< Tilbake til oversikten

Den beste serien jeg noensinne har sett!

Iset sa for siden:

Den beste serien jeg har sett i HELE mitt liv er denne:

The Triangle

Jeg så den nettopp ferdig og sitter ENDA og måper, jeg tror nesten jeg er litt "ødelagt" siden det ikke finnes flere episoder... Det er det mest intense, mest fantastiske, mest creepy og sinnssyke jeg har sett. Det slår absolutt ALT jeg tidligere har sett av filmer og serier! :eek:

jeef-micro sa for siden:

Har det noe med ailiens å gjøre?

jeg kan ikke se invation for jeg blir vettskremt

Iset sa for siden:

Nei ikke aliens. Bermudatriangelet. :D

Men om du ble vettskremt av noe så uskyldig som Invasion hehe, så tror jeg ikke du skal se denne, for denne ble tilogmed JEG litt nervøs av til tider, og det skal ekstemt mye til for å skremme meg... :P

jeef-micro sa for siden:

Jeg blir egentlig ikke så let skremt... Digger å se "a haunting" på discovery, og filmer som the ring og the grudge...

det er kun når det blir sånne utenomjordiske greier jeg får problemer feks x-files

Iset sa for siden:

Åh? Hehe. Okei, men du kommer nok til å elske Triangle altså, den er helt utrolig. Ingen aliens her i gården. :)

jeef-micro sa for siden:

oki
jeg får se den om den kommer på tv da

Iset sa for siden:

Vet ikke om den kommer på tv, den er fra 2005, men kanskje en dag. Men de selger den billig på DVD nå. 159 kr på Obs. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.