cathrine sa for siden:
Jeg tenker på å bestille fra ketolyse.no og lurer på hvor lang tid det tar før jeg da får varene?
Noen som vet?
cathrine sa for siden:
Jeg tenker på å bestille fra ketolyse.no og lurer på hvor lang tid det tar før jeg da får varene?
Noen som vet?
Iset sa for siden:
Jeg har fått ting i posten fra Torkil 1-2 dager etter han har sendt dem, han er super-rask den mannen! Men det spørs vel hvor mye han har å gjøre og. Men kan du ikke gå i en bokhandler da? Alle bokhandere (iallefall alle de jeg har vært på) selger jo boka, da får du den jo garantert idag. :)
Iset sa for siden:
Åja du skulle ha varer også, da så. :D
cathrine sa for siden:
Blir boka i dag, håper jeg så får jeg ta varene over nettet :p ! Er nesten litt desperat etter å få tak i den boka altså...ler..
Iset sa for siden:
Hehe jeg skjønner deg så godt, jeg er akkurat lik. Mannen min er helt oppgitt, for når jeg får noe på hjernen så skal det skje NÅ!!! Broren min er også helt lik, så mamma hadde det ikke alltid like lett med oss da vi var små. :lol:
cathrine sa for siden:
Men må jeg ha de vitaminene og greiene med en gang jeg starter på kuren, eller holder det om jeg får de etter noen dager?
Helene sa for siden:
det går fint å vente noen dager.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.