Anne sa for siden:
Dette også rekker du....Du væla for energi...:D
Anne sa for siden:
Dette også rekker du....Du væla for energi...:D
MHM sa for siden:
Hvor er dere damer som pleier å tullballe med meg?
Ingen som vil være med ut og leke?
Har dere noen på si' eller?
[color=#000080][/color]
Anne sa for siden:
Hei....her har du ihvertall meg for en stakket stund da.
Har så vidt vært innom idag og sett at du ikke er noe særlig tess nei....Stakkars deg.:(
Godt at du er glad i å lese om ikke annet. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten boka, mange ganger.
MHM sa for siden:
Nå var jeg 30 sekunder unna å ha MHM på alle de siste innleggene!
Kanskje jeg klarer det nå hvis jeg er rask?
Men koselig å ha deg her da, Anne!
Anne sa for siden:
Du må ikke skrive så fort , MHM....Du kan få mer vondt i :D ryggen...
MHM sa for siden:
Jeg klarte det - stod MHM på alle! :D
Jeg er så yr over å klare å sitte litt - opp og se verden i vertikalen igjen!
Anne sa for siden:
Du får ikke råde grunn alene lenge...nå er guro innpå også:D
Tror ikke jeg blir her lenge....Det sitter en pratesjuk gubbe her borte:D
Anne sa for siden:
Jeg har laget min første is i ismaskinen.....Etterpå skal vi smake:D
Anne sa for siden:
...og den smakte heeelt nydelig... Det var ikke siste gangen jeg lagde is i den maskinen. Fungerte kjempefint. Så nå kan jeg begynne å prøve meg frem med ulike smaker/tilsetninger osv. Nå lagde jeg en "plain" vaniljeis med fruktose for å ha ved siden jordbær. Snadder....:DPS...Hvor mange karber var det i den da tro...Tenke
3 eggeplommer
2+2 1/2 dl fløte
70 gr fruktose
1 vaniljestang
Dette ble ca 9 dl is eller ca 900 gram...
Ca 73 karber kanskje..ca 8 karber i 100 gram/1 dl...Lavkarber...Ikke verst.
MHM sa for siden:
Hvor lenge var Adam i paradis?
Sprøyta jeg fikk i går virker ikke lenger i dag, så nå er ryggen j..... vond. Jeg kommer meg såvidt på do. Magen full av medisiner (og stakkars levera mi...). Nå skriver jeg med ene hånda mens jeg holder meg fast i bordet med den andre.
[color=navy][/color]
Fikk da svippet innom. Ha en god søndag fortsatt. Tilbake i senga med meg. :(
[color=navy][/color]
Anne sa for siden:
Stakkars MHM..Tror du må snakke med legen igjen i morgen....Kanskje komme deg til kiropraktor eller lignende etterhvert...Naprapat kanskje...
Oi dette skulle vel være tull-ball-tråd...:eek:
Jeg bare tuller.........
Anne sa for siden:
Jeg tror MHM må gå å legge seg snart:D
Det skal ihvertfall heksa.....
:sove:
MHM sa for siden:
Summen av paralgin, voltaren og somadril SLÅR i hodet ja... ikke bare ryggen. Blir sånn 2/3-flaske-rødvin-full. Så nå kan dere bare tenke dere hvor morsomt jeg har det her mutters putters alene!
Anne sa for siden:
Ikke sikkert at alle de pillene hjelper på ryggen, men det blir jo desto morsommere å ha vondt da:eek:
Jeg krysser fingre for at du skal være bedre i morgen....
Sov godt alle sammen...-.
Jeg er trøtt, var oppe 0450 i dag:eek:
MHM sa for siden:
Jeg skriver i tullball-tråden jeg, istedenfor å lage ny tråd.
Skal bare si at på Sommeråpent på Nrk 1 i dag kl. 21.10 er det et eller annet om Mc Donalds, og Fedon kommer. Kan bli interessant.
Anne sa for siden:
Ja, spennende...Min sønn jobbet i Mc Donald systemet i mange år...
Begynte som 16 åring ved siden av videregående og annen utdannelse etterhvert....fortsatte oppover i mange år. Gikk av som restaurantsjef for flere år side. Han lærte i hvertfall vanvittig mye nyttig der....bare så det også er sagt. Både om mat, holdbarhet, renslighet, og økonomi , personalsaker og generelt drift.
Jeg har aldri likt maten der:D bare noen pommes frites en sjelden gang:eek: så er det sagt også:D :D
Summer sa for siden:
Hva gikk jeg glipp av da?
(noen som vil fylle meg inn?)
MHM sa for siden:
Det var ikke stort å gå glipp av. Fedon snakket litt om filmen "Super size me", viste fram hvor mange sukkerbiter en Big Mac tilsvarte og sa at det var problematisk at maten var så bearbedet. Adm dir for Mc Donalds Norge var også der (Holm?), og prøvde så godt han kunne å si at maten ikke var usunn men at man ikke burde spise den hver dag....
Fedonisten sa for siden:
Forsåvidt enig - men jeg vil kanskje heller si at han som var adm. dir. prøvde så godt han kunne Å UNNGÅ Å SI AT MATEN VAR USUNN..... Jeg måtte forresten nesten le da han snakket om viktigheten av balansert kosthold.... Smittsomt begrep det der..... :stortsmilAnne sa for siden:
Stakkars mann...Theo Holm mener jeg...nesten rått parti jo:D
Anne sa for siden:
Jeg tror jeg har spist vaffel i dag:eek: :hylgrine:
guro sa for siden:
Er du ikke sikker? Det var kanskje en litt spesiell vaffel?
Anne sa for siden:
:cool: Ja...Vaflene var laget på Biola ihvertfall:D ...og fruktose.:D ..og noe hvitt mel...hvetemel:eek: Unnskyld!!!
guro sa for siden:
Du trenger da ikke be meg om unskyldning!:p Var de gode?
Anne sa for siden:
Ikke verdt å snakke for høyt om hvetemel her inne.... Jo'a de var go'e men ikke go'e nok:D så jeghadde rømme og knuste jordbær på....MHM sa for siden:
Hallo folkens! Er det dårlig vær i sommer-Norge, eller? Her sniker jeg meg bort på en mini-ferie i 2 dager, og så kommer jeg hjem og det er 345 nye innlegg! Har jo brukt et par timer bare på å lese.... (Men veldig morsom lesing altså!)
Summer sa for siden:
jepp, det går unna i svingene her nå...:p
Hadde du det fint på ferie?
Vi har strålende sol og har vært å badet og solt oss de to siste dagene. Livet er nå vel herlig! :stortsmil
MHM sa for siden:
Utrolig hva sol gjør med humøret!
Det var godt å komme bort ja, det skal være sikkert. Bilturen gikk også bra (neddopet, sovende...). I morgen håper jeg å klare årets første badetur - kommer an på ryggen.
Flotte Sogn-bilder dere har lagt inn, forresten! Jeg er Sogn-fan, og synes det var dumt Luster-ferien vår måtte avlyses. Derfor gledet det meg disse herlige naturbildene.
[color=navy][/color]
Summer sa for siden:
Takk :)
Luster er flott. der har jeg lyst til å bo... tror jeg..:p
Om ikke bo, så hvertfall ha hus der, kansje pendle litt mellom Bergen og Luster?
Ikke så lett det der... Når poden begynner på skolen blir vi plutselig ikke så fleksible lengre...
Vi må få en oppdatering på badingen i måren da! :D
MHM sa for siden:
Hei. Tør ikke skrive annet enn i tullball tråden min. Er nemlig dritings nå... Er egentlig på bryllup. Men av en eller annen mystisk grunn ble det for mye rødvin. Har sovet en time i bilen, men ble kjørt hjem nå. Uffameg. Ikke noe å berette - er bare skravlesyk. Ingen å skravle med her. Skal drikke vann og legge meg. Hujedameg. At jeg kan bli så dum. Er FULL.......:blinke: :full:
Tror jeg har klart hele innlegget uten skrivefeil???? Etter ti minutter....
Summer sa for siden:
:D
Håper du har en fiiiin morgen og dag i dag! :snill:
Nille sa for siden:
Det er en STOR prestasjon å skrive et innlegg uten skriveleifer i din tilstand ! DET er iallefall noe å være stolt av ! Alle har godt av en rotbløyte en gang i blant ! (untatt de som har problemer med det da..) Det er da jeg lover på død og ære at "jeg skal aldri aldri drikke mer".... men holder det ikke da.....:o
Ha en god søndag og.....
HUSK Å DRIKKE MYE VANN I DAG MHM !!
:D
:klem:
guro sa for siden:
Stell pent med deg selv. Hold hodet i skyggen! Håper du hadde det gøy så lenge det varte. Jeg klarer ikke skrive feilfritt selv i klink edru tilstand.
MHM sa for siden:
:rodme: :_plystre:
Jeg måtte innom her en tur for å se hva jeg skrev i natt... Takk for oppmuntringer! Vet ikke om man fortjener det etter frivillig å bøtte nedpå så mye, men. Jo, det var VELDIG moro så lenge det varte. Det var et ungdommelig og friskt bryllup. Jeg grein som en unge da bruden kom ut av skapet og avslørte en fantastisk sangstemme. Og gjett om brudgommen grein - hun sang til ham. Husker ikke tittelen på sangen, men den starter "Some say love, it is for.....". Jeg har bestilt henne til 30-års laget mitt. Man kan da ikke gjemme bort en slik stemme.
[color=navy][/color]
Formen i dag er ikke så verst. Litt skjelven bare. Men jeg tror jeg kan takke de som kjørte meg hjem tidlig for det. Og at jeg spiste spekepølse, nektarin og drakk vann før jeg la meg.
[color=navy][/color]
Oj, kanskje Fedonisten blir streng mot meg nå, fordi jeg ikke skriver om formen min i journalen min.... Ja-ja. Tror ikke jeg lærer noe av dette uansett... Bare tullball passer i tullballtråden.
Nille sa for siden:
Sangen heter "The Rose" - Bette Midler sang den i filmen om Janice Joplin's liv - helt på slutten så vidt jeg husker - nydelig sang, og en krevende en - man MÅ ha god stemme for å synge den ja ! Det var sikkert lenge før du ble født, ikke rart om du ikke kjenner den !Barbara Steisand har også sunget den inn på plate, husker ikke når. Tror det var i forbindelse med filmen "A star is born" med Kris Kristoffersen, men er ikke sikker - mulig jeg blander. Men her er teksten sånn jeg husker den:
"Some say love, it is a river, that drowns the tender reed
Some say love, it is a razor, that leads your soul to bleed
Some say love, it is a hunger, and endless aching need
I say love it is a flower and you it's only seed
It's the heart afraid of breaking that never learns to dance
It's the dream afraid of waking that never takes a chance
It'sthe one, who won't be taken who can not seem to give
And the soul afraid of dying that never learns to live
When the night has been to lonely and the road has been to
long. And you find that love is only for the lucky and the strong
Just remember in the winter for 'neath the bitter snow
Lies the seed that with the sun's love in the spring becomes the
rose."
Flott du koste deg - OG AT DU HUSKER DET !!
:klem:
MHM sa for siden:
Ja, det var tittelen. Takk for det, og for hele teksten! Jeg har hørt den mye før, så den har nok blitt "refreshed" mange ganger i nyere tid også. (Til tross for at jeg er så UNG...:D )Summer sa for siden:
Å, ja... den sangen er bare helt nydelig! :)
Men den må være med Bette Midler!
Marit sa for siden:
Helt enig med deg LISE..
Den må være med Bette Midler............:)
Men da må man også ha sett filmen.
NYDELIG.
&
TRIST.
guro sa for siden:
Skal du legge deg eller skal vi tøyse litt først?
Jeg burde legge meg!
guro sa for siden:
Du er nok opptatt med ett eller annet. Da går jeg å legger meg! God natt og sov godt!
MHM sa for siden:
Jeg må nok legge meg, Skal dusje av meg det seige belegget jeg har samlet på huden i hele dag (svette + støv), så skal jeg ta litt rygg-dop, selvhypnose og sove søtt. Må våkne før eldstejenta i morgen, for hun fyller 7 år, og "gidder ikke ligge der våken og vente på dere skal komme med pakke altså!".
Så det gjelder å ikke forsove seg... :rolleyes:
Vi kan tulle en annen dag! :D
MHM sa for siden:
Jeg skjelver i buksene.
Nyeste medlem heter MISS PIGGY!!!! :eek: :eek: :eek:
Hva er dette? Kupp? :cool:
Anne sa for siden:
Heiiii Det navnet er opptatt. Du har patent på det, MHM HP gjør noe!!!!!!:eek: :eek: :eek:MHM sa for siden:
www.dagbladet.no/sport/2004/08/27/406733.html
Gunn-Rita Dahle fra utbrenthet/depresjoner til OL-gull på fire år!
Jeg er bare fire år unna! :cool:
Summer sa for siden:
Summer sa for siden:
Men det er jo litt deilig å se hva som er mulig da... Hvertfall når man står midt oppe i det... En slik diagnose høres så endelig ut.. Ferdi utbrent, tomt liksom... De burde finne et annet ord for å beskrive tilstanden, for all forskning viser at de fleste kommer seg på beina igjen, lyset var ikke helt utbrent,- det bare trengte litt tid til å drypes på nytt, og en omorganisering av aktiviteter slik at det fikk tid til å dryppe på seg mens det brant, - og slik at det bare brant i ene enden....:)
Sandrine sa for siden:
Kremt
Anne sa for siden:
Hm...nå er det jammen mange Miss Piggy her....:D
Tror jeg må passe meg litt nå.:cool:
Summer sa for siden:
Best vi passer oss!
Dont mess with the pigs! :p
Marit sa for siden:
Klart att vi ikke messer med noen. Så er det sagt!:cool:
MHM sa for siden:
Dere?
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Lurer på noe jeg....
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Nå som Nille har blitt "Bestemor" her inne.....
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Kan jeg få være "Ho mor" da?
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Ikke fordi jeg er misfornøyd med å være Hennes Majestet fra Hedmark....
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Eller The Pig......
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Å - nei, ikke derfor.....
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
[color=navy][/color]
Men det er jo litt koselig å være mor.......
magdalena sa for siden:
He he..:p Hvis du klarer å ta over den rollen da og holde kustus på oss,så skulle vel det gå bra.Ikke vift for mye med pekefingeren da!:jegvant:
Nille sa for siden:
fnis Du æ'kke gammal nok til å være mor for noen her inne du vel !! :D Men siden ingen andre er det heller (bortsett fra meg da) så får du vel få lov da..... Men du får ikke ha DJW for deg sjæl - der skal jeg også være "ho mor" en stund til jaffal !!
.....og det er koselig..... :o
magdalena sa for siden:
Morroklumper og tøvballer,er dere!:)
guro sa for siden:
Du kan godt får vær cybermora mi om du vil. Ingen lett jobb det da! For jeg gjør som jeg vil!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.