< Tilbake til oversikten

Tacosaus fra FirstPrice

LilleVille sa for siden:

Noen som vet om varedeklarasjonen stemmer? Står at det er 3g carbs pr 100g, på alle de andre merkene står det 6-7...

Iset sa for siden:

Ja, First Price sin tacosaus har lavere antall karbohydrater enn de fleste andre, ble anbefalt den her inne i en tidligere tråd. :D

nøtta sa for siden:

men nå er den derre el paso (eller heter det el taco ??) blitt "uten tilsatt sukker" inneholder heller ikke søtningsmidler :cool:

Summer sa for siden:

Old el Paso. :)

Er first Price sin god da?

LilleVille sa for siden:

Har bare brukt den som "pizzasaus" på en Deep Dish Pizza Quiche jeg, og det var ihvertfall veldig godt! :D

tess81 sa for siden:

ica sin tacosaus har 3,5 karber mens firstprise har 3,6 e syntes den te ica faktisk va kjempegod

stinasol sa for siden:

jeg bruker first price sin på pizzaen..nam nam...ellers så er det siiiiinsykt stor forskjell fra merke til merke på hva de egentlig har i produktene sine.for eks tomatpure som variere fra 5,5(landlord sin) til hele 19 pr 100 g..uæææ..ja det lønner seg faktisk å lese på innholdet før man kjøper! :)(flere andre merker)

Trolljenta sa for siden:

Oj, takk for tipset. Det har jeg glemt å tenke på :o
Trodde det var bare tomat og salt..

lilletrine sa for siden:

Sikkert fordi den første ingrediensen er vann istedenfor tomatpurre som i de andre taco sausene?
Kanskje bare utvannet?
Men kjøpte en alikevell.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.