Hei, jeg er briggen og jeg var karboholiker (alle i kor : Hei Briggen :-)
Anyways er skikkelig ny i game'et og lurer på om noen kan lære meg litt om trening og lavkarbo. Finnes det en måte å få en liten kicker på før en hard treningsøkt. (ikke at jeg er veldig aktiv, men trener hardt 2 ganger i uka.)
Er litt usikker på hva du mener med 'en liten kicker' - men hvis det er et lite energi-kick du mener - så vil jeg anbefale deg å prøve Activize Oxy Plus fra FitLine. Det er et kosttilskudd (B og C-vitaminer + brune havalger) som gir energi + påvist økt oksygenopptak. Bruker det hver dag selv - fin å våkne på om morgenen også.
Hei briggen! Hvis du nettopp har startet med lavkarbo så kan de første treningene bli tunge å gjennomføre, men fortvil ikke, det er bare å senke intensiteten.
Kicker, jo to kopper kaffe med fløte, 1/3 kremfløte-2/3 kaffe.:cool:
Takk Kristian,
Ja kaffe er indeed en bra kicker, men det blir mye kaffe i løpet av arbeidsdagen vettu, og så er det en nødvendighet om morgen. Det eneste problemet med kaffe, er vel at det er vanndrivende (litt dumt ved hard trening.) Takker for oppmuntring. Første trening var et lite h....., men det ble bedre alt uka etter.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.