nasse sa for siden:
Jeg får til å logge meg inn via Opera, men ikke via firefox.
Jeg finner heller ikke nicket mitt på medlemslista, selv ikke nå som jeg er logget inn..
Hva skjer a???
nasse sa for siden:
Jeg får til å logge meg inn via Opera, men ikke via firefox.
Jeg finner heller ikke nicket mitt på medlemslista, selv ikke nå som jeg er logget inn..
Hva skjer a???
Aline sa for siden:
Merkelig! Jeg kan ikke hjelpe deg med fire-fox, men rart at du ikke er på listen :ja:
HP finner nok ut av det :)
silje sa for siden:
merkelig.. jeg bruker firefox, og det funker som bare det;) Helene bruker også firefox så vidt jeg vet..
silje
HP sa for siden:
Informasjonskapsler må være aktivert for at en skal kunne logge seg inn. For å vises på medlemslista så må en ha mer enn et visst antall innlegg. Husker ikke i farten hvor mange... :)
nalana sa for siden:
5 innlegg maa man ha:ja:
nasse sa for siden:
Hvordan aktiveres de da???
Er litt tungvint å måtte bytte hele tiden...
ryli sa for siden:
Gå inn på verktøymenyen og velg innstillinger. I dialogboksen som kommer opp velger du først personvern (helt øverst), og så arkfanen informasjonskapsler. Der haker du av boksen ved "tillat nettsteder å sette informasjonskapsler, og så trykker du ok. Så skal det være i orden. Jeg har versjon 1.5.0.7., det er ikke sikkert det er helt samme fremgangsmåte hvis du har en eldre versjon. Men noe i nærheten er det nok uansett. For meg funker forumet fint både med firefox og opera.:)Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.