< Tilbake til oversikten

trening!

pixie sa for siden:

jeg lurte bare på om man går raskere ned i vekt om man trener ved siden av ketolysekuren?

Nille sa for siden:

JA !! :D

stinasol sa for siden:

hehe...må bare legge meg flat...skjønner godt at enkelte har fått nok..:p

nalana sa for siden:

Ikke helt sikker paa om jeg skjoenner hva du mener her Stinasol, men hvis jeg forstaar deg riktig, saa var det kanskje litt nedlatende mot traadstarteren:confused:

Det var sikkert ikke din mening, kanskje du bare ville vaere selvironisk:p

Eller er jeg helt paa baertur naa:o

Borealis sa for siden:

...tror ikke Nille svarte irritert nå altså.....hvis det var det Stinasol mente....:forstoikk

stinasol sa for siden:

nope,den var ikke ment å være nedlatende,tror de det gjelder skjønner hva jeg mener,trodde heller ikke at Nille svarte irritert(heller litt ironisk) ps.trening hjelper altid uansett hva kur/diett eller liv du lever :)

Borealis sa for siden:

Oki, da så!:)
Både for dataverden og sms-kommunikasjon, er det dessverre mye rom for misforståelser...siden man verken ser fjeset eller hører tonefall.

Nille sa for siden:

Burde jeg ha svart noe annet her ?? :wacko:

Skjønner ikke hva dere snakker om i det hele tatt jeg :blinke:

Er det mulig å "tolke" et JA med smilefjes på flere måter ?

nalana sa for siden:

Huff da, det var visst meg som startet dette, og som du ser var det ikke myntet paa ditt svar Nille. Det er helt klart at et ja med smilefjes bare kan tolkes paa en maate.
Vet ikke om jeg vil gaa naermere inn paa hva jeg mente, for naa angrer jeg litt paa at jeg hang meg opp i dette i det hele tatt.:o

pixie sa for siden:

var bare et lite spørsmål..
er ikke no gla i å trene..
men hvis det hjelper så får jeg prøve.
jeg veier 97kg + at jeg har ryggplager.
da gjør det vondt å trene.

dette går tregt...

leste ett sted at man kan forvente å gå ned 1-2kg i uken..
hvis man trener da eller?

pixie sa for siden:

av hva?
Folk som spør om de lurer på ting?

Borealis sa for siden:

Ja, det var vel det Nalana og undertegnede og lurte på....:confused:
Men, nok om det!;)

Nille sa for siden:

Ja, nok om det.
[color=purple][/color]
Dette er et åpent forum hvor folk kan spørre stort sett om hva de vil. Men man er ikke garantert svar. Noen ganger får man klare svar, andre ganger får man beskjed om å lese boka.
[color=purple][/color]
Det finnes ikke dumme spørsmål. Det er faktisk ikke alt som er like innlysende for alle. Det finnes imidlertid mange dumme svar.
[color=purple][/color]
Jeg trodde i min enfoldighet at et JA var et klart svar.... Så lenge trådstarter er fornøyd med svaret er jeg fornøyd ! :)
[color=#800080][/color]
Så tilbake til tema !
[color=#800080][/color]

Du MÅ ikke trene, men det er helt klart at du vil oppnå bedre resultat om du gjør det. Du behøver ikke trene hardt. En halvtimes spasertur pr dag, svømming, sykling...... gå i trapper. All bevegelse øker forbrenningen. Det skal ikke gjøre vondt eller være forbundet med ubehag å trene. Start forsiktig og øk på etterhvert. Få gjerne råd fra en fysioterapeut eller lege til en treningsform som passer for deg. Som sagt, alt er bedre enn ingenting, - om det bare er en kort spasertur får du gevinst fremfor å sitte stille.
[color=purple][/color]
I begynnelsen er det mange som går ned 1-2 kilo i uka, men å påstå at det er vanlig vil være å lure folk. Det kommer an på hvor mye du har å ta av. Hvor flink du er å holde deg til filosofien du har valgt (dvs. har du lest boka skikkelig har du større sjans for å lykkes enn om du ikke har lest den). Det kommer an på hvor stor metabolsk motstand du har, og hvor mye du beveger deg. Det er mange faktorer som spiller inn, og det er høyst individuelt hva som virker fra person til person. :)
[color=#800080][/color]
Lykke til videre !
[color=purple][/color]
[color=purple][/color]

Borealis sa for siden:

..jeg tror misforståelsen berodde på størrelsen på ja`et ditt....!;)

Forøvrig, -helt enig i ditt svar!
Som vanlig.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.