Ziggy var en flink mann vi hadde gleden av å ha med i forumet her tidligere, men som av ulike årsaker forlot oss... Derfor heter de nok ikke det lengre. Jeg skal se om jeg finner oppskriften i en bok her...
LilleMor: Nei, desverre har jeg ikke det, det er tungt og vanskelig, noe dritt rett før jul...
utrolig bra resultat. Nydelig og se at folk greir og nå så gode mål!
Leste litt at du hadde planer om og trene og stramme opp magen. Og må si at med den viljestyrken og det du har greid blir ikke det noe problem.
Fin rygg hadde du, ja lårene, rumpen og midjen så bra ut, ja alt.
Har du trent noe? Hva har du trent? Før greier bare ikke og se før meg at det er mulig og få et så godt resultat uten og trene litt ekstra før og stramme litt opp.
Uansett, helt utrolig gøy og lese hvor bra du har greid det!
Lykke til videre
Hei, ikke sikker på om dette er rett tråd og spørre i, eller om den i det hele tatt er aktiv, men jeg prøver.... Når man er "ferdig slanket", men ønsker å fortsette et lav karbo kosthold, hvor mange karber om dagen ca er det da snakk om? Kan man forsette høyt inntak av fett eller burde det reduseres, eller følges opp via kolestrol målinger? Håper noen kan hjelpe meg med dette, og om jeg er i feil tråd, henvise meg til riktig.
Tror du IGJEN motiverer meg til å starte på ketolyse og denne ganegn SKAL jeg klare det :D
Ser du bor i Eidsvoll du og :D Kanke du starte motivasjonskurs og opplæring, hehe.
Flotte etterbilder :D Flott du er. Motivasjon at du har holdt kg unna etter endt kur.
Hei:) Takk for hyggelige tilbakemeldinger begge to<3
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.