Dette er selvfølgelig et prisspørsmål, men er du avhengig av mye sengeleie er vel Tempurmadrasser for mange det ultimate. Ellers får Hästens veldig bra omtale. Jensen og Wonderland har jeg prøvd og er fornøyd med begge, men de har også forskjellige kvaliteter.. Så det er selvfølgelig absolutt å anbefale å prøveligge. En madrass som er fin for meg, kan være helt feil for deg. Alt avhengig av både høyde og vekt bla.
Tempur er selvsagt i rolls royce - land:) Men faktisk så har IKEA - madrassene vært best i test nå i flere runder. Min egen kiropraktor skryter mye av IKEA, og jeg har mye problemer med ryggen. IKEA har slått både Hästens og andre i samme kategori. Dersom du skal ha tempur, er det en tempur overmadrass du skal ha oppå en vanlig madrass.
Jeg tenkte også å foreslå den IKEA-madrassen. Det er snakk om en skum-madrass altså, ikke springfjær. Jeg har tenkt å skaffe meg den madrassen selv jeg :) .
Hvis du tenker på å kjøpe Tempur driver de og annonserer på TV for tida at det er "kort tid igjen av Tempur-salget"... husker ikke om de nevner noen spes butikk, eller om det er tilbud overalt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.