Anne sa for siden:
Værså'go'...tull i vei.....:veitikke:
Stakkars journalen til guro, som ble offer i kveld:cool:
Anne sa for siden:
Værså'go'...tull i vei.....:veitikke:
Stakkars journalen til guro, som ble offer i kveld:cool:
Anne sa for siden:
Har du hørt om Mup'enes netthåndball? Starter 2. august...:cool: Hvem skal være med....?
JEG!!!!!
MHM sa for siden:
Heia MUP - heia MUP!
Gi meg en M! - M
Gi meg en U! - U
Gi meg en P! - P
[font=Comic Sans MS][/font]
Hva blir det? MUP!!!
[font=Comic Sans MS][/font]
Netthåndball med innlagte poster med rovdyrstavgang.
Verden har aldri sett maken.
En gjeng overvektige personer, som innen kampen er over har blitt slanke!
Anne sa for siden:
[QUOTE=MHM
Verden har aldri sett maken.
En gjeng overvektige personer, som innen kampen er over har blitt slanke![/QUOTE]:D Og alt har foregått på nettet...Verdensnyhet. Du burde ta patent på det, MHM...med en gang:eek: :eek:
MHM sa for siden:
Tror du ikke jeg har gjort det eller? :cool:Anne sa for siden:
Burde skjønt det. Du tenker nå på alt og da.....:mad:
Summer sa for siden:
Hva skjer? :spisesnak
Anne sa for siden:
Hva spiser du Lise?
Summer sa for siden:
Popcorn selvfølgelig Anne!!! oppgitt
Det er da det som er underholdningssnacksen er det ikke??
(kansje jeg burde gå over til peanøtter... -som jeg faktisk knasker på- siden dette er et lavkarboforum, men det ser liksom ikke like kult ut med en liten skål... )
Anne sa for siden:
Ikke alle som kan spise PoPcorn av oss da...vil du ikke dele da? Mais:eek: Sånn sett er det bedre for oss andre at du spiser peanøtter.....Anne sa for siden:
Lise....
Å...ser nå ikke ut til at det blir så mye grilling at det gjør noe da....:cool: Flyttet det tullet hit jeg:) Så HP har plass til å ønske alle de neste 600 Velkommen:D
Anne sa for siden:
Ikke kan jeg svare meg selv på 1000-råden heller...:( Og nå må jeg snart gå å legge meg sier samboer'n....
Javel sier jeg.....
Natta alle sammen:sove:
Summer sa for siden:
Å, unskyld... ikke meningen å kluddre til en slik seriøs tråd... :cool:
Skal fortsette her i denne tråden i stedet lydig som jeg er... men vi risikerer at MHM kommer med "weird thread" smilien sin da.... :p
Summer sa for siden:
Ser foresten at du fortsatt er her Anne.... :)
Anne sa for siden:
HMH..hm..
Det var hun som ville ha denne tråden. Nå tror jeg jammen hun har gått og lagt seg.....
Hva skal en si til sånt da:p
Summer sa for siden:
nei... jeg ser hverken MHM eller HMH....:shifty:Summer sa for siden:
AAAAANNNNNNEEEEE!!!! Du kan ikke bare få meg i gang for å gå å legge deg.....:(
Summer sa for siden:
Ja,ja... får vel luske meg inn til sengen jeg også da...
God natt allesammen! :)
MHM sa for siden:
Nei-nei, jeg er her! Mannen min måtte bare få låne pc-en litt skjønner dere...
Jeg dreiv med helsepermen min så lenge. Ante ikke at dere savnet meg SÅ fælt....:cool:
Anne, du ligger tynt an hvis du ikke kan stokke bokstavene mine.
Hrmpf! Har du fortsatt ikke lært hvor tøff jeg er? :boxing:
[color=navy][/color]
Lise: Jeg kommer ikke med weird thread smileyen min i min egen tråd må vite!
Summer sa for siden:
Å, sånn å forstå... :Dhar visst ikke lagt meg enda jeg heller.....
[size=1][/size]
[size=1][/size]
hva er helsepermen?
MHM sa for siden:
Jeg lurte deg utpå en gang til... bare for å si: NATTA! (he-he) :D
Legg deg du også nå da... Eller har du en hyper mann som har vært på nattevakt?
Hey, dere har da bryllupsdag da!
MHM sa for siden:
Beskrevet i 1000-tråden for et par dager siden. (Gidder ikke lete opp innlegget for deg...;) )Summer sa for siden:
Jeg har en mann som ER på nattevakt.....:(Summer sa for siden:
Høh, da må jo JEG lete da....liksom....
Anne sa for siden:
[QUOTE=
Anne, du ligger tynt an hvis du ikke kan stokke bokstavene mine.
Hrmpf! Har du fortsatt ikke lært hvor tøff jeg er? :boxing:
[/QUOTE]Oi.....Beklager ,jeg er såååå lei meg...ikke bli sint da, MHM:snill: Skal prøve å ta meg sammen....Tror det var litt fingertrøbbel inne i bildet også....Selv om hjernecellene mine er sløve innimellom de og...eller veldig ofte..vet ikke.
Sorry sorry...Tilgitt?:blomster:
MHM sa for siden:
Greit. Jeg er tøff - MEN SNILL! :snill:Anne sa for siden:
Obs...får holde meg til denne tråden her, for jeg var innom "Min Plan"...og der var det noen som skulle slankes...:eek: :eek:
Anne sa for siden:
Håper ikke "gubben" din leser på Karbojunkie, MHM....Da kommer dere ikke til å bli ferdig med å planere denne sommer'n ihvertfall:eek: Gravemaskinføreren får sparken...og du...tja
Hva blir det til med danseplattingen da:eek:
MHM sa for siden:
Kanskje Mads sitter på jobb og følger med på alt jeg skriver??? Neida, han er ute og hjelper gravemaskinføreren han.... Skulle bare lulle meg inn i en delikat historie her. Sjokkere dere litt :p . Men når jeg sier at gravemaskinføreren både ser ut som, går som og ler som Karlson på taket så......:D
[color=navy][/color]
Danseplattingen ble ferdig i oktober i fjor den! Riktig stor er den. Det er den jeg skal sole meg toppløs på etterpå. Oj, det kommer skyer - jeg må forte meg!
Anne sa for siden:
Må ikke skue hunden på hårene vet du:D Bare sol deg toppløs du...er så deilig så...og han har vel ikke noe på din danseplatting å gjøre i arbeidstida. Flott at du ordnet med platting først!!! Kos deg i sola:DAnne sa for siden:
Så dere er M&M dere da...:D
Summer sa for siden:
Toopløs soling? :spisesnak
Action her på karbojunkie... :p
Anne sa for siden:
Spennende vet du...:full:...bare vann jeg drikker...mye vann....
Summer sa for siden:
...og jeg drikker kamille te... Hm... tror vi må få inn MHM for litt mer action her vi nå...venter i spenning på MHM`s spennende sprell.
MHM sa for siden:
Venter du på en sex-skandale på danseplattingen eller hva Lise? Må nok skuffe deg. Var kun innadrettet, mental virksomhet som foregikk der. Yogaboka er bra!
[color=navy][/color]
Nå har sola gått bak alle skyene, jeg har fått fregner og blitt sett av gravemaskinføreren :D . Da får jeg være fornøyd. Prøvde med selvhypnose, men jeg hadde ikke kommet mer enn et par trinn ned i trappa før det var hoing og skriking om vannledninger o.l. "Er det mulig å få fred?" tenkte jeg å rope, helt til jeg kom på at de jobbet for mitt beste også...:o
[color=navy][/color]
Anne: Vi er 4M. Mads, Merete, Minda (nesten 7 år) og Maja (2,5 år). På all post som skal til oss, så står det 4M + etternavnet vårt. Bokstaven min ER MMMMMMMMMM. Det skal du få merke på MUP også, der jeg har tenkt å innføre 6-M-rapporteringssystem!!!
[color=navy][/color]
Nå har vi to tråder å sprelle i (denne + 1000-tråden). Nå kan vi holde det gående hvor lenge som helst. Trenger ikke snakke om karbohydrater i det hele tatt! Ha! Så behagelig!
Summer sa for siden:
Nei,og ikke trenger vi ha 50 ord heller :p
kunne jo vært med i en reklame for mills dere; MMMMils! (hørt den vel? :p )
Men du.... åsssn går det med MSN`en din?
MHM sa for siden:
Den har jeg tenkt å boikotte! Det er jo bare for to og to det! Nå kan vi snakke sammen mange. F.eks. vi to, Lise...... :p [color=navy][/color] Har hørt Mills-reklamen ja. Men nå har ikke de så mange produkter som jeg synes det er verdt å reklamere for, så. [color=navy][/color] Jeg trenger hjelp til noe! Er det noen som vet hvor man får kjøpt glass som rommer 7 eller 8 dl? Nå lager jeg meg shake til lunsj i et 5 dl glass (ølglass stjålet av broren min). Men det blir så fullt og så sølete, for jeg skal ha oppi proteinpulver, melk, Biola, jordbær, olje og noen ganger frø. Slik at i dag lagde jeg i et litermål (mugge). Men så synes jeg det er stusselig å drikke fra ei mugge også. Kan selvfølgelig tømme i mindre glass, men ønsker meg veldig et stort glass. Jeg da.Summer sa for siden:
De sleger jo sånne seidel glass med hank... De bruker jeg. Men hvor de er kjøpt? Det ene er hvertfall kjøpt på sånn "sjappe" der de graverer navn på...
Ang. MSN, så er det ingen grunn til å boikotte det.. For der kan vi invitere med de som vil være med tenk! :) SÅ jeg synes fortsatt du skal få deg en, og jeg er sikker på at hvis Fedonisten hadde vært her nå så ville hun lagt inn et innelgg der hun var hjertens enig... :ja:
Fedonisten sa for siden:
Er her!
:ja:
MHM sa for siden:
Hei Fedonisten! Morsom tråd?
Så man kan snakke flere samtidig på MSN? Åja, da kan jeg vurdere det. Må vente til en av brødrene mine kommer hit. Eller HP :eek: . Men du lar han vel ikke reise hit Lise, etter min utsvevende adferd på terassen....
Summer sa for siden:
Joda, vi kommer vi skal vi si ca 8 eller 9 august? Men da må det bli grilling også..:p
Summer sa for siden:
:DMHM sa for siden:
Skal vi ha fest på en søndag eller mandag, Lise???? Hvordan er dere der borte på vestlandet da? En liten solo med sugerør og en bollepose til alle...? :p
Skal forresten til Gaupne på onsdag jeg! (Men uten pc-en da).
Summer sa for siden:
Da treffes vi i Luster da. :) Du har vel med telefon?Så kan vi ta diskusjonen om menyen der..:p
(høh, solo med sugerør og boller...... :rolleyes: -klart vi skal ha sugerør! :p )
Fedonisten sa for siden:
eh.....veit ikke det akkurat. Har du drikki?????
[quote=MHM]Åja, da kan jeg vurdere det. Må vente til en av brødrene mine kommer hit. Eller HP :eek: . Men du lar han vel ikke reise hit Lise, etter min utsvevende adferd på terassen....[/QUOTE]
Gi meg nøklene du - så skal jeg ordne det mens du er på ferie uten PC. Å nei - jeg flytter jeg ja..... :hylgrine:
MHM sa for siden:
:hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: :hylgrine: Jeg griner - og tar bølgen.... grinebølgen!MHM sa for siden:
Vil bare lime inn en fin smiley jeg...
MHM sa for siden:
Hei Anne, se hva jeg fant! Bare bruk det, til netthåndball-prat eller hva du vil....
Summer sa for siden:
De var kjempefine MHM :ja:
Anne sa for siden:
Åh, så snill du er MHM. De var kjempefine. Jeg vil låne dem...:D Takkkkkkkk!!!! Fra
MHM sa for siden:
Lag deg en signatur da vel Anne?
Jeg har mekket fælt med min i kveld... Frem og tilbake!
[color=navy][/color]
Finner mye morsomt skal jeg si dere, og iom dette er min tullball tråd, så kan jeg jo legge inn noen smileys:
Anne sa for siden:
De er jo kjempefine. Ja kanskje jeg skal lage meg en signatur. MHM bestemmer sier vi...:D
Anne sa for siden:
Min første signatur
Anne sa for siden:
Klarte det...:eek:
men må vente med å sende denne , for administrator sa at jeg bare får sende et innlegg hvert 30 sekund:D
Summer sa for siden:
Du er jammen rå på tastene...:)
MHM sa for siden:
Bra Anne, men du må legge den inn under signatur på Kontrollpanelet ditt, for da kommer den automatisk opp på alle innlegg du skriver (og har skrevet tidligere).
For det har du ikke gjort nå eller?
Anne sa for siden:
For tenk, det gjorde jeg jo...:cool: Flink?Eller er det noe feil?MHM sa for siden:
Nå skjønner jeg - tror jeg. Når min signatur endres, så kommer den nye på tidligere innlegg. Men når du lager deg en signatur for første gang, så kommer den ikke på eldre innlegg.Summer sa for siden:
Stemmer! :ja:Anne sa for siden:
Var det ikke noe feil med signaturen min da?:cool:
MHM sa for siden:
Nei. Legg deg med hvilepuls....:pAnne sa for siden:
Takk Takk...skal gjøre det NÅÅÅÅ. Natta....:sove:Fedonisten sa for siden:
Jeg skal legge meg også. Og programmere/mentalt visualisere slik at jeg forbrenner fett, bygger muskler, er smertefri, myk, elegang, sexy, snill, god, blid, glad, sprek, sterk, og - et par tusen ting til.
Men alt dette h e l t uten stresshormoner altså! :p
[color=indigo][/color]
Nattinatt fra Fedonisten
Summer sa for siden:
Anne du har 777 innlegg.... :)
Nå går jeg og legger meg... Med hvilepuls jeg også :p Skikkelig god idé MHM. :)
natta!! :sove:
PS: fedonisten er jammen flink! :ja:
Fedonisten sa for siden:
Vet dere hva som plutselig slo meg?
- at vi bruker VESENTLIG mer tid i trådene som ikke har med mat å gjøre for tiden..... hmmmmm - hva handler det om?
Fedonisten sa for siden:
Anne har tastatur-spasmer har jeg funnet ut......... :p Hun kan rett og slett ikke noe for det - innleggene bare blir til helt av seg selv og fingrene bare rykker hele tiden.
[b][/b]
Summer sa for siden:
nydelig engel! Jeg tror det har noe med å gjøre at vi er noen supersosiale vesener som trenger å snakke om annet enn mat, åsså e d jo såå mange hyggelige mennesker her :snill:Summer sa for siden:
Du har jammen meg kommet med et flott nytt avatar forslag til Anne :D *ler*MHM sa for siden:
For å illustrere "galskapen", så skriver jeg nå innlegg nummer 69, og denne tråden ble startet for et døgn siden.... Tenk på de som gjeste-leser...
De må da bli skremt laaaangt vekk av disse skravle-kjerringene. :syklubb:
Summer sa for siden:
he he, får legge inn nr. 70 før jeg sover jeg da...:)
:syklubb:
Anne sa for siden:
Så tidlig dere ga dere i går da....hm...og ingen foreløpig i dag heller. Hvordan skal dette gå....Hei....våkn opp da damer....
Merkelig også...det er bare damer som har skrevet her visst:eek:
Summer sa for siden:
God måren Anne! :cool:
MHM sa for siden:
Ikke regn med meg i dag. Jeg skal ta 2 paralgin forte og legge meg igjen. Ryggen min er helt vond. 2-åringen måtte ta på meg sokkene i dag....
Får ligge og lese all den litteraturen jeg har kjøpt meg. Aldri så galt at det ikke er godt for noe.
[color=#000080][/color]
Summer sa for siden:
God bedring til deg!!
Sender deg mange helbredende tanker! :)
Anne sa for siden:
Oi, så trist da MHM..
God bedring:klem:
eeee...forresten kan datter'n din lese og skrive....? Da er det mer hun kan gjøre vet du:D
Anne sa for siden:
Ut å kjøpe grønnsaker tralalalsalal.....
Summer sa for siden:
mhm...? God tur da..:pMHM sa for siden:
Bare (mis)bruk tråden min dere. Men husk; jeg kommer innom hver gang jeg er på do....
Anne sa for siden:
I'm back....:eek:
Håper MHM må ofte på do:eek:
Fedonisten sa for siden:
Jeg kan stikke opp med noe avførende jeg! :p
Får sikkert tvunget det i henne nå - hun er jo helt forsvarsløs der hun ligger stakkar. Hun skulle hatt trådløs internett vettu - da hadde alt vært så mye bedre!
Anne sa for siden:
Snille Fedonisten....:D PS. Måtte skynde meg å endre, for jeg hadde skrevet Fedonisten med liten "f". Og i går fikk jeg kjeft av MHM fordi jeg hadde byttet om på bokstavene hennes:eek: ...Det dere ikke vet er at jeg ikke ser forskjell på B og 5 eller 4 eller er det F og 5...:stortsmil :forvirret :w00t:
MHM sa for siden:
Jeg har orden på mine do-vaner skal jeg si dere. Men er det ikke lov å tisse på do da? Det har jeg i hvertfall gjort nå. For tredje gang i dag. Så da kan dere telle selv heretter. Tror snart jeg skal ta to paralgin til. Kan man ikke ta seks stk per dag? Svar meg før neste do-besøk da! Fedonisten: Kan du ikke komme hit og skrive for meg da, for kontoret ligger rett overfor soverommet. Så kan jeg hyle over til deg. Og tenke på dere.....Anne sa for siden:
Jo, kanskje, men tror du har fått nok:D . Spøk tilside...dagen er ennå lang. har du ikke noe annet du kan ta da? PF er tøffe saker vet du, kan hende det hjelper å ta noe "enklere" ved siden av.:( Trist at du er sånn.Fedonisten sa for siden:
Jo, JØSS!! Jeg har da virkelig ingenting å gjøre i dag - så det gjør jeg mer enn gjerne!!!
Men da lager du middag da - til meg og prinsessen? Eller skal du ta med deg hele familien til kantina i dag?
:love:
Anne sa for siden:
Har du mye å gjøre om dagen, Fedonisten...Litt kan du vel gjøre for MHM vel.Lurer forresten på om det er noe som går, det med rygg. Nå har både du, guro og MHM hadd vondt i ryggen denne uka. Kanskje noe virus på nettet:confused:
MHM sa for siden:
Fire.
Summer sa for siden:
MHM har tisset 4 ganger i dag! :ja:
Duverden hva vi vet om hverandre her inne.... :D
Jeg har bare tisset to ganger i dag jeg... Kansje jeg trenger å drikke mer? Eller hva tror dere? :lurer:
Anne sa for siden:
Lise, Du drikker for lite punktum
Men MHM hun:full: hun....Flink jente det:D
guro sa for siden:
Jeg har planlagt hva jeg skal drikke (og spise til desert) til jul i dag jeg. Har begynt å legge en romtopf. Jordbær i bunn, litt søtt på også så rom så det dekker. Så skal det på litt kirsebær og annet godt etter hvert.
Dette var vel litt for seriøst for denne tråden, men det var dette som var drikketråden?
:full:
Anne sa for siden:
Ja, dette er drikke-tråden:D .
Det hørtes jo godt ut det du lager der guro. Jeg har jo lest om det før, men aldri smakt eller laget.....Hm. Spennende. Lager du mye?:D
Anne sa for siden:
Fem?
MHM sa for siden:
Fem og en halv. Jeg tisset nesten på meg i stad. Jeg satt her ved pc-en mens mann og barn var borte, og plutselig begynte jeg å kaldsvette noe voldsomt. Ble helt badet i svette. Så begynte jeg å skjelve, bli svimmel og uttafor, samt kvalm. Tumler meg på badet og føler meg dårligere og dårligere. Begynner å brekke meg. Blir redd. Får ringt til venninne, mann og svigermor. Snart står 3 stk og ser på meg og stiller spørsmål. Og jeg skjønner ingenting selv. Venninne mener det ble for mye paralgin forte, og det kan stemme med at jeg følte meg helt forgiftet. Men en annen venninne som jobber på intensivavdelingen på sykehuset mener det er usannsynlig med paralgin forte i.o.m. det er paracetamol i den. Ikke vet jeg. Hva skal det ellers være? Hvalbiffen til middag som ingen andre reagerte på? Angst uten uro-følelse? Glupe ideer mottas med takk. I tullball-tråden... (men historien er ikke tullball altså...)Anne sa for siden:
:confused: Huff da, hva er dette for noe ekkelt, MHM?
Tenker jo først og fremst på Paralgin Forte, men hvorfor ikke fordi det er Paracetamol i det?
Hadde en lignende opplevelse for noen år siden med andre tabletter etter trekking av visdomstann...men...
Ellers så har jeg hørt at det er noe som går nå, hodepine, kvalme, svimmelhet osv, men det var jo voldsomt til reaksjon du hadde.
Har ingen gode forklaringer jeg MHM...
Hva tror du selv da?
MHM sa for siden:
Jeg tror nå på venninne 1 jeg da, i.o.m. det kom en time etter 2 paralgin forte.Anne sa for siden:
Høres jo rimelig ut det, MHM.Du tar jo andre medisiner og vet du...Kan være blandingen:confused:
Er du alene nå da?
:klem:
Summer sa for siden:
Oi, oi, dette var ikke godt MHM... :klem:
jeg tenker også paralginen... Det er jo masse å ta to stk. da, de er jo ganske sterke... Men det kommer jo an på hvor mye slikt du er vant til å ta..
Sender deg helbredende og lindrende tanker! Håper du føler deg bedre og at det ikke kommer igjen!
Anne sa for siden:
MHM...du må ikke legge inn sånne ryggøvelser i MUP'n vi skal være med på. Det er fal 'i det
Skummelt..håper du snart blir bedre. Liker det ikke :(
MHM sa for siden:
Er bedre nå. Har spist knekkebrød med kaviar og kokt egg. Det var det eneste jeg hadde lyst på.
Det er ikke farlig å blande de andre medisinene jeg tar (Cipralex) med verken paralgin eller alkohol. Men jeg tror jeg holder meg til rødvin heretter... Jeg skulle ringe legevakta i morgen, så skulle de faxe resept på muskelavslappende til apoteket. Bedre det enn bare smertestillende.
Min mann har nå massert meg, og det hjelper en stakket stund. Men godt de minuttene det varer da! :D
Takk for omtanken damer. Er ikke meningenverken å skremme eller klage, men det er nå liksom dette jeg har opplevde i dag da.... Eller! Jeg har jo lest en bok. Den kan jeg legge inn under bøker etterpå.
Anne sa for siden:
Godt å høre du føler deg bedre, og fint at du har fått massasje. Jeg tror nok det kan være lurt med muskelavslappendeogså. Ikke bra med så mye Paralgin F som du har tatt i dag tror jeg. Skjønner du må, men tøft...
Fedonisten sa for siden:
Måtte bare innom for å skrive mitt innlegg nr. 600 - sånn at det var unnagjort før helga liksom....
:rolleyes: :) :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.