ssskaldeman sa for siden:
Hej på er!
Jag fick just ett trevligt mail som visar hur en av många norrmän tillämpar min typ av kost. Han gör alldeles rätt, tillämpar principerna men äter sin typ av mat.
Jag tänkte att det kunde vara kul för er att få läsa ett kostexempel på norska. (Ja, jag får citera honom)
Sten Sture
Magnar Aas wrote:
Hei Sture.
Nå er det lenge siden jeg har tatt kontakt med deg. Jeg har ventet med å ta kontakt til jeg har kommet dit jeg vil, nå er jeg ved målet. Jeg har tatt av ca 20 kg, dels med samme diett som du rekomanderer i din bok, men også en god del egene studier og utprøvninger rundt samme diet som den du har. Personelig har jeg kombinert fet mat med salat og agurk, Creme Frache. Har også spist mye Bacon chips fra Kims for der finnes det ikke karbohydrater men 30 gr fett og hrle 67 gr protein pr 100 gr. Dette gjør at forbrenningen av kropsfett går meget fort. Huden min har strekt seg sammen slik at det nesten ikke er løs skinn igjen. Jeg drikker store mengder med vann om dagen, ca 6-7 ltr som er med på å rense kroppen. Bruker to kapsler med CLA-EXTRA om dagen, dette er også bra for forbrenningen. Ellers spiser jeg reker blannet med fet majones og salat til lurnsj. Svinekjøtt med løk og sjampeniong med masse smeltet fet ost over og Blomkål og brokoli. Drikker også mye kaffe. Jeg går lange turer i skogen, plukker sopp og bær.
Mvh
Magnar Aas