< Tilbake til oversikten

Jeg tar bildeutfordringen

MorStine sa for siden:

Ziggy var en flink mann vi hadde gleden av å ha med i forumet her tidligere, men som av ulike årsaker forlot oss... Derfor heter de nok ikke det lengre. Jeg skal se om jeg finner oppskriften i en bok her...

LilleMor: Nei, desverre har jeg ikke det, det er tungt og vanskelig, noe dritt rett før jul...

magdalena sa for siden:

WoW! Du så rett og slett flott ut! Du blir min store inspirasjon når jeg skal starte opp:D

Anitra sa for siden:

Wow, dette var virkelig noe til inspirasjon!!

NÅ! sa for siden:

OMG!!!!! du er rålekker!!!! slikt inspirerer VELDIG!!! BE PROUD!!!!! :D

Nessy sa for siden:

Wow du er råflott! Jeg tror ikke noe på at du har hatt overvekt og født 4 barn ;)

Veldig koselig og inspirerende at du deler med andre! :D

MorStine sa for siden:

Hehe... Takk for det, men det er nok faktisk sant, er ikke så mange bilder av meg fra før ketolysen... En grunn til det kanskje:rolleyes:

MorStine sa for siden:

Her er ett bilde til fra fortiden:

Er så glad jeg er ny!!!

screwball sa for siden:

Utrolige resultater!!!
:heia:

MorStine sa for siden:

Takk, vennen!!! Da er vi to;)

Addict sa for siden:

Gud for et vakkert ansikt! motivert :D

Så dessverre ikke så mye forskjell på kroppen siden du sitter, men du hadde flott kropp på de bildene uten klær! :)

Gratulerer!!

Schmoopy sa for siden:

Madre mia, det var snuppa si det ja:D

Har du tatt mageplastikk?

vito sa for siden:

utrolig bra resultat. Nydelig og se at folk greir og nå så gode mål!
Leste litt at du hadde planer om og trene og stramme opp magen. Og må si at med den viljestyrken og det du har greid blir ikke det noe problem.

Fin rygg hadde du, ja lårene, rumpen og midjen så bra ut, ja alt.
Har du trent noe? Hva har du trent? Før greier bare ikke og se før meg at det er mulig og få et så godt resultat uten og trene litt ekstra før og stramme litt opp.

Uansett, helt utrolig gøy og lese hvor bra du har greid det!
Lykke til videre

Like_a_virgen sa for siden:

Hei, ikke sikker på om dette er rett tråd og spørre i, eller om den i det hele tatt er aktiv, men jeg prøver.... Når man er "ferdig slanket", men ønsker å fortsette et lav karbo kosthold, hvor mange karber om dagen ca er det da snakk om? Kan man forsette høyt inntak av fett eller burde det reduseres, eller følges opp via kolestrol målinger? Håper noen kan hjelpe meg med dette, og om jeg er i feil tråd, henvise meg til riktig.

Kitt sa for siden:

Du kan jo søke litt eller starte din egen tråd så alle ser den!
Dette er en bildetråd, så er nok ikke rett sted om du vil ha noen svar!

Er en tråd om det du lurer på, men jeg finner den ikke! Skal lete mer.....

Jeg fant!

Tidl. medlem sa for siden:

Gratulerer! Du har vært kjempeflink!!!
stiller meg i rekken med komplimenter over her.....søt før...snerten nå! =)

Frua

stineec sa for siden:

Fy så flink du har vert! Kunne tenkt meg å gått ned rundt 30kilo selv! så nå har jeg noen å leve opp til :)

MorStine sa for siden:

Oj:-D tusen takk!!! Har du vilje og er motivert klarer du dette glatt:D

megselv sa for siden:

Tror du IGJEN motiverer meg til å starte på ketolyse og denne ganegn SKAL jeg klare det :D
Ser du bor i Eidsvoll du og :D Kanke du starte motivasjonskurs og opplæring, hehe.

Flotte etterbilder :D Flott du er. Motivasjon at du har holdt kg unna etter endt kur.

Wencheand sa for siden:

Så flink du har vært:)

MorStine sa for siden:

Hei:) Takk for hyggelige tilbakemeldinger begge to<3

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.