fire personer
5 kyllingfileter, deler hver filet i tre
2 bokser hakka tomater
En del revet ost, vet ikke mengde, men jeg rev en god, og da mener jeg god, del
Bacon
Sopp
Purre
Løk
1 boks seterrømme
1 glass tikka masala pasta (selges på meny, på coop på Finnøy og andre velassorterte matforetninger)
Klipp opp baconet til passe biter, hakk sopp, purre og løk. Hiv det hele over i en ildfast form - litt stor for denne porsjonen - hiv oppi osten, de hakka tomatene og rømmen. Blande, blande litt. Ta passelig mengde tikka pasta og rør det inn i det hele, jo mer pasta jo sterkere blir retten. Til slutt hiver du oppi kyllingen og blander til slik at kyllingen er dekket av resten.
Jeg setter den alltid inn i kald ovn og setter ovnen på 250 grader. Da er det ferdig etter ca 40 - 45 minutter. Det kommer litt an på hvilken ovn du har. Når du synes det virker ferdig, tar du det ut og sjekker en filet.
Denne maten er bare aldeles utrolig døg, og utrolig lett og lage! Serverte basmatiris og naanbrød til dem som ikke følger lavkarbo.
Det ble en heidundrenes suksess. Vi serverte vin til maten, men jeg drakk like gjerne vodka med cola light siden det er minst karbo i det, Skravla gikk i ett. Dette var en veldig hyggelig kveld.:syklubb:
Nu skal jeg ta kvelden. Regner med en liten hodepine i morgen...:sove:
Det vet jeg ikke. Trodde egentlig jeg har fulgt en av oppskriftene som heter grunnoppskrift. Det funker i alle fall som grunnoppskrift. Deretter tilsetter vi det vi kan tenke oss i isen.
I dag har jeg egentlig vært en slappfisk, men en god slappfisk. Tok en liten tur i bassenget, men svømte bare 125 meter. Plasket ellers rundt og koste meg, mens kona fikk svømme sine 500 meter. Etterpå var det middag og etter det har jeg bare sittet foran peisen og skrevet på manuset mitt. En herlig dag. Ingen synder heller.
Å, den kyllingretten så veldig god ut-skal skrive i boka mi og lage ved første og beste anledning:) På apotekene har de veldig gode karbofrie drops fra fribol, men les godt på pakkene, oppdaga akkurat at den ene boksen jeg hadde kjøpt innehoder karbo:o tar du krom? Det hjelper meg-har sjelden lyst på snop- og da må det jo ha skjedd et mirakel; kunne godt trykke i meg en stor sjokoladeplate på no time før:rolleyes: God påskeaften til deg og dine:)
De skal jeg jammen sjekke ut! Tar ikke krom, dessverre. Jeg gjorde det, men gikk likesom og "gulpet" hele dagen av dem. Holdt faktisk på å kaste opp flere ganger også:nei:
Det er farlig å "ta fri" en dag. Jeg hadde planlagt å spise påskeegg på påskeaften med verdens reneste samvittighet. Påskeaften var jo mitt 1 delmål. Som sagt så gjort. Jeg momset av hjertets lyst i går - med ren samvittighet.:spisesnak Problemet er bare at jeg fulgte opp i dag også:nei:. Da jeg kom ned på kjøkkenet lå det fortsatt godis på benken fra i går pluss en pose potetgull. Undertegnede var solgt. Men jeg har lært noe av dette:
Som nevnt, en "fridag" kan være forløperen til en skikkelig sprekk
Ikke ha godteri liggende og slenge, det må legges på et mammasikkert sted.
Heldigvis er jeg ikke helt satt ut pga min manglende viljestyrke. Spist er spist og i morgen er det en ny dag. Apropos morgendagen: det er faktisk siste dag av påskeferien! Kan ikke fatte at tiden har gått så fort! På tirsdag allerede skal jeg påbegynne en 12 uker lang praksis etter å ha vært sykemeldt i fem mndr. Gleder meg!
I dag ble jeg forsøkt skjenket med et glass saft av min kone, heldigvis klarte jeg å la være å gulpe ned før det var for sent:) Ellers har jeg vært sur, sur og atter sur i dag. Rett og slett varkeekte PMS.
Tilbake i Ketose etter påskens ville utskeielser:ja: I dag var første dag i praksis. Det ble ikke akkurat en hel dag, mest info. I morgen er det rett på sak. Tror det kommer til å bli bra.
Etter praksis tenkte jeg at jeg skulle gjøre noen innkjøp mens jeg likevel var i byen (jeg bor på Finnøy, og her er utvalget noe labert:høh:). Skulle handle kjøttdeig på Rema, se etter kylling på Kiwi, kjøpe SB12 (det BØR virke med den stive prisen) og se etter Heistad sjokoladepudding på Meny. Jeg, vet du, inn på Rema og støvsuge frysedisken for billig kjøttdeig for så å stappe dem i sekken. Det veide faktisk litt. Men en bør på ryggen med kjøtt må man vel tåle når man driver med lavkarbo? Javel, videre til Kiwi. Innen jeg hadde kommet meg fra Rema og til Kiwi (100 meter) så jeg ut som en nedsnødd Jeti:stortsmil. Det snødde altså så hemningsløst! Jeg kunne jo ikke gi meg, så jeg gikk på med krum nakke og fikk gjort alt. Det var tidspunkt under rundturen jeg hadde lyst til å løfte ansiktet mot himmelen og rope: Hvorfor?! (Den eneste grunnen til at jeg ikke gjorde det, er at jeg er redd folk hadde begynt å lure på hvor jeg hadde gjort av støttekontakten min), Og det var andre øyeblikk der jeg hadde doble øyenbryn, et naturell og et av snø. For ikke å snakke om en hjelm av snø oppå håret .Brrrrr. Men det var verdt innsatsen, lagde deilig sjokoladepudding nå i kveld. Den er jo ikke SÅ lavkarbo, så jeg skal dog være litt forsiktig.
Dette har alt i alt vært en fin dag. Det eneste som er litt dumt i kveld, er at jeg har fått ørebetennelse (mon det kan komme av denne strabasiøse handleturen i snøværet?), og får ikke kommet meg til legen før torsdag.:nei:
(Ironisk nok, i og med at jeg er omgitt av leger hver dag på praksis.)
Velvel, nå får jeg finne kassen. Min utkårede ligger allerede og sover:sove: Tror jeg skal følge på :sove: God natt til alle sammen!
I går var jeg hos legen for å diskutere medisiner:helsesjek, og jeg benyttet meg av anledningen til å veie meg mens jeg likevel hadde tilgang på en vekt (vi har ikke vekt hjemme fordi jeg ikke klarer å la være og veie meg morgen, middag og kveld hver dag). Resultatet var deprimerende; jeg har gått ned lusne 1 kg. Nå var jo hovedgrunnen til denne konsultasjonen at jeg skulle diskutere endring av medisiner pga vektoppgang og stagnering pga bivirkninger. Jeg skal slutte med Remeron og Cipralex, og gå over til Efexor. Jeg er veldig spent på om det går bra, eller om jeg blir syk igjen. Det vil være krise akkurat nå. Jeg får tenke positivt. Efexor alene kan ha vektnedgang som bivirkning, det samme har zeldox (som jeg også tar), sammen med lavkarbolife burde kiloene begynne å renne av som små badeballer.
Uansett, kom hjem fra legen, og stappet innpå med det første jeg så. Følte at det ikke var noe vits i å jobbe med det når ingenting likevel skjer. Har spist kontinuerlig i to dager nå. Og da snakker jeg om godteri, brød, pizza. oboy +++ Dere skjønner dealen. Men, men, jeg kommer meg nok i gang denne gangen også.
Høres ikke noe særlig ut verken med medisiner eller matutskeielser, håper dagen idag er bedre! Og håper at virkningen av nye medisiner kommer fort! God lørdagsklem fra meg:)
Tusen takk for klemmer og støtte. Det er bare så deilig at dere finnes:suss:! Jeg får selvsagt støtte og oppmuntring hjemme også, men dere som er her inne forstår på en litt annen måte.
Dagen i dag har ikke vært noe bedre enn i går:_oppgitt:. Pasta, sjokolade, ostepop, brus you name it. Men jeg gir meg ikke! Fra og med i morgen begynner jeg på ny frisk.
I dag begynte jeg med nye medisiner, og for en forskjell! Jeg har ikke hatt trang til søtt i det hele tatt, ei heller hatt behov for å overspise eller kaste opp. Jeg har holdt meg på den smale lavkarbostien i hele dag. Det er bare så fantastisk bra.:stortsmil Nå håper jeg bare at medisinene gjør jobben sin også sånn at jeg ikke får en depressiv nedtur.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.