Metalpus. sa for siden:
Hvor får man kjøpt Vege Fuel og Protein Delight hen? (ikke på nett). Noen som vet og Life-kjeden eller lignede har disse?
Metalpus. sa for siden:
Hvor får man kjøpt Vege Fuel og Protein Delight hen? (ikke på nett). Noen som vet og Life-kjeden eller lignede har disse?
Icerus sa for siden:
Jeg kjøpte vegefuel på life.
Metalpus. sa for siden:
Både Life og Sunkost her sier Vege Fuel har gått ut.. Hva erstatter det da? Protein Delight har de ikke hørt om..
Iset sa for siden:
Har Vegefuel gått ut?? Men da kan du kjøpe Multipower soyaproteinet. Det er det samme.
Protein Delight selges på enkelte treningssentre, og på nettet, feks. [url]www.proteinfabrikken.no[/url].
Metalpus. sa for siden:
Finner vege fuel på nett, utenlandske sider, men kan ikke finne på proteinfabrikken.no.... Leter kanskje feil sted..
Metalpus. sa for siden:
hva er forskjell på , whey maxx, iso stck, iso gold, osv..?
Metalpus. sa for siden:
Kjenner dere til denne proteinfabrikken?
www.proteinbutikken.no/visCheckout.aspx
Er liksom to. En med oransje sider og en med blå/grå...
Georgine sa for siden:
Jeg har kjøpt mitt gjennom www.norkost.no/index.php?cPath=15
themonk sa for siden:
Whey Maxx er et proteinkonsentrat, IsoGold er et proteinisolat (altså er det renere, og inneholder mindre sukker), IsoStack er en såkalt stacker som er en blanding av proteinpulver og karbohydrater.
themonk sa for siden:
Hehe... Jeg tror ikke du bør forveksle Proteinbutikken med Proteinfabrikken. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.