< Tilbake til oversikten

Norsk senter for riktig ernæring

Evelyn sa for siden:

Er det noen av dere som har erfaring med disse?
Jeg har nemlig bestilt meg lavkarbovarer hos disse.
Fikk et bankontonr.pr.mail og ordrebekreftelse.
Så snart beløpet var innbetalt skulle varene bli sendt.
Er over en uke siden jeg bestilte/betalte varer der,og pr.dags dato har jeg ikke mottatt noen.Går ikke an å ringe de på telefon,for jeg klarer ikke å finne noe tlfnr på dem,mail svarer de ikke på.
[font=System][/font]
Er jeg blitt lurt eller.....:(:confused:

Gerd sa for siden:

Ikke hørt om. Har de hjemmeside?

Evelyn sa for siden:

Hjemmesiden ligger under navnet spisdegslank.no

Fnutte sa for siden:

Tror ikke du har blitt lurt. Vet de har hatt stadig økende salg av varene sine så det er mulig de ikke rekker behandle så fort. Vet der er fler som har hatt problemer med å kontakte dem på telefon og mail.

Bestillte en del derfra når jeg startet med lavkarbo men jeg hentet alltid varene. Nå har jeg heller begynt å lage maten selv isteden, men har bestilt sånt som johannesbrødkjernemel derfra.

Georgine sa for siden:

Spisdegslank er helt ok, så du er ikke blitt lurt.

Smula sa for siden:

Har også prøvd dem med god erfaring.
Jeg bestillte varene på hjemmesiden deres, og så krysser man av for når man vil hente/få levert varene. Aldri noe tull der i det hele tatt.

Humle sa for siden:

Men ser at mange av varene deres innholder xylitol...
Kan vi spise det da???
Er det noe dere kan annbefale derfra f.eks mandelgrøten, kakemix pizzabunn??

Smula sa for siden:

Ikke xylitol, nei.

Skjønner ikke vitsen med å kjøpe ting derifra når man går på ketolyse uansett, "Spis deg slank" er jo egentlig en egen kur.

Mayella sa for siden:

De har jo johannesbrødkjernemel i litt større pakning enn på helsekost (veldig mye større, forresten)

MACHIAVELLI3007 sa for siden:

Du har nok ikke blitt lurt, men i værste fall glemt.. Håper det ordner seg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.