< Tilbake til oversikten

Jeg tar bildeutfordringen

MorStine sa for siden:

Jada, som jeg skrev i tråden til Cilemora, så har jeg ingen førbilder som er tatt uten klær ol. For jeg bråbegynte og på den tiden var kameraet kræsja... Har da rotet frem noe, håper dere ser en forbedring:)

Men har disse bildene fra mars i år, to mnd før start:

Og her er noen bilder som er tatt i dag. Ser litt snodig ut, for mannen sitter i sofaen og tar de oppover på en måte... Forstyrret i tvtitting må vite:lol:

Ser ganske stor forskjell i ansiktet når jeg smiler på bilde 2 og 6, sant?

MorStine sa for siden:

Skjønner ikke hvorfor det bare blir røde kryss...:confused: Og jeg som har brukt såååååå lang tid på å vente på trege FK!

MorStine sa for siden:

Nå er det i orden:)

Tussa sa for siden:

Jammen er det forskjell på bildene!
Søt var du før, og søt er du nå - men jeg ser godt at det er mindre av deg. :blomster:

KrissiFontaine sa for siden:

Du ser fantastisk ut! :) Og resultatene av Ketolysekuren er veldig synlig! Gratulerer med flott resultat!! :)

Tuppen sa for siden:

helt utrolig.. hadde jeg hatt sånn mage og rygg som deg hadde jeg sagt meg ferdig! :heia:

Tittentei sa for siden:

Wow, helt utrolig:) Du er jo kjempesøt på alle bildene da, men for en forskjell:)Gratulerer igjen, du har vært superflink:klem:

MorStine sa for siden:

:blomster:Tusen takk alle sammen:o...
Det morsomme med denne kuren er at den ikke tar musklene, så den magen jeg hadde for maaaaange år siden begynner så smått å vise seg under der igjen. Har ikke gjort en eneste situps på leeeenge, i allefall 6 mnd siden siste, så når det kommer i gang igjen vil jeg tro magen har mulighet til å bli stram og ganske fin igjen!

Heia Ketolyse!

MorStine sa for siden:

:klem: Så koselig Tuppen! Tuuuusen takk:) Snaaaart ferdig...:rolleyes:

Knubbelubba sa for siden:

Så flink du har vært !! Ser du har gjort en skikkelig jobb!! 22 kg. er mye og det synes!! Gøy med bilder!!

Gerd sa for siden:

Sååå flott, MorStine... :suss:

Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...
[b][/b]
Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!! :klem:
[b][/b]
Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, :ja: )

elle sa for siden:

Gratulerer !!ser kjempe-godt forskjell.du har vært flink ja:)
dette er til stooor inspirasjon:D
ha en fin helg!!

MorStine sa for siden:

Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt:o Ligner ikke meg!

Tusen takk til dere alle sammen!:klem:

Gerd sa for siden:

Skryt i vei!! Det har du pinadø god grunn til!!! :klem:

Det er nok en sammenheng mellom alder og spensten i huden ja... Og det er vel ved 30 åra at det begynner å gå "gærne" veien.... Jeg skal ikke klage lell, jeg er tross alt blitt mye mindre, men det henger mer enn jeg ønsker ja....

Tittentei sa for siden:

Tror helt klart at alder har noe å si. Jeg føler det på meg selv, snart 37 år + at jeg har en baby på 7 mnd da, så merker det går litt seinere pga det:)

Distrea sa for siden:

Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også :boxing:
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå :blomster:
[size=3][/size]
:klem:
[size=3][/size]

MorStine sa for siden:

:klem: :rørt: Tusen takk, Distrea...

Tusta85 sa for siden:

wow! Så flink du er MorStine!

Aquarius sa for siden:

GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK :D Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???

Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!

MorStine sa for siden:

Så koselig at jeg kan være til inspirasjon...

Jeg har gått tur med vogna hver dag, men den siste mnd tror jeg jeg har gått en tur bare... Hatt så mye å gjøre, eldstemann har blitt operert ol, så vi har måttet være inne. Må bli flinkere igjen. Turvenninnen min har blitt gravid og er dårlig, så jeg har litt sirup under turskoa kan man si... ellers har jeg ikke trent noenting...:rolleyes:

jeef-micro sa for siden:

Så utrolig flink du har vært!! Ser ganske stor forskjell på de bildene :)

og helt enig med Tussa! Du var og er kjempesøt!!!

LilleRosin sa for siden:

Ser stoooor forskjell! Du har blitt kjempefin! Nå er jeg ennå mer sikker på at du har nådd målet. ;)

sirimor sa for siden:

Duameg, så flott du er!! Og det synes veldig godt i ansiktet, nydelig er du!

Og heldig er du som har alderen på din side, med tanke på elastikken:D

Bra jobba, Morstine:blomster:

wander sa for siden:

Kjempeflott! :)

Signerer alle de andre, du er ei nydelig jente - og det er utrolig fin forskjell...

cilemora sa for siden:

oj, der var det STOR forskjell ja :D
så utrulig fin du e da, fin før åsså da :p
no har eg satt mitt mål, eg ska ha sånn
mage og midje som du :p nydelig :)
du har virkelig lov å skryte!!!!

Hilde3 sa for siden:

Hei!

Så flott du er! Jeg har bare vært innom her og "snyltet" over lengre tid. Prøver å leve så lavkarbo som jeg kan, og sånne bilder inspirerer meg!!! All respekt til deg. Alderen er på din side, så fortsett som du stevner...:):):)

Villemo sa for siden:

Wow, du har vært kjempeflink! Du ser jo fantastisk godt ut!! Det er stor forskjell, ingen tvil om det. Du er jo helt slank nå da, og den flate flotte magen. Ja, all ære til deg. :D

Klem Villemo :-)

MorStine sa for siden:

Så mange rørende tilbakemeldinger:rørt: Tusen takk:blomster:

Tussa sa for siden:

Den ryggen der skulle jeg også hatt, ja. :ja:
Ikke noe overflødig på den ryggen der, MorStine. Ikke magen din heller altså, men den er jeg fornøyd med når det gjelder meg selv også. Men jeg måtte ha hjelp av kirurgi. :)

Lindabtn sa for siden:

:heia::heia::heia:DETTE ER SUPER BRA JOBBA, DU SER FLOTT UT:heia::heia::heia:

Benzo sa for siden:

Nydelige jente med kjemperesultater! Grattis!

safran sa for siden:

Wow! Så flink du har vært! Og så fin du er! Dette var litt av en inspiriasjon. Nå kan jeg jo ikke gi meg.

nettan sa for siden:

ja må virkelig så du var blitt fin :)
Søt før og søt etter så detta var noe og være stolt over :)

Chia sa for siden:

Dæsken!!! Utrolig!!! Gratulerer!!! :D

Photobscura sa for siden:

Å!! Jeg vi ha ryggen din!!
Vi er jo like gamle, så jeg har godt håp om at når jeg omsider er ferdigslanket så vil ting holde seg på plass.

Kan jeg få lov til å ...kremt... spørre hvordan det gikk med puppene etter vekttapet? Mine har såvidt begynt å bli litt mindre fine enn de var, buhuuu....

Pia sa for siden:

Ser ikke bildene jeg :( Bare røde kryss

Multi sa for siden:

jeg og ?

Ble med ett borte her og, men ingen røde kryss...

Janis sa for siden:

Utrolig forskjell! Fy flate for en lekker mage!:stortsmil

Pia sa for siden:

Nydelig er du! Og til stor insprasjon for oss alle. :) Har du spist egg og bacon til frokost og slat til lunch hver dag?

MorStine sa for siden:

:blomster: Tuuuusen takk alle sammen, blir helt rørt av all skryten deres;) Virkelig verdt å gå ned når man får så flotte tilbakemeldinger!

MorStine sa for siden:

Har spsit ganske variert i grunn, men det har vært mye egg og bacon, så det er jeg litt lei nå. Hatt dilla på ziggylapper med alskens pålegg bla. Ikke spist mye salat, blir fort mye karber, men har hatt salat og grønnsaker til hver måltis, som tilbehør.

Photobscura: Er ikke til å komme fra at puppene (som det meste annet på kroppen min;) ) har krympet. Nå har jo jeg ammet fire barn også da, de blir ikke akkurat større og fastere etter det;)

Brimstone sa for siden:

Først nå kunne jeg se bildene dine. bowdownsmiley
Du er jo bare såååå lekker, jente!!!!!!!

Musamis sa for siden:

Ja, jeg føyer meg med alle de andre her!
Du ser flott ut! Sunn og frisk, og veldig blid:D
En inspirasjon for meg, hvertfall!!!

Peita sa for siden:

Hei, har ikke hilst på deg før tror jeg, er ikke så aktiv her inne men leser ofte din journal for å få inspirasjon, du er jo helt nydelig. Gratulerere med fantastiske resultater, drømmer om å se slik ut en gang: )

Sothøna sa for siden:

Det må`n si, "fytti grisen"(altså, positivt ment) her har det gått unna,
Så fin figur du sitter igjen med da jente!!!!:ja:
Dette var virkelig en inspirasjon:heia::heia:

MorStine sa for siden:

:oTusen takk for alle de "rypete" tilbakemeldingene;)

Toyo sa for siden:

Du er jo bare sååå flott! Imponert!
Du er en utmerket inspirasjon!

Kan jeg spørre om hva en typisk dagsmeny for deg? Hva er din favorittmat når du går på Ketolyse? Andre gode råd til en nybegynner?

MorStine sa for siden:

Tuuuuusen takk Toyo, og lykke til!

En typisk da for meg ser slik ut:

Frokost Tre Ziggylapper med meierismør, salami, skinke, ost, paprika og agurk.

Lunsj: Egg og bacon, salat.

Middag: Varierer veldig. Men kjøtt, grønsaker og saus av meierismør og fløte, gjerne soppsausen fra boka, den er blitt en favoritt.

Kveld: Spiser jeg sjelden, men av og til blir det en Ziggylapp eller litt smeltet ost med grillkrydder og en blomkålbukett.

Min definitive yndlignsrett er Iset sin oppskrift på saftige kyllingfileter i saus:

Kyllingfileter
Creme fraishe
Revet ost
Bacon
Masse Tikka Masala el

Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Bland sammen CF, ca 5 ss revet ost og 5-6 ss klippet bacon og MASSE krydder (tikka, karri og andre indisk inspirerte krydder, alt passer her), jeg bruker i tillegg litt chilipulver.
Stekes i ovnen til filetene er gjennomstekte. Serveres med en grønn salat med salat gul/grønn paprika, agurk, rødløk og olje. Nammenam.

Jeg gikk til anskaffelse av en Tupperware Ultraplus som man kan steke i ovnen i, for den er det lokk på, så slippernoe av væsken å fordampe:)

Andre gode råd:

Drikk MASSE vann
Ta ketolysetablettene HVER dag
Varier maten
Hold ut og skryt av deg selv!

Toyo sa for siden:

Tuusen takk for flott svar!

Ziggylappene er allerede blitt en favoritt her, må lage ny ladning i kveld!:D

Iset sin oppskrift høres knall god ut og skal prøves og jeg har en sånn Ultra plus til å lage de i også!:D

Rådene dine skal jeg ta med meg!
:klem:

MorStine sa for siden:

Bruk ultraplusen for det den er verdt, det er så mye god mat man kan lage i den. Den er dyr i innkjøp, men himmel så god den er å ha!:)

Fint svarene mine kan hjelpe da:)

MorStine sa for siden:

Tenkte jeg skulle bruke denne tråden til å legge ut oppdaterte bilder fremover...

Her er bilder tatt i går:

MorStine sa for siden:

Neeei, gløm det, hele FK datt ut for meg. Får prøve igjen når jeg våkner litt uttpå dagen:mad:

Kokkosbolla sa for siden:

Så flott du er! Gleder meg til å se bildene som kommer i løpet av dagen. Du er til stooooor inspirasjon for meg som er på min ketolyse dag nr. 2.

Lilly sa for siden:

Så flott du var på bildene, du har virkelig vært flink. Gleder meg til å se oppdateringer.

Cilo sa for siden:

Åh, så morsomt å se!!! Stor forskjell ja, du er sååå fin!!!

megselv sa for siden:

For en forandring :D Når jeg ser slike bilder blir jeg bare mer og mer overbevist om at dette skal jeg klare!
Flink du har vært altså :jupp: Flott er du :klem:
Gleder meg til oppdateringer :D

Eva sa for siden:

Gratulerer MorStine. Fantastisk flott resultat, virkelig inspirerende med bilder!!:D

tess81 sa for siden:

Samme her, signere alle, super flott og super flink har du vært
Gratulerer så mye :blomster:

MorStine sa for siden:

På tide med noen oppdateringsbilder kanskje? Joda:o
Måtte ta de selv i speilet, skal få mannen til å ta av meg til uka... Forrige uke var det ett halvt år siden bildene i HI ble tatt, og de før-bildene er nå 13 mnd...

Så her er "ett-halvt-år-etter"-bilder, tatt kl 07 i morges, derfor morratryne:lol::

Ganske fornøyd med å ha holdt samme vekt og str i 6 mnd nå. Alltid vært oppe i utg.punktvekt etter så lang tid på andre kurer...:o

Salt sa for siden:

Woow! For en inspirasjon!! Jeg sa faktisk til mannen i går kveld at han må ta et bilde av meg nå, slik at jeg har et før-bilde. Men uten klær blir det nok ikke! :p

sirimor sa for siden:

Du er flott!!

Den midjen og den slanke ryggen er misunnelsesverdig.

Jeg forstår godt at du er stolt, og ikke minst at du nå virkelig kan tro på, og glede deg over resultatet, du har jo holdt deg stabil så lenge.:)

Du har vært kjempeflink, og du er det fortsatt da. Gratulerer!

SivPiv sa for siden:

Det er bare helt utrolig hvordan du inspirerer meg. Har hatt det litt tungt nå når vekta har stått stille men nå er det på`n igjen. Bildene dine kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt:D
Du har blitt kjempefin, det må jo være kjempemorro og ha en sånn kropp:)

MorStine sa for siden:

Takk alle sammen:klem:. Ja, jeg er stolt av meg selv, jeg har vist meg selv at jeg har jernvilje, hvilket jeg ikke hadde trodd for ett år siden!

Gerd sa for siden:

Bøyer meg i støvet MorStine :klem:
[i][/i]
Fantastisk!!!!

Lisbeth sa for siden:

Du har all grunn til å være stolt :) Du ser superbra ut!!!! :klem:

luringen sa for siden:

DEN rypa!! KL 07 om morran! :dåne:

Hjørdis sa for siden:

Gratulerer MorStine. Du fortjener roser for den prestasjonen der. Imponert:ja:
Du er jo kjempeflott!!!
Jeg vil også ha sånn midje:o

Lindabtn sa for siden:

OI :eek: du har en utrolig flott kropp!! Kunne godt fått litt av hoftene dine ja :p
At du har fått 4 unger er det ingen som kan se :heia:

nellie sa for siden:

Så fantastisk vakker du er!!

Pearl sa for siden:

Utrolig for en jobb du har gjort. Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv. Du er en nydelig jente. Det er så inspirerende med resultater som dine når det går litt tregt her på hjemmefronten. Hva har du gjort for å holde vekten etter du var i mål? Fortsatt med ketolyse eller Fedon eller hva?

Hyper sa for siden:

Fy søren!!

Du er nydelig!!Også såå tidlig på kvisten!!!!!!....

VAKKER!

Budeia sa for siden:

Ååå, du er knallflink!
Er supermisunnelig, og håper at jeg en gang kan se noe lignende i speilet jeg også..

MorStine sa for siden:

Oj, så mange koselige kommentarer:o Tusen takk, varmer veldig med så mye skryt:D

Jeg har trappet opp denne såkallte stigen over 9 uker. Og deretter levdpå generell lavkarbo, rundt 40-50 karber pr dag, ofte litt mindre også. Planen er å begynne med Fedon etterhvert, men jeg må lese ferdig boka, og det tar visst litt tid:rolleyes:

pingunn sa for siden:

Å så flink du er Morstine:klemme:
Og så kul du er på håret :wow:
Idag har jeg latt meg innspirere av deg og bestilt ketolyse start pakka,
er så spent har ca 13 kilo og gå ned nå, Må klare det............
KOmmer sikkert til å henge på deg som en klegg med masse spørsmål:rolleyes:

anneca sa for siden:

Du er kjempeflott!

MorStine sa for siden:

Hei, vennen:) Er du her, så koselig å se gamle venner her!!! Lykke til, og bare heng på meg, jeg deler velvillig av mine erfaringer:D

Anka sa for siden:

Utrolig flink har du vært!! Du har all grunn til å være kjempe stolt. Woow!!!

Xenia sa for siden:

Signerer de andre... Utrolig inspirerende å se hvor flott du har blitt !! :D

Jeg sier bare jøss igjen, jeg! Se på den magen? Skulle aldri tro den har bært fire barn og overvekt! Gratulerer med bra jobb på vedlikeholdet :suss:

Tuppen sa for siden:

signerer de andre!!! du ser nyyydelig ut!!!

Santa Sofia sa for siden:

Kjempeflott er du! Jeg blir skikkelig inspirert til å fortsette (selv om jeg jo hadde tenkt til det uansett ;))

Kristin_B sa for siden:

Grattis med kjempenedgang! Du ser jo kjempeflott ut og så etter FIRE svangerskap! Er nok mange som misunner deg den magen ja.. inkludert undertegnede ;)
Keep up the good work, du er en motivator :klem:

Max sa for siden:

Du ser flott ut! Ser så sprek ut, -og midje!!! Etter fire svangerskap, det er ikke verst :D

Eva sa for siden:

Så fantastisk flott du er Stinemor! Og at du har født fire barn er vanskelig å se! :w00t:

Hva veier du nå? Og hva måler du - hva er din BMI?:rolleyes:

AnetteS sa for siden:

Gratulerer så masse! :) Jeg har lest gjenom hele denne tråden og nå er motivasjonen 110% Gir så utrolig lyst og viljestyrke å se at det er mulig!
Jeg skal ta "før" bilder idag og gjemme de til jeg er i mål. Håpe på en totalforandring:D

Du er jo et bra bevis på at det er mulig å holde vekten etter endt diett også, det er en ting jeg gruer meg litt til.. -Øke på med karber og minske på fett, blir mye å tenke på. Bli ikke forundret om jeg gir lyd fra meg for å søke tips og råd fra deg Stinemor:)

Ønsker deg en flott lørdag og lykke til videre;)

Tussa sa for siden:

Fantastisk! :blomster:

MorStine sa for siden:

Tuuuusen takk alle sammen:o

~kiki~ sa for siden:

Utrolig bra!:heia::heia:

Missunnelig på den midjen ja..

MorStine sa for siden:

Skal legge inn ett år etter måloppnåelsesbilder etterpå:D

Elizabeth sa for siden:

Det hadde vert kjempe kjekt! Du har vert utrolig flink! Håper eg klarer det og! Har en del å gå ned (45 kg) Men det skal eg klare.
Synes det er veldig bra at folk legger ut bilder for det er virkelig motivasjon for meg vertfall!!

appelsiner sa for siden:

så flott!!
du har virkelig vært flink!!
akkurat startet jeg, og dette gir meg masse av motivasjon!!

MorStine sa for siden:

Hei alle sammen! Jeg har vært uten nett i nesten to mnd her, så jeg har ikke væt aktiv her overhode... Beklager! I tillegg er det mye som skjer i livet mitt om dagen, det ha resultert i at jeg i dag veier 70 kg. det er jo drømmevekta mi, men var ikke sånn jeg ville miste de. Jaja... Her kommer i allefall nye bilder av meg. 1 år og litt til etter at målet var nådd:D

Er fortsatt fornøyd med det jeg har oppnådd selv om jeg jo kan bli strammere i fisken...

Vet jo ikke hvor interessant det er med bilder av en gammel ketolysetraver, men det er i allefall mulig å holde vekta etter slutt på denne kosten:D

MorStine sa for siden:

Tusen Takk!!!:rolleyes:

Alyssa sa for siden:

Du ser fantastisk ut! :heia: :klem:

Elizabeth sa for siden:

Du ser utrolig bra ut!!

manikken sa for siden:

Du ser fabelaktig ut! Gratulerer:)
Inspirerende!!!!!!!!!!!!
Jeg ble nysgjerrig på "ziggylapper"...
Ligger oppskriften inne på forumet her?
I så fall under hvilken kategori?
Leta litt rundt uten hell..

LilleM0r sa for siden:

Så fantastisk flott - og en motivasjon for oss alle som ikke er helt der du er --> men dit skal vi :)

Syns selvfølgelig at det er trist å høre at du har hatt en tid som ikke har vært like god - håper du har det bedre nå. :klem:

supha sa for siden:

You look smashing!!!! Hurra for deg:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.