< Tilbake til oversikten

TV-serier!

Hyper sa for siden:

Jeg har nettopp sett en serie som heter HEX, etter anbefaling fra Iset!!THANK YOU!!

Lurte på om noen har tips til andre serier, jeg evt. kan laste ned?:)

mofe sa for siden:

cold case, prison break, csi miami, csi ny, csi, vanished, weeds, house, ncis, boston legal, nip tuck, standoff, gilmore girls, bones, justice, one tree hill, er, greys anatomy, jericho, smallville, ghost whisperer, men in trees, stargate atlantis, stargate sg1.

Hyper sa for siden:

Wee!!
Tusen takk!!!
Har ikke allverdens kanaler ser du:)...

Summer sa for siden:

Å, herlighet mofe, det var mange! :eek:

Jeg digger West-wing, Greys anathomy og sist men ikke minst: House. kresen

Helene sa for siden:

ser på house akkurat nå jeg .. det er så tøft!

jeef-micro sa for siden:

Iset nevnte en serie som heter Kyle XY... den hadde jeg kunne tenkt meg å sett... virket veldig bra.

Hyper sa for siden:

Noen som vet hva slangs sjangre disse seriene befinner seg i?...;)

mofe sa for siden:

Gå på linken "all shows" på tv.com - så kan du lese om de enkelte der. :)

Nille sa for siden:

Du glemte Sopranos, NYPD Blue, Navy NCIS, Las Vegas, Boston legal, Cold Case , Criminal Minds, Without a trace, Will & Grace, Tredje vakten, Absolutely Fabulous, Waking the dead (Kalde spor), Six feet under.......

Så kommer jeg ikke på flere........ :D

Helene sa for siden:

hun glemte ikke cold case :p

kyle xy er kjempebra serie annbefales!

Nille sa for siden:

ooopppsss* sorry, den sto jo først jo ! :rodme:

tess81 sa for siden:

dark angel, angel, buffy.....

Hyper sa for siden:

Six Feet Under er helt genialt!!!!

Iset sa for siden:

Den beste serien jeg har sett i HELE mitt liv er denne:

The Triangle

Jeg så den nettopp ferdig og sitter ENDA og måper, jeg tror nesten jeg er litt "ødelagt" siden det ikke finnes flere episoder... Det er det mest intense, mest fantastiske, mest creepy og sinnssyke jeg har sett. Det slår absolutt ALT jeg tidligere har sett av filmer og serier! :eek:

Ellers er mine absolutte favoritter disse, i den rekkefølgen jeg setter dem i her:

The 4400
Kyle XY
Ghost Whisperer
Hex
Lost
Surface
Prison Break

Og endel andre serier som feks. Kongen av Queens, Alle elsker Raymond, Seinfeld, Simspons, Futurama, Family Guy osv.

BBB sa for siden:

...ingen som har nevnt "Karl & CO"?!?:eek: :eek: :eek:

jeef-micro sa for siden:

:lol:

BBB sa for siden:

Ok, jeg skal være litt seriøs her.
Hva med "My name is Ed"? Akkurat min type humor (som noen har kanskje snappet opp:rolleyes:

Iset sa for siden:

Du mener vel My name is Earl? Det er tidenes mest geniale komiserie. Jeg ler så jeg bokstavelig talt ramler av sofaen og blir kvalt!!!
Han broren er bare fantastisk. :lol:

jeef-micro sa for siden:

hvor mye ser dere egentlig på TV?? jeg følger kun med på greys anatomy og 71 grader nord jeg...

ser noen serier av og til, men jeg har så mye annet å gjøre at jeg får ikke tid

Iset sa for siden:

Jeg ser nesten ikke på tv, laster ned og sitter foran pcen på kveldene når vesla er i seng, for da er enten mannen på jobb eller i seng. Han jobber endel. Ser som regel 2-3 episoder av en serie eller en hel film.

BBB sa for siden:

Ja, det var det det het...takk Iset!:o

Helene sa for siden:

ser utrolig lite tv egentlig... klarer ikke følge med på noe.. men episoder av serier vi har lasta ned klarer vi å knipe inn over alt.. i sommer satt vi av og til, til langt på natt fordi vi måtte bare se 2 episoder til..

jeef-micro sa for siden:

noen som har sett twin peaks?

tror de sendte den på tili 90-tall... jeg har serien på dvd. Det vises jo at den begynner å bli 15 år gammel, men den er kjempebra

Hyper sa for siden:

Ikke så mye, derfor jeg laster ned..lettere som de sier, og knipe inn en episode nå og da...
Pluss at jeg har vært sykemeldt en stund, og da er det greit å ha noe å se på, om dagene blir lange...

Hege_ sa for siden:

Så dere den episoden med CSI som Quintin Tarantino laget? Genial! Var så spennende så jeg holdt på å dette ut av senga.

polvott sa for siden:

Hva med Rome. Kjempebra serie.

Hege_ sa for siden:

Åssen vet du det? Den kommer jo først i morgen (er det ikke i morgen da??).

Siljevanilje sa for siden:

den har gått på canal + ei ganske så lang stund, så jeg kan absolutt anbefale denne. super bra.

Hege_ sa for siden:

Hadde faktisk tenkt å følge med. Sikkert masse intriger og sladder. Alt som folk flest liker.

jeef-micro sa for siden:

for alle intresserte så går Kyle xy på tv2 zebra for tiden :)

Iset sa for siden:

Jeg så nylig ferdig Kyle XY sesong 2, vanvittig spennende!
Prison break sesong 3 er også helt intens for tiden.

House har jeg ikke ord for, den serien er så genial at jeg virkelig gruer meg til den er slutt. Er på sesong 2 nå.

Laster selvsagt ned alt, jeg gidder ikke følge tv-tider. Huff.

mofe sa for siden:

Tell me you love me er en ny serie i USA, veldig bra!

Huldr sa for siden:

Mulig den er nevnt lenger oppe, men jeg laster ikke ned noe særlig, og nå har Californication begynt på TV2. Herlig-herlig!!! :D Hver gang det er slutt er jeg like skuffa :p

Nille sa for siden:

Er det noen som følger med på "Dexter" da ?
Har sett hele sesong 1 og er godt ute i sesong 2 - t.o.m. ist sendte episode fra USA.

Skikkelig kul serie..... "Americas favorite serial killer"

Iset sa for siden:

Ja jeg er på sesong 1 av Dexter, er vel på episode 7 eller 8 nå. Ikke det beste jeg har sett, men fengende nok til at jeg må følge med allikevel. Jeg synes han er så søøt. Herlig mann. At han er seriemorder er liksom bare pytt-pytt. :p

Hyper sa for siden:

Jeg har sett en og annen episode av Dexter.Laster ned nå, så jeg får sett episodene i tur og orden!GLEDER meg!!!

Zinger sa for siden:

Er det bare meg eller har ingen sagt Sex & the City enda????? Det og kongen av queens er nok mine favorittserier above all!!:)
Ellers syns jeg Medium, Greys Anatomy og Cold Case er bra. (Også ser på Hotel Cæsar, men det tør jeg ikke si høyt...:o..)

Californication syns jeg og var gøy. "Sex & the City for mannfolka", kaller jeg den;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.