Nå er jeg lettere "confused" her..
Kan noen en gang for alle fortelle meg hvordan disse stixene fungerer, og hvordan man skal tolke resultatet?
jeg leste i ketolyseboken at strixene kun er en indikasjon på hvordan du ligger an, og at om du drikker lite, kan utslaget være mørkelilla på stixen, uten at dette sier noe om du er i ketose eller ikke...
Det som er tingen, er at min har vært mørkelilla fra starten, og jeg har tatt av 8 kilo på 8 uker..:D
Jeg prøvde meg på søtstoff og snop søtet med dette for noen dager siden, og da jeg testet på en ketolyse strix, ble utslaget rosa!!..:eek:
Da trodde jeg det betydde at jeg forbrant fett dårligere enn tidligere...
Men så får jeg høre at jeg kanskje har vært dehydrert tidligere, og at det er derfor den var lilla, men at jeg nå er i ketose, da den er rosa?...
Dette blir jo litt motsatt av det jeg har lest??..eller?....
Og jeg har jo tydeligvis vært i ketose hele veien, da jeg kontinuerlig har tatt av kilo på kilo....
Slutta å bruke søtstoff noen dager, og nå er strixen mørkelillla igjen...
Jeg svarer vel egentlig på mitt eget spm her...men har jeg ikke rett da?...
Mørkelilla er bedre enn lyserosa, sant?...:confused:
Så sant du har utslag i det hele tatt, er du i ketose.
Jeg har også lest i boka at fargen mest sannsynlig varierer etter hvor mye du har drukket, men jeg har sett at de dagene jeg vet at jeg har spist litt i overkant med karbohydrater, har den vært rosa, men ellers mørk lilla.
Jeg har gått ned 1,5 kg på 3 uker, så det at jeg har mørk lilla utslag på ketostix'en betyr nok ikke at jeg forbrenner mer fett ihvertfall...
Okei... mistet akkurat 50 Ketostix i toalettet...:-/
Heldigvis viste samtlige lilla:-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.