med en gang man prøve å følge en sånn lavkarbodiett? Nå prøvde jeg i går, å måtte selvsagt veie meg i dag å:eek: jeg hadde lagt på meg! Hva skjer liksom? Ennå jeg tissa verre en verst i går, gikk på do, var på tur og alt :( :confused:
Jeg er HELT SIKKER på at du ville kunne erfare akkurat det samme hvis du hadde fulgt en hvilken som helst kostholdsfilosofi :ja: Jeg vil råde deg til å DROPPE å veie deg daglig, Smurfine. Du kommer bare til å bli frustrert og sliten av det. Og EN DAG med lavkarbo?? Det er jo bare som ei pølse i slakteti'a det!
PUST med magen og slapp av. Sett bort vekta og heng deg eventuelt på 'Fredagsklubben' her inne eller no'. Ikke vei deg mer en max en gang i uka.
For mange er det nok å bare kutte ut sukker (som du ikke har kuttet helt ut enda), hvitt mel, pasta, ris og poteter. For andre må det litt mer til. Det handler først og fremst om kunnskap. Og når du bestemmer deg for hva slags filosofi du vil følge, - leser boka og lærer hvordan. Da vil du nok gå ned. Det er hva du spiser og sammensetningen av maten din som er det viktige oppi dette. Og hvor mye du har på ta av. De som har masse å ta av, mister som regel mer og raskere i begynnelsen enn de som har lite å ta av......
[color=purple][/color]
og som de andre sier her. For det første er en dag ikke noe å måle etter, - og for det andre så er det innmari dumt å veie seg hver dag. Vekta kan variere rundt 2kilo +/- fra en dag til en annen - alt etter hva du har spist og hvor du er i syklusen din.
[color=#800080][/color]
Du klarer dette ! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.