< Tilbake til oversikten

Er eggedosis med splenda "lov"?

shady sa for siden:

Nå følger vel alle litt forskjellige kostholdsfilosofier her inne, selv har jeg startet på atkins og satser på å havne på lindbergs etterhvert. Men er det noen som har noen tanker rundt eggedosis med splenda? Bortsett fra at det sannsynligvis er godt :p ....

Isåfall, hvor mye splenda per egg bør man ha?

Nille sa for siden:

Du bør vel ha en minst to tre egg. Start med 1 ts splenda og smak til etterhvert....

shady sa for siden:

Takk Nille!! :) Men er dette ok eller litt fy? På atkins induksjon...:rodme:

Nille sa for siden:

Helt OK ! :D

(Egg er induksjonsmat og Atkins anbefaler splenda fremfor andre om du skal bruke søtstoff)

shady sa for siden:

Jippi! :D Nå ble jeg glad. Dette kaller jeg å synde med stil, he he! Igjen tusen takk for svar, snille-Nille! :)

nalana sa for siden:

Synes 1 ts virker veldig lite, men du mener kanskje 1 ts pr egg:confused:
Har laget dette foer, var i tvil om mengden, men mener jeg brukte mye mer enn 1 ts. Kjempefint om det skal saa lite til, da skal jeg jammen gjoere det oftere:D

jeef-micro sa for siden:

jeg har prøvd å lage eggedosis med splenda, men eggene ble ikke stive... ble bare sørpe...

Gikk ikke an å bruke til noe i allefall

Mya sa for siden:

piak eggene før du har i søtning, tar litt lenger tid enn med sukker, men går helt fint....

Nille sa for siden:

Jeg sier:

Klarer jammen ikke å forklare det mer nøye jeg Noen liker lite og andre liker mye. Derfor må en smake seg frem ! ;) :)

Karin sa for siden:

Mystisk? Mine egg blir stive med Splenda. Hva kan dette komme av da?

jeef-micro sa for siden:

ANer ikke... jeg piska i tre kvarter før jeg ga opp og kasta hele greia

Nille sa for siden:

Cluet er muligens å piske først og ta i Splenda mot slutten ? Det må jeg iallefall gjøre med eggehviten.....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.