Gå inn på linken min. Gå så på "skapa eget" øverst på kortet og registrer deg som teambasadør. Da får du gratis te og mulighet for å samle bonuspoeng for å få teskrin blant annet.
Dette er helt gratis og uforpliktende.
Jeg blir selvfølgelig ekstra glad om du oppgir min e-postadresse når du registrerer deg. For da tjener jeg bonuspoeng. Takk til deg som er så snill å gjøre det. e-post adressen min står i avsenderlinja på kortet. www.lipton.se/ViewCard.asp?ID=7611411348
Hvis du legger inn en sånn link som jeg gjorde så kan jeg gå inn på den, du får et poeng for hver person som går inn å ser på linken din.
Så kan alle hjelpe hverandre litt:) .
vanlig kaffe tror jeg (sikkert sånn presskanne-type) som ligger i runde teposer. Så slipper jeg en nedi kaffekoppen og heller over kokt vann :) lar det trekke i tre min... bare å servere med fløte eller hva folk vil ha i
Nå har jeg vært på alle linkene deres:)
Og ja du får skrinet selv om du bor i norge, venninda mi fikk sitt i forrige uke, så det er bare å stå på.
Hvor mange poeng har dere kommet til da??
Tror jeg er på ca 70.
Åssen i helsike har du klart det?..Kanskje jeg har kjipe venner, som ikke gidder lese mailen jeg har sendt...hehe...hadde litt over 50 poeng istad jeg.. Vi ha teboks
Men jeg har ikke fått flere poeng etter jeg la ut linken her tror jeg...Hmmm..Trøkka på!!:):)....
vil ha det teskrinet før de bytter ut premien....Var det ikke noen som sa det?
Jeg og!Trykker i vei...Så får vi se....
er så kjipt når du har sendt til alle på adresselista..om de ikke gidder å svare, så er det liksom ikke flere...Hmm...
jeg har "vervet" tre stk, og gjorde avtale med noen veninner om at jeg kunne sende de irriterende sms'er... pluss at jeg og ei veninne satt og sendte noen postkort til hverandre i går, men jeg hadde jo over 100 poeng da vi gjorde det da, så hun fikk kanskje 20-30 kort, og hun sendte like mange tilbake (på msn) kanskje litt juks da men,...
og jeg sendte sms til meg selv også da
kaffen er av merket lyons og jeg vil tro den er kjøpt på tesco
Usj, jeg blir tussete! Har holdt på å knota med dette i ca 20 minutter nå! Har registrert meg som teambassadør, men når jeg skal logge inn skjer det ingenting!
Når jeg bruker Firefox så får jeg logga inn men ikke sett Min Side,og når jeg bruker Explorer får jeg ikke logga inn i det hele tatt. Aaaaaaargh! Jeg vil også ha te joooe!!
Sånn skjedde med meg og..Så jeg registrerte meg igjen..og når jeg logga inn da, var plutselig alle poengene jeg hadde fra før av, fortsatt der!!så det var jo helt genialt..Jeg bruker også firefox...
Det er irriterans ja..Det kommer bare opp:register deg bla bla bla, sant?..
Plutselig funka det for meg bare....Vet ikke jeg....Æsj, så kjipt da!....
Prøve du å fylle ut din teprofil igjen?
Endelig funka det!!! Gå inn og trykk på den da vel, jeg har jaggu strevd for å få det til! :p:D:)
Har trykka på alle deres, selvfølgelig. Moro dette, tilslutt iallefall :D
Sidene dere suger, det ser ut som om man ikke er innlogga men så er man det likevel. Ikke finnes det en enkel måte å finne til teambassadør-sidene fra hjemmesiden deres heller.
jeg digger å få ting gratis... har ikke fått den teen enda, og så skal jeg væremed på et prosjekt med å teste ut nye tannkoster (av alle ting) Jeg er med i et sånt gallup-panel, så jeg får tilsendt røver på ulike ting som skal testes...
Åssen panel er dette her da?..Alt som er gratis er bra;)....Jeg er og litt sånn...Hihi...Hvorfor skulle man ikke benytte seg av sånne tilbud?..
Jeg har heller ikke fått teen...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.