Jada, som jeg skrev i tråden til Cilemora, så har jeg ingen førbilder som er tatt uten klær ol. For jeg bråbegynte og på den tiden var kameraet kræsja... Har da rotet frem noe, håper dere ser en forbedring:)
Men har disse bildene fra mars i år, to mnd før start:
Og her er noen bilder som er tatt i dag. Ser litt snodig ut, for mannen sitter i sofaen og tar de oppover på en måte... Forstyrret i tvtitting må vite:lol:
Ser ganske stor forskjell i ansiktet når jeg smiler på bilde 2 og 6, sant?
:blomster:Tusen takk alle sammen:o...
Det morsomme med denne kuren er at den ikke tar musklene, så den magen jeg hadde for maaaaange år siden begynner så smått å vise seg under der igjen. Har ikke gjort en eneste situps på leeeenge, i allefall 6 mnd siden siste, så når det kommer i gang igjen vil jeg tro magen har mulighet til å bli stram og ganske fin igjen!
Fy flate for en flott kropp! Og for en forskjell...
[b][/b] Gratulerer så kjempemasse!!! Du har all grunn til å være stolt!!! :klem:
[b][/b] Gleder meg til min mage ser slik ut... (den er inni der en plass, :ja: )
Tusen takk, snuppa... Mange, inkludert min mangeårslavkarbo-svigerinne, sier at det var ett lurt tidspunkt å ta av seg så mye nå, før jeg blir noe særlig eldre, fordi kroppen og huden fortsatt er endel mer spenstig. Blir visstnok mye værre etterhvert som man drar seg oppover i 30-årene. Er det noe i dette? Har ikke peiling jeg altså. Men er fornøyd med at magen ikke henger i det heletatt da. Åh, så mye selvskryt:o Ligner ikke meg!
Skryt i vei!! Det har du pinadø god grunn til!!! :klem:
Det er nok en sammenheng mellom alder og spensten i huden ja... Og det er vel ved 30 åra at det begynner å gå "gærne" veien.... Jeg skal ikke klage lell, jeg er tross alt blitt mye mindre, men det henger mer enn jeg ønsker ja....
Tror helt klart at alder har noe å si. Jeg føler det på meg selv, snart 37 år + at jeg har en baby på 7 mnd da, så merker det går litt seinere pga det:)
Visst skal du skryte litt av deg selv!... er jo flotte resultater, og det kommer jo ikke gratis, selv om du har hatt forholdsvis "enlkel" nedgang (hvis men kan si det), så skal det en STOR porsjon viljestyrke til også :boxing:
Syns du er KJEMPE flink jeg MorStine. Og som det er sagt før her... du var pen før og du er pen nå :blomster:
[size=3][/size]
:klem:
[size=3][/size]
GRATULERER så mye mye.. Du har vært superduper flink.. Jeg er så glad for at jeg gikk inn hit idag, for jeg manglet litt motivasjon men DET fikk jeg nå!!! TUSEN TAKK :D Her er det bare å holde ut!! Har du trent mye i tillegg?? gåing osv???
Når jeg har vært like flink som deg skal jeg også skryte MASSE!!! VELFORTJENT!!!
Jeg har gått tur med vogna hver dag, men den siste mnd tror jeg jeg har gått en tur bare... Hatt så mye å gjøre, eldstemann har blitt operert ol, så vi har måttet være inne. Må bli flinkere igjen. Turvenninnen min har blitt gravid og er dårlig, så jeg har litt sirup under turskoa kan man si... ellers har jeg ikke trent noenting...:rolleyes:
oj, der var det STOR forskjell ja :D
så utrulig fin du e da, fin før åsså da :p
no har eg satt mitt mål, eg ska ha sånn
mage og midje som du :p nydelig :)
du har virkelig lov å skryte!!!!
Så flott du er! Jeg har bare vært innom her og "snyltet" over lengre tid. Prøver å leve så lavkarbo som jeg kan, og sånne bilder inspirerer meg!!! All respekt til deg. Alderen er på din side, så fortsett som du stevner...:):):)
Wow, du har vært kjempeflink! Du ser jo fantastisk godt ut!! Det er stor forskjell, ingen tvil om det. Du er jo helt slank nå da, og den flate flotte magen. Ja, all ære til deg. :D
Den ryggen der skulle jeg også hatt, ja. :ja:
Ikke noe overflødig på den ryggen der, MorStine. Ikke magen din heller altså, men den er jeg fornøyd med når det gjelder meg selv også. Men jeg måtte ha hjelp av kirurgi. :)
Å!! Jeg vi ha ryggen din!!
Vi er jo like gamle, så jeg har godt håp om at når jeg omsider er ferdigslanket så vil ting holde seg på plass.
Kan jeg få lov til å ...kremt... spørre hvordan det gikk med puppene etter vekttapet? Mine har såvidt begynt å bli litt mindre fine enn de var, buhuuu....
Har spsit ganske variert i grunn, men det har vært mye egg og bacon, så det er jeg litt lei nå. Hatt dilla på ziggylapper med alskens pålegg bla. Ikke spist mye salat, blir fort mye karber, men har hatt salat og grønnsaker til hver måltis, som tilbehør.
Photobscura: Er ikke til å komme fra at puppene (som det meste annet på kroppen min;) ) har krympet. Nå har jo jeg ammet fire barn også da, de blir ikke akkurat større og fastere etter det;)
Hei, har ikke hilst på deg før tror jeg, er ikke så aktiv her inne men leser ofte din journal for å få inspirasjon, du er jo helt nydelig. Gratulerere med fantastiske resultater, drømmer om å se slik ut en gang: )
Det må`n si, "fytti grisen"(altså, positivt ment) her har det gått unna,
Så fin figur du sitter igjen med da jente!!!!:ja:
Dette var virkelig en inspirasjon:heia::heia:
Frokost Tre Ziggylapper med meierismør, salami, skinke, ost, paprika og agurk.
Lunsj: Egg og bacon, salat.
Middag: Varierer veldig. Men kjøtt, grønsaker og saus av meierismør og fløte, gjerne soppsausen fra boka, den er blitt en favoritt.
Kveld: Spiser jeg sjelden, men av og til blir det en Ziggylapp eller litt smeltet ost med grillkrydder og en blomkålbukett.
Min definitive yndlignsrett er Iset sin oppskrift på saftige kyllingfileter i saus:
Kyllingfileter
Creme fraishe
Revet ost
Bacon
Masse Tikka Masala el
Legg kyllingfiletene i en ildfast form. Bland sammen CF, ca 5 ss revet ost og 5-6 ss klippet bacon og MASSE krydder (tikka, karri og andre indisk inspirerte krydder, alt passer her), jeg bruker i tillegg litt chilipulver.
Stekes i ovnen til filetene er gjennomstekte. Serveres med en grønn salat med salat gul/grønn paprika, agurk, rødløk og olje. Nammenam.
Jeg gikk til anskaffelse av en Tupperware Ultraplus som man kan steke i ovnen i, for den er det lokk på, så slippernoe av væsken å fordampe:)
Andre gode råd:
Drikk MASSE vann
Ta ketolysetablettene HVER dag
Varier maten
Hold ut og skryt av deg selv!
For en forandring :D Når jeg ser slike bilder blir jeg bare mer og mer overbevist om at dette skal jeg klare!
Flink du har vært altså :jupp: Flott er du :klem:
Gleder meg til oppdateringer :D
På tide med noen oppdateringsbilder kanskje? Joda:o
Måtte ta de selv i speilet, skal få mannen til å ta av meg til uka... Forrige uke var det ett halvt år siden bildene i HI ble tatt, og de før-bildene er nå 13 mnd...
Så her er "ett-halvt-år-etter"-bilder, tatt kl 07 i morges, derfor morratryne:lol::
Ganske fornøyd med å ha holdt samme vekt og str i 6 mnd nå. Alltid vært oppe i utg.punktvekt etter så lang tid på andre kurer...:o
Woow! For en inspirasjon!! Jeg sa faktisk til mannen i går kveld at han må ta et bilde av meg nå, slik at jeg har et før-bilde. Men uten klær blir det nok ikke! :p
Det er bare helt utrolig hvordan du inspirerer meg. Har hatt det litt tungt nå når vekta har stått stille men nå er det på`n igjen. Bildene dine kunne ikke ha kommet på et bedre tidspunkt:D
Du har blitt kjempefin, det må jo være kjempemorro og ha en sånn kropp:)
Utrolig for en jobb du har gjort. Du har all mulig grunn til å være stolt av deg selv. Du er en nydelig jente. Det er så inspirerende med resultater som dine når det går litt tregt her på hjemmefronten. Hva har du gjort for å holde vekten etter du var i mål? Fortsatt med ketolyse eller Fedon eller hva?
Oj, så mange koselige kommentarer:o Tusen takk, varmer veldig med så mye skryt:D
Jeg har trappet opp denne såkallte stigen over 9 uker. Og deretter levdpå generell lavkarbo, rundt 40-50 karber pr dag, ofte litt mindre også. Planen er å begynne med Fedon etterhvert, men jeg må lese ferdig boka, og det tar visst litt tid:rolleyes:
Å så flink du er Morstine:klemme:
Og så kul du er på håret :wow:
Idag har jeg latt meg innspirere av deg og bestilt ketolyse start pakka,
er så spent har ca 13 kilo og gå ned nå, Må klare det............
KOmmer sikkert til å henge på deg som en klegg med masse spørsmål:rolleyes:
Grattis med kjempenedgang! Du ser jo kjempeflott ut og så etter FIRE svangerskap! Er nok mange som misunner deg den magen ja.. inkludert undertegnede ;)
Keep up the good work, du er en motivator :klem:
Gratulerer så masse! :) Jeg har lest gjenom hele denne tråden og nå er motivasjonen 110% Gir så utrolig lyst og viljestyrke å se at det er mulig!
Jeg skal ta "før" bilder idag og gjemme de til jeg er i mål. Håpe på en totalforandring:D
Du er jo et bra bevis på at det er mulig å holde vekten etter endt diett også, det er en ting jeg gruer meg litt til.. -Øke på med karber og minske på fett, blir mye å tenke på. Bli ikke forundret om jeg gir lyd fra meg for å søke tips og råd fra deg Stinemor:)
Det hadde vert kjempe kjekt! Du har vert utrolig flink! Håper eg klarer det og! Har en del å gå ned (45 kg) Men det skal eg klare.
Synes det er veldig bra at folk legger ut bilder for det er virkelig motivasjon for meg vertfall!!
Hei alle sammen! Jeg har vært uten nett i nesten to mnd her, så jeg har ikke væt aktiv her overhode... Beklager! I tillegg er det mye som skjer i livet mitt om dagen, det ha resultert i at jeg i dag veier 70 kg. det er jo drømmevekta mi, men var ikke sånn jeg ville miste de. Jaja... Her kommer i allefall nye bilder av meg. 1 år og litt til etter at målet var nådd:D
Er fortsatt fornøyd med det jeg har oppnådd selv om jeg jo kan bli strammere i fisken...
Vet jo ikke hvor interessant det er med bilder av en gammel ketolysetraver, men det er i allefall mulig å holde vekta etter slutt på denne kosten:D
Du ser fabelaktig ut! Gratulerer:)
Inspirerende!!!!!!!!!!!!
Jeg ble nysgjerrig på "ziggylapper"...
Ligger oppskriften inne på forumet her?
I så fall under hvilken kategori?
Leta litt rundt uten hell..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.