Måtte bare dele min lykke med dere andre! Gikk på ketolysekuren for et år siden og gikk ned en del kilo da, men så av en eller annen grunn jeg ikke er helt sikker på, sluttet jeg på kuren. Traff en venninne jeg ikke har sett på lenge og ble nesten helt satt ut av hvor flott hun var blitt etter å ha fulgt ketolysekuren (Var hun som først tipset meg om den)! Ble så inspirert at jeg satte igang på kuren samme dag, og nå har jeg gått ned nesten 3 kg på en uke! Jippi! :stortsmil
Er jo kjempebra motivasjon til å fortsette når man ser det virker så raskt! Men fikk litt sjokk idag når jeg drakk melk til frokost og sjekket båkpå kartongen.. Visste det var litt kh i den, men ikke så mye. Nesten 10 i et glass! :eek: Ikke rart man stagnerer i vekten om man drikker melk...
Hei
Ingen har vel større glede av slike meldinger enn jeg :) . Jeg jobber mye med dette, Ok jeg tjener noe på det og, men jeg kunne tjent mye mer på legevakter som jeg av samme grunn har droppet de seneste 3 år.
Takk for de positive tilbakemeldinger, de motiverer meg mye når jeg sitter på PCén på min fritid.
Vennlig Hilsen
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.