Sten Sture Skaldeman kommer til Oslo 16. - 18. november. Vi skal ha et eller to arrangementer på Alternativmessen, som går av stabelen denne helgen.
Vi forsøker også å få til noen intervjuer, så hvis du har et forslag til vinkling, kanskje du har en personlig historie om vektnedgang e.l., - ta gjerne kontakt med meg! (På Privat Melding, eller mail: [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL])
Jeg kommer tilbake med mer informasjon etterhvert som vi nærmer oss.
Da har jeg klokkeslettene klare for alternativ/helsemessen. Here goes:
Fredag 17. november kl 17.00
Spis deg ned i vekt. Lett med fett - endelig slank.
Foredragsholder: Journalist Sten S. Skaldeman
Den svenske journalisten Sten Sture Skaldeman måtte gå ned i vekt,
men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperimentere litt, og det angrer han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig fett og mye protein. Nå veier han det samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken SPIS DEG NED I VEKT. Dette blir et morsomt og underholdende foredrag om slanking, der du kan få svar på dine spørsmål.
Lørdag 18. november kl 14.00
Spis deg ned i vekt. Lett med fett - endelig slank.
Journalist Sten Sture Skaldeman i samtale med lege Katarina Lien fra 4M-klinikken i Oslo. Den svenske journalisten Sten Sture Skaldeman måtte gå ned i vekt, men ingen dietter hjalp. Så bestemte han seg for å eksperi-mentere litt, og det angrer han ikke på, han gikk ned 60 kg etter at han sluttet å telle kaloriene, men heller gikk på en selvkonstruert diett bestående hovedsakelig av naturlig fett og mye protein. Nå veier han det samme som han gjorde som 40-åring. Han deler erfaringene sine og kommer med råd til andre i boken SPIS DEG NED I VEKT.
Lege Katarina Lien tar utgangspunkt i Skaldemans erfaringer i sitt eget arbeid innen forebyggende medisin. Lien har tidligere jobbet sammen med Fedon Lindberg, nå har hun praksis på 4m klinikken i Oslo.
Jeg jobber også med et arrangement på torsdags ettermiddag, men det er foreløpig ikke avklart. (Det vil ikke være på alternativmessen, men trolig i Oslo Sentrum.)
Hjertelig velkommen alle sammen - både Skaldeman-ere og andre lavkarbo-ister!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.