< Tilbake til oversikten

Frokosten min på Atkins induksjon (høres den grei ut?)

raptor sa for siden:

Frokosten min var : skar opp litt grønn paprika, sopp, rødløk og rucolasalat, stekte det sammen med ca 200 gr kjøttdeig og en god klatt med seterrømme.Brukte og litt raps til steking. Høres det greit ut?

Summer sa for siden:

Det høres greit ut for meg. :) Men et godt tips er å lage til salaten som skal dekke hele dagsbehovet ditt i en engang, og så fordele utover måltidene fra den, så har du bedre oversikt over hvor mye du får i deg.

raptor sa for siden:

Ingen dum ide. Og så slepper man jo å dra fram kniv og alt salatstyret fler ganger om dagen. Matlaginga går jo fortere da. Stekepanna er jo i hyppig bruk..

nellie sa for siden:

:heia:
Godt salattips!

Photobscura sa for siden:

Ville ha bytta ut rapsen med meiereismør!! Ellers ser det bra ut.

matmor sa for siden:

Hei!:) Jeg skjærer opp en kinakål og en pakke trippelsalat hver annen eller tredje dag, og har det i en frysepose. Da kan jeg bare ta ut det vi trenger til hvert måltid.:D Funker bra for oss.
Lykketil!:klem:

Belseblubb sa for siden:

Er salaten "normal" etter å ha vært fryst?? :confused:

Om så er, er jo dette helt genialt!! :D Kjedeligste som finnes å skylle og kutte salat.

matmor sa for siden:

Nei, legger den ifrysepose og puttern i kjøleskapet! Jeg ordla meg nok litt uklart der ja! :Dsorryhar kjøpt sånne klemmer på biltema til å lukke fryseposen med, de er fine:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.