Da jeg var pure ung, skulle jeg inn i så små skostr som mulig. Det var finest å ha 36 eller 37. :rolleyes:
Etter som årene kom, kom også vettet, og jeg har brukt 38 i mange år. Så går jeg hen og får barn, og går opp en del kilo. Jeg har spart 2 par absolutte yndlingssko i 38. Jeg merer å huske at de var romslige til meg før jeg fikk barn. I dag er jeg samme vekt som før første fødselen, men skoene passer ikke. Er vel 4-5 år siden jeg brukte de sist. Det rare er at jeg bruker andre sko i 38??:confused:
Jeg var godt overvektig da jeg ble gravid også, da. Hva skjer med føttene? Vokser de uansett om en blir gravid eller ikke, går ned i vekt eller ikke?
Jeg skal spare skoene til jeg har gått ned 10 kilo til, så får jeg se om det hjelper.
Jeg gikk opp en sko størrelse etter graviditet.. jeg veide det samme før og etter.. mener å ha "hørt" ett sted at alle ledd og knokler "utvider" seg under graviditet ikke bare bekkenet, og derfor går mange opp en skostørrelse.. Søstra mi erfarte det samme og hun er normalvektig..
Jeg endret jo også kroppsform.. jeg kjøpte en bukse når jeg var gravid i 3 mnd.. den satt som ett skudd.. men etter graviditet hadde jeg ikke sjangs å få den igjen.. da pga hoftene..
(Men det var bare greit at jeg har blitt litt bredere over hoftene for jeg er egentlig alt for smal der i forhold til resten) vet at når jeg går ned i vekt mister jeg rumpe-stumpen min...blir helt flat..
Jeg og.. og selv nå som jeg veier mindre enn før sistemann så er beina større (eller små ettersom man ser det når det gjelder str 38). Brukte 37 f.b :lol:
Jau jau...det ene paret sko gikk på i dag! :heia: Litt trange føltes de som, men vi skal se om 5 kilo til. De blir ikke kastet nå ihvertfall. Jeg klager over at dobbelthaken min ikke krymper først når jeg slanker meg. Men det gjør bena...har mistet mye ødemer i føttene. Bra det også da. Jeg "krymper" visst fra bakken og opp:høh:
He, jeg har str 41 og er 167. Men det kan da ikke skje at føttene blir mindre? Jeg mener, jeg har skikkelig magre og senete manneføtter. Synes dessuten det er kledelig med store føtter til tross for høyden. Pippi var idolet mitt da jeg var liten, tenk:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.