< Tilbake til oversikten

sukkerfri IFA!

Helene sa for siden:

Jeg gikk på meny i går og sto i kassen og ville ha noe godt på bussen hjemmover. ser på ifa boksen som er jeg så glad i men tar med meg en pose lakerol, mens jeg tenker at det skulle vært en sukkerfri ifa type.

tar bussen hjem og henter bilen på parkeringsplassen og går å handler middag.. når jeg star i kassen igjen på prix ser jeg noe forran meg som skulle trodd noen lurte meg.. poser med sukkerfri IFA! det er store pastiller i poser, som lakerol posene. 2 smaker søt lakris som smaker som orginal ifa! og lakris med jorbær. Tar med meg en pose orginal og betlaer. de var ubeskrivlig gode . De er sukkret med Maltitolsirup og SUKRALOSE! inneholder 0,6karb per pose og 2 karb per 100g!!

små under i hverdagen..

Enid sa for siden:

Hehe, jeg hadde nøyaktig samme opplevelsen i forgårs! Halleluja! Sinnsykt gode var de også :)

Nena sa for siden:

For ikke å snakke om den versjonen som heter pepper lakris :sikle:...

Iset sa for siden:

Ååååh jeg elsker Ifa!!! :sikle:

jeef-micro sa for siden:

Jeg har spist mange poser av disse de siste dagene :sikle:

Hyper sa for siden:

ÅÅåhhh...
Namme....!!Jeg skal kjøpe en av hver!!!hehehehe

Salt lakris er jo favoritten...mmm

Nille sa for siden:

Den er ikke salt den sukkerfrie IFA'en. Og den er som nevnt med M A L T I T O L
[color=purple][/color]
.. nå er dere advart....:p

Trolljenta sa for siden:

Ikke salt? :(

Nille sa for siden:

:nei: søt..... har smakt dem - ble veeeeedlig skuffa - også maltitolen da....:o

Iset sa for siden:

Hæ? Er den ikke salt? Da er det jo ikke Ifa jo, da er det bare sånn teit jukse-etterligning-dum-teit-ting. :sur:

Og maltitol ja... Tror jeg skipper den, fødselssmerter vil jeg heller vente med til jeg skal føde.

Hyper sa for siden:

Nææh...da gidder jeg ikke....får lage meg noe salt mat isteden om suget blir for sterkt...

Teit IFA da gitt...Kanskje likke greit..

jeef-micro sa for siden:

den med pepper-lakris er SALT... men den er også med maltitol da

Nille sa for siden:

Den med chili er krydra og smaker bedre enn den søte, (syns den smakte mer chili en salt jeg da, men vi "smaker" jo forskjellig. Men den smaker IKKE som gammeldags IFA saltpastiller ! :nei:

Helene sa for siden:

de har vel ikke den sprø gode smaken.. men det er absolutt den beste sukkerfrie lakrisen jeg har smakt..

Merete A sa for siden:

Jeg savner ikke en eneste pastill, jeg :D De knasker allverdens pastiller rundt meg på skolen hver dag - og jeg fristes ikke det minste. Anbefales! Hehe :p Hjernevaska? Jeg? Jepp! DET er deilig, det! :D

Nille sa for siden:

Idag har jeg blitt tilbudt sukkerfri IFA med jordbær (av alle ting) - og de smakte ikke jordbær, men derimot litt salt.... faktisk... Smakte bare en da, siden jeg ikke tåler M A L T I T O L

polvott sa for siden:

Åh? Jeg har bare sett den med pepper og den var god, men ikke super. Må ha den med jordbær. Bare må. Skal jeg gå på butikken og se om de har den nå tro?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.