< Tilbake til oversikten

noen som så nrk1 i dag 21.30?

jeef-micro sa for siden:

Var intervju med Natacha Kamphurst (eller hvordan det staves) jenta som var fanget i 8 år av en mann i tyskland

Jeg ble bare så utrolig rørt av denne jenta. Hun var utrolig reflektert og klok til å ha vært fanget og isolert så lenge.

Huldr sa for siden:

Nei, søren og, det hadde jeg jo tenkt å få med meg...

Gamla sa for siden:

Jeg ble også veldig rørt av denne jenta. Helt utrolig at hun har klart seg så godt i isolasjon, kidnappet av en kanskje mer og mindre psykotisk mann. Alt dette tiltross for at hun bare var et barn.
Som hun sa, var han en svak person, men hun må ha, og har sikkert utviklet, en indre styrke som en bare kan beundre!

Dante sa for siden:

Jeg så det på TV4. Det er utrolig at jenta kan være så normal, velformulert og bevist, Hun må være meget spesiell og ha en fantastisk psyke. Beundrer henne veldig.

Huldr sa for siden:

Intervjuet med Natascha Kampusch blir sendt om igjen i kveld kl 21 på Nrk2 :)

stinasol sa for siden:

så det vi og,hun virket utrolig smart, ble rørt når hun snakket om moren til han som hadde bortført henne,hun hadde sympati med henne og det krever et stort menneske for å bry seg om andre når en har gått gjennom noe så grusomt selv...

Hedda:) sa for siden:

Ja, helt enig med dere andre. For en utrolig jente.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.