TEL sa for siden:
slik at den ikke stivner? :confused:
Lurer nesten på om jeg må ha min på badegulvet m/ varmekabler, det er jo ikke videre fristende!
Mvh, TEL
:)
TEL sa for siden:
slik at den ikke stivner? :confused:
Lurer nesten på om jeg må ha min på badegulvet m/ varmekabler, det er jo ikke videre fristende!
Mvh, TEL
Summer sa for siden:
Gjør det noe om den stivner da? :confused:
Om vinteren er den vel stiv i skapet, men i vår, sommer og fortsatt nå er den ganske flytende i skapet. Gjør ikke meg noe, synes kansje det hadde vært bedre om den var stiv jeg da.
Iset sa for siden:
Jeg oppbevarer det i et matskap. Det er jo stivt i romtemperatur. Om sommeren blir det flytende i skapet mitt, mens om vinteren kan man drepe et menneske ved å skyte en ss Cocosa i hodet på dem.
TEL sa for siden:
Akkurat! Den er stiv og da greier jeg ikke få den i meg... Brekker meg og blir kvalm. Helt merkelig for her er jenta som ikke er kresen på mat!
Mvh, TEL
themonk sa for siden:
Jeg oppbevarer smøret i ovnen på 100 grader, sånn at det er mykt hele tiden
Kristian sa for siden:
:lol: :lol: :lol:
Jeg oppbevarer smøret i ovnen på 100 grader, sånn at det er mykt hele tiden:D :D :D
Hva med kjøre det ett øyeblikk i mikroen før det intas.
Hyper sa for siden:
Hva bruker dere cocosa'en til?:)
smaker den kokos?
Iset sa for siden:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hyper: bruker den kaldpressede som kosttilskudd eller beriker kald mat (feks smoothies, kokosboller osv) med den. Den andre brukes til steking siden den tåler høye temperaturer.
Den kaldpressede smaker kokos, den andre smaker/lukter ingenting.
jeef-micro sa for siden:
Jeg oppbevarer min i kjøleskapet jeg...
men jeg bruker den mest til matlaging da
Hyper sa for siden:
Ok...jeg kjøpte den andre nemlig...
Så da kan jeg bruke den til steking da?:)
Evt. baking?...
Men denne som ikke er kaldpresset, kan jeg ikke ha i smoothies osv?...
Iset sa for siden:
Den grønne (extra virgin) kan du bruke til kald mat, den brune til steking. :)
Nille sa for siden:
Begge mine står på kjøkkenbenken.............
themonk sa for siden:
Man KAN jo bruke den stekevarianten til å spise også. Man dør ikke av det, liksom. Jeg sliter med å få ned Extra Virgin Cocosa på grunn av smaken. Måtte slutte med det (ettersom jeg ikke tror noe på at det kan være sunt å tvinge i seg noe som fremkaller brekninger). Begynte å kjøpe det igjen etter at jeg fant kokosbolleoppskriften her på forumet. Den er genial!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.