< Tilbake til oversikten

Lyst til å bli Lipton Ambassadør og få gratis prøver på te?

jeef-micro sa for siden:

er det noen som har fått noe tepakke??
Jeg trykker og trykker, så dere får snart 150 poeng :D

Photobscura sa for siden:

Ikke enda, jeg har jo klart å registrere meg på både svensk og norsk side jeg, for sikkerhets skyld, men ikke lagt ut noen postkort-linker noen steder for den svenske.

jeef-micro sa for siden:

får du te fra begge så er det bare å kjøre på med flere kort, så får du to skrin :p

Haha, det vet jeg ikke om jeg gidder altså, har nok med å skrape i hop poeng på den norske.
Og det ser ut til at jeg har for mange kaffedrikkere og mennesker uten internett i min omgangskrets..
Nå satser jeg på at min mor skal bli medlem, selv om jeg aldri har sett henne med en tekopp ever, så har hun også en gratis-refleks, akkurat sånn som meg.:)

jeef-micro sa for siden:

Du har ikke vær tpå www.gratis.no da?
fikk masse gratis der da jeg gikk sykepleien... du får alt mulig rart, barberskum, kattemat, sjokolade :eek:, sokker osv...

Nå har jeg nådd hundre:) Takk alle, dette er forresten mitt innleggummer 1234, så nå må jeg nesten stikke innom "sjekk tallene mine"-tråden og vifte litt med rompa.;)

Hyper sa for siden:

Jeg skjønner ingenting jeg..VAr mye tull med siden da jeg registrerte meg..men da var alt norsk..nå er plutselig alt svensk.Men poengene fra den norske, har jeg dratt med meg til den svenske...øøøh..

Takker, Jeef!:)
Jeg kommer til å få mye spennende post framover; hobbybøker, sokker, ansiktskrem, tamonger, intimsåpe for menn, barberhøvel, parfyme, you name it! :lol:

jeef-micro sa for siden:

no problems Jorunn :) er greit å innom og sjekke hva man kan få :) alt som er gratis er bra :D

Ikke sant:D
Må bare huske på å melde meg ut av de tingene hvor det var nødvendig. De par greiene som hadde innmelding var heldigvis uten kjøpstvang, og med to ukers frist.

Det var vel sånn jeg fikk en av mine første inkassoer:rolleyes:! Holde dette i bakhodet nå, blåøyde pike!! (alvorstale til meg selv!)

janmesi sa for siden:

Smakte en nyyyydelig Lipton Marakesh Mint te i Frankrike nylig ... den var kjempegod.

Aline sa for siden:

hoi, her trykkes det, ja :D Jeg har 100 poeng, så jeg nærmer meg :D

trykke

jeef-micro sa for siden:

jeg trykker og trykker... venter på både teskrin og te jeg :) håper det kommer snart...Jeg er en gadget-girl, selv om det teskrinet kanske ikke kommer inn under den kategorien da:D

Hyper sa for siden:

Jeg trøkker jeg!!

Gerd sa for siden:

Det hjelper på når man trykker på linkene og trykker på kortet??? Har ikke lest så himla mye om det, men har vært inne og trykka flere ganger hos dere:D Håper dere trykker hos meg også... ;)

www.lipton.se/ViewCard.asp?ID=8711987359

Aline sa for siden:

jeg trykker ivei :D

Huldr sa for siden:

Jeg også ;)

Det holder å trykke på linken. Men det er jo ekstra supert om du får "lokka" noen til å melde seg inn og referere til din epostadresse når de registrerer medlemsskapet! ALene gir det femten poeng:D

Aline sa for siden:

fniiis :D

Hyper sa for siden:

Jeg trykte to ganger!!!

jeef-micro sa for siden:

trykker og trykker :D

tror lipton må begynne å produsere flere teskrin :p

Enid sa for siden:

Ja jeg også har strevd veldig! Det er liksom et bittelite "glip" igjen, vet ikke om det skal være sånn jeg? Eller har jeg full pott? Elendige hjemmesider. Trykker i vei på dere andre sine linker iallefall :)

Hyper sa for siden:

Jeg har og en liiiiten glippe igjen..Kanskje det er en skikkelig rip-off?...Eller var det noen som kjente noen som hadde fått bonuspremiene i posten?...
Og får man alle tre, om man har 150 poeng?

Enid sa for siden:

Hm, tanken har slått meg også. Kanskje noen må ta ansvar og sende dem en mail... det blir ikke meg, iallefall ikke akkurat nå, for jeg må løpe ut en tur! Tudelu!

Aline sa for siden:

Jeg er også nærme :) Kan jo være at når man har 150 så går ikke den linja lenger? Jeg forstod det sånn at man får alle tre, jeg :D

Men det virker jo ikke sånn... jeg har ikke fått velkomstpremien engang...

www.lipton.no/ViewCard.asp?ID=5412116126

Hyper sa for siden:

Noen som melder seg frivillig til å sende mail til folka på denne siden og sjekke ting og tang?

jeef-micro sa for siden:

detblir en liten glipe på slutten... jeg har fått ei veninne til å trykke 20 ganger, og den har ikke rikka seg...

Hyper sa for siden:

Ikke her heller...Håper det er sånn det bare ER..hvis ikke, er det lureri..
Jeg har 150 poeng jeg, og SKAL ha den teboksen...

Huldr sa for siden:

Jeg trykket på "skapa eget"-linken nå, og der står dette: "Første ambassadørkampanje nærmer seg slutt. Spre Liptons helsebudskap så godt du kan frem til 15. mars for å vinne våre premier. De som får 150 poeng belønnes med alle tre premiene!
Vi vil kontakte dere som har registrert dere med informasjon om te og våre kommende aktiviteter."

Så da er det kanskje sånn at dere får premiene deres etter 15. mars ..?

Jeg har klikka masse! Mest på dere som har lagd mange linker og postkort - det lønner seg å være kreativ ;)

(Selv hadde jeg ikke energi denne gangen ... :cool: men for et par år siden holdt jeg på med sånne gratisgreier og konkurranser og vant faktisk et par ting - bl a gavekort på 400 på Skoringen - hvor de har helt håpløse sko, men det er annen sak :p. )

jeef-micro sa for siden:

jeg venter på en mobiltelefon og en ipod jeg skal få også... Tror ikke jeg får noen av delene for å være ærlig...

lettlurt

Hyper sa for siden:

ipod?mobil?fra hvor?

jeef-micro sa for siden:

Fra sånne nettsider... husker ikke i farten

Huldr sa for siden:

Takk for kaffeinfo forresten jeef, glemte å si det :)

jeef-micro sa for siden:

no probs... Jeg serverersånn kaffe når jeg får besøk... de fleste tror det er te :p

men jeg har ikke fått noe klage på smaken da...

jeef-micro sa for siden:

Er det noen som har fått noe te eller? begynner å bli litt stressa her jeg :p

Huldr sa for siden:

Og dette tror dere ingenting på, eller ...? :p

jeef-micro sa for siden:

men jeg lurer på en ting... på de linjene er det max 60 poeng på de korta... vil det si at det ikke går å få mer poeng enn det på de??

Aline sa for siden:

jeg har fått flere poeng selvom jeg har fler enn 60 leste :)

jeef-micro sa for siden:

Det ser bare sånn ut det... uansett liksom jeg har også sånn bittelitt igjen, men jeg vet jeg har laaaangt over 150 poeng

Aline sa for siden:

Nå tror jeg at jeg også er i mål :) Phu!

Hyper sa for siden:

Jeg har også en biiitelitenflik igjen, men det har jeg hatt en stund..så jeg har nok minst 150 poeng!!

jeef-micro sa for siden:

noen som har fått noe te? Jeg fikk tannkostene mine i dag, så nå er det i allefall ikke fare for hull i tennene :p Skal vist prøve de i en uke, og etter det så skal jeg fylle i et undersøkelseskjema, og så får jeg faktisk beholde tannkostene :eek:

Ja! Da er det den femtende mars!
Men at man ikke har fått velksomst-tepakka er jo snurrig...

Avventer til over helga, så sender jeg mail...
De ble vel kanskje litt overrumpla av oss lavkarbere!?

jeef-micro sa for siden:

enig... sender en mail over helga... jeg vil ha den pakken nå ;(

Huldr sa for siden:

:lol: Prøver å se for meg hvordan det vil ta seg ut å blunke samtidig som man har nedovermunn ... Antagelig som om man har et rusk i øyet ... :p

Dere får den nok skal dere se ... trøste

Lipton er serriøse!
Annars ringer vi teve två!

jeef-micro sa for siden:

har du sendt mail Jorun?

og om noen der ute er interresert i å vær med i et galup-panel får poeng for undersøkelser man svarer på, og får gaver :) hver gave er verd forskjellige poeng, og det er bare å bestille nårman har riktig antall poeng (krystallvaser, victorinoxkniver, håndklær, rosentahl-glass/karafler, USB minnepinner osv)
Undersøkelsene kommer på mail, og de er frivillige å svare på eller ikke Jeg har også fått tilsent produkter til testing
bare send meg PM før 22 mars, så skal jeg verve dere (må verves, det går ikke å melde seg inn)

Er med i en del sånne fra før, og det tar så laaaang tid før jeg opnår nok poeng til å få noe.
Skal sende i kveld eller i morra, ettersom posten her kan komme så sent som i fem-tida....:(

jeef-micro sa for siden:

har ikke sjekka posten enda i dag jeg, men har liksom ikke noen forventninger om å få den pakken

Ja, da har jeg sendt mail til Lipton Norge, og spurt om hva som skjer.
Prøvde å være så vennlig som mulig:rolleyes:!

Det rare var at på skjemaet deres sto ikke mailadresse som obligatorisk opplysning, selv om det hadde et eget felt, men det gjorde gate- og postadresse liksom. Og skjemat var på dansk, for noe rot a gitt...

Hyper sa for siden:

Si ifra når du får svar da:)?...

Will do!

Fikk svar fra Lipton i dag:
"Hei Jorun

Tusen takk for at du har registrert deg som teambassadør hos Lipton. Vi er
takknemmelig for din registrering og din aktive ambassadørvikrsomhet. Vi
holder på å sende ut te og premier. Teskrinet tar nok fortsatt litt tid før
du får, men du får det så fort de er klare.

Tusen takk og god påske!

Med vennlig hilse
Karen Marie Lange
Nordic Brand Manager Lipton"

Tvetydig, jo.

Hyper sa for siden:

Så fort de er klare?...Hmm....Må de vente på at de skal bli laget eller?..Jeg ble ikke så mye klokere av den mailen..
Kansje vi andre også skal skrive og mase?...

jeef-micro sa for siden:

det kommer da i allefall... synes ikke det var så tvetydig jeg

Hyper sa for siden:

smøre seg med tålmodighet

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.