Hei! Har en Fedon Lindberg-bok som heter Kokeboken Naturlig slank som du kan få kjøpe for 30 kr. Har en som heter alt om fett-forbrenning, vet ikke om du er interessert i den. I så fall kan du få den for 50 kr. Begge er lite brukt!
Noen som har peiling på hva den siste der er?
Og noen som vet om den første er bra?:)
Jeg har den første og har hatt den andre (tror jeg gav den siste der til bruktbua for lenge siden). Husker ikke om den var bra, egentlig. Tror ikke den har så mye med lavkarbo å gjøre iallefall.
Men kokeboka til Lindberg er genial. Jeg har både den gamle og den reviderte. :)
Hvis dette er boka til Fredrik Paulún, så syns jeg den er bra! Han har også bøker om glykemisk indeks osv. osv. - så han er 'på nett' når det gjelder lavkarbo han altså! :ja:
Jeg har den samme som deg Iset. Syns ikke den var så veldig lavkarbovennlig?
Leste bare noen sider, men syns det ble feil i forhold til min vinkling, så den står pent presset inn i bohylla....
Forøvrig var den innmeldingspremie i en eller annen bokklubb for et par år siden, så om de vil ha penger for den blir du sannsynligvis lurt... :p
Jeg takker bare ja til den første boka:)...
Den med fettforbrenning lar jeg bare være...
Har nettopp fått ny bokhylle men trenger ikke fylle den opp med unødvendig lesestoff;)
Takk for hjelpa dere!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.