< Tilbake til oversikten

Hvordan vet jeg hvor mye, hva osv?

Nydelige sa for siden:

Jeg tenkte å starte med Atkinsen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal sette opp matplan? Vet heller ei hva jeg kan spise osv?! Kunne noen hjulpet meg med å sette opp en matplan for de to første ukene? Om noen har en slik liste eventuelt?

Nille sa for siden:

Den beste måten å finne ut hvor mye av hva og hvordan er å kjøpe og lese boka. Det er en norsk utgave på 296 sider som heter Dr. Atkins Nye Slankerevolusjon. Men den er ltt gammel, utdatert og full av feil. Den nyeste beste utgaven er Dr. Atkins New Diet Revolution - er på engelsk og 542 sider. Du kan supplere med det du finner her:

Dr Atkins:

Om det er noe du ikke finner i boka, eller noe du er usikker på eller lurer på, så svarer vi gjerne på spørsmål. Vi hjelper og støtter hverandre så godt vi kan. Men det å sette opp en matplan for en uke eller to for noen som ikke har lest boka, - det tror jeg dessverre ikke du kan forvente at noen vil ta seg tid til.

Så les og lær - og lykke til videre !:)

mofe sa for siden:

Les boka! :)

stinasol sa for siden:

et tips er å bestille bok pakken fra atkins,da får du 4 bøker for 199 og finner ut av alt du lurer på..hovedpoenget er at du ikke skal ha i deg mer enn 20 karbohydrater for dagen ellers kan du spise det du vil til du er mett...ikke noe sukker eller søt stoffer ivertfall de 14 første dagene! ellers kan du søke her inne på det du lurer på så finner du sikkert svar på alt du lurer på:) typisk jeg spiser er egg,bacon,alt "rent kjøtt,fisk,noe ost,rømme,fløte osv...du kan også bake med soyaprotein eller soya mel,ligger flere oppskrifter her inne...lykke til!:)

Nydelige sa for siden:

Hvor kan jeg bestille boken da? :)

stinasol sa for siden:

bokkilden.no der koster pakken med 4 bøker 199 (har sett samme pakken til 375 andre steder)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.