< Tilbake til oversikten

Liker ikke sjømat:(....

Hyper sa for siden:

Jeg Er det noe jeg kan spise/få i meg som erstatter det jeg får i meg i fisk/annen sjømat?....

Oljer e.l.?

Iset sa for siden:

Du kan ta omega 3. :)
Men liker du ikke reker og ingen fisker? Fisk er jo omtrent som kjøtt, det er vanvittig mange forskjellige smaker og kombinasjoner.

Begod sa for siden:

Vel jeg liker desverre ikke fisk, men kompenserer med å ta omega 3 kapsler. eller så går det i egg og kjøttmat som jeg heldigvis er glad i.

Av fisk så er det stort sett bare Kveite, stekt fjell ørret og marinert laks jeg virkelig liker. ellers så tvinger i jeg i meg litt andre typer fisk ,men greier aldri å spise meg ordentlig mett på fisk.

Tradisjonnelle fiskemåltider prøver jeg i det lengste å unngå.

Hyper sa for siden:

Omega 3 har jeg:)

Liker røyka makrell og røyka laks...
That's about it...

Og jeg KAN spise laksekoteletter...men da er det bare for å spise det, ikke fordi jeg har lyst på..

Og jeg må ha MASSE MASSE saus/dressing, så det smaker minst mulig fisk...
Liker ikke reker, krabber, hummer osv. heller:/....

Tro meg - skulle ØNSKE jeg likte...

Iset sa for siden:

Skjønner. Jeg skulle ønske jeg likte oliven, fettrander (skjærer alltid av alt fettet både på koteletter og bacon...), kyllingskinnet osv. Jeg er svært kresen på "mat som har hatt foreldre".

Hyper sa for siden:

hehe...uff...ja...
Jeg må faktisk bare la være å tenke sånn jeg....
Men er spesielt ekkelt med kylling....og egg faktisk...

Men jeg mener og tror at de skal spises...det er det som er meninga..
Hvordan folk behandler dyr/fugler før de kommer i magen vår, det er en annen ting....

jeg liker heller ikke fettrander..Urk...kvalm bare av tanken...Liker ikke smaken eller konsistensen....

Samme med reker igrunn...ekle å tygge..grøss

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.