stinasol sa for siden:
så brød tråden men er det noen som vet om det fins lyst lavkarbo brød? hva er navnet på det :confused: takk for svar...:D
stinasol sa for siden:
så brød tråden men er det noen som vet om det fins lyst lavkarbo brød? hva er navnet på det :confused: takk for svar...:D
Helene sa for siden:
skal godt gjøres å få et naturlig lyst lavkarbo brød. men brød laget på proteinpulver eller rein bakemiks blir lyst.. men smaken kan jo diskuters.
Iset sa for siden:
Jeg vet at Atins har "loff", flere typer. Men de selges ikke i Norge. Om de smaker godt, er jeg litt i tvil om.
Nille sa for siden:
Tror ikke Atkins har "loff" lenger. De har kuttet ut en masse varer...
Og brød bare med bakemiks smaker pfhøøøøy
[color=purple][/color]
Det beste resultatet med best smak får du ved å prøve en av oppskriftene her. Prinsessebrød, Nabobrød eller Iset sitt brød .............
Iset sa for siden:
Okei, det står loff i flere av oppskriftene i Atkins-kokeboka, men den er jo så lite oppdatert at det er en skam uansett.
Ja, jeg ville nok bakt selv, og for å få lysere brød kan du vel bruke mindre frø og mer soya, men du får jo ikke i NÆRHETEN noe loff-smak, så egentlig er det bedre med alle frøene. :D
stinasol sa for siden:
oki,da prøver jeg en av oppskriftene her inne =)
Nille sa for siden:
De selger ikke ferdig brød legne var det jeg mente. Og joda, det står LOFF i boka ja, men det smaker jo ikke loff i det hele tatt.....
[color=purple][/color]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.