Da har jeg endret innstillingene for profilbilde. Det er nå mulig å laste opp bilde som er intill 210x410px og 100K
Visualisering er en effektiv måte å nå målet sitt på! Anbefaler alle å besøke www.myvirtualmodel.com [url="http://www.virtualmodel.com"][/url]å lage seg selv slik målet er. Alternativt kan du legge ut et bilde av deg selv :)
Endring av profilbilde gjør du via kontrollpanelet ditt :)
Hadde rødt før ja, frem til for en ikke så altfor lang stund siden. Så skulel jeg farge det mørkebrunt, men det ble kullsvart. Nå er det helt blondt. Hihi. Ikke noe vanedyr jeg akkurat.
Nei den helsikens mannen min har ikke lagt inn photoshop, så jeg kan ikke forminske bildet for å legge det som profilbilde. :mad:
Ahaaa... nå har jeg også lagt inn mitt profilbilde, 10 kg fra der jeg er nå. Morsomt å sitte å "kødde" med bildene sine å se hvor forskjellig man kan bli....:D
Lik meg selv? Nei, så ulik som det går an å bli!!!
For jeg har lengre bein enn den dama der. Håret mitt ser ikke slik ut, hun har jo ikke antydning til grå hår jo!!! Undertøyet mitt er mye mer sexy, jeg har piercing i navlen.Og puppene... De går jo bare an å stille fra liten-medium eller medium-large. Hva med xxl-pupper?
Og så har jeg mye mer muskler enn henne. Og jeg har helt flat mage... helt ned til under navlen. For det er der alt har sægget ned til og dannet seg en hvetebolle. Eller kanskje et hvetebrød. Noe er det der i alle fall som buler ut.
Enig i å sette mål, HP. Men hengepupper i størrelse XXL spretter ikke opp igjen ved å slanke seg! Strekkmerker blir ikke borte, skuldre blir ikke bredere, huden blir ikke brun og glatt, timeglassfiguren lar seg ikke bestille osv osv.
Jeg ser heller på meg selv i speilet, og så holder jeg over puppene og magen, og sier at "resten er da ikke så verst, skal bli moro å se hvordan jeg ser ut når magen og puppene blir mindre". Og så slipper jeg "bolledeigen" løs igjen, ler litt, og lurer på når det i all verden blir noe av.... For det er mange kilo dit, og veien føles lang. Sukk... (stakkars meg ;) )Men visualisere - JA! Det tror jeg veldig på. Tankens kraft er stor. Tenk bare på at man både kan hindre menstruasjon (venter og venter) og være ufrivillig barnløs ved at man overfokuserer. Når man slapper av, så ordner kroppen ofte opp.
Push-up BH på modellen da... :p
[font=Comic Sans MS][/font]
[quote=MHM]Strekkmerker blir ikke borte, [/QUOTE]
Aloe-vera gele, aloevera-serum og oljer er god behandling. De fleste av mine strekkmerker er borte! :eek: Uten behandling av noe slag ;)
[quote=MHM]skuldre blir ikke bredere, [/QUOTE]
Skulderbredde kan du velge i programmet... ;) Trening gjør jo forøvrig også sitt... Og en blir jo gjerne overrasket etterhvert som polstringen driver bort... :p
[quote=MHM]huden blir ikke brun og glatt, [/QUOTE]
Syden, Spa, sminke... Alt er mulig! :) Når du visualiserer er det viktig å finne et best mulig mål da... Litt kjipt å nå målet sitt, men så hadde du glemt å ta bort kvisene... :p
[quote=MHM]timeglassfiguren lar seg ikke bestille osv osv. [/QUOTE]
[color=#000000][/color]
Er det ikke det denne de hele tiden refererer til som resultatet av et Lavkarbo kosthold da? Smalere midje... Mer muskler! ;) (Trening bidrar jo også her) :snill:
:ja: Men ikke lurt å begrense seg selv da vel.. :ja:
Nå har jeg lekt meg litt med modellen min. Og tatt den til det ekstreme. Det er bare det at jeg synes dama ser like bra ut om hun veier 50 pund eller 350 pund! Jeg mener.. den modelldame stråler jo av indre selvtillit, seksualitet og selvbevissthet. Og puppene hennes henger jo på akkurat samme sted om hun veier det ene eller det andre. Ikke engang et eneste strekkmerke fikk hun når jeg kjørte henne opp fra 50 til 350 pund på ti sekunder! Håret lå like perfekt også! Og den SAMME BIKINIEN PASSET!!! Må være noe vidunder-strech-greier. Sånn vil jeg også ha....
Jeg synes du er fin nå også jeg, ser deg jo heller ikke i bikini vanligvis, da....
Har sett bilde av den nyfødte i avisa. Flott at det gikk bra! :)
Vi har hatt det supert på Rhodos! Jeg måtte så langt bort for å klare å gjøre ingenting. Til informasjon til dere som er med i Ingenting Foreningen (IF), som ble stiftet her inne for noen uker siden. Vi har INGEN klubbmøter, har INGEN medlemsavgift, INGEN markedsføring eller strategiplaner, INGEN t-shirts eller klistremerker og INGEN statutter. Vi gjør rett og slett INGENTING. Men nå skriver jeg meg bort fra tema på tråden.....
God idé!!Skal begynne med papirdukke varianten i stedet. Og så skal jeg gjøre noe med rasen min også. Har alltid lurt på hvordan jeg ville sett ut som neger, eller kineser, eller svenske....
Ingentingklubben... Har tenkt til å melde meg inn der om en uke. For da skal jeg til øya mi å gjøre ingen verdens ting i fjorten dager... Hmmmm GLEDER MEG!!
Dette har forøvrig slidd helt ut. Denne tråden begynte så seriøst, og så har jeg (og andre) klart å klabbe det helt til....SHAME ON YOU CARBOKILLER!!!!
Shame on me også. :p
Men for å være litt alvorlig igjen: Jeg kan ikke de engelske måleenhetene, og strever derfor litt med å legge inn mine mål. Noen som kan?
På vekten tror jeg du skal gange med 0.54... Jeg skal ha 55 kg, og får 120 pund...
Er ikke helt sikker på hvordan jeg regner ut det med høyde og HP er på jobb...
Min høyde er 5.5 der inne og jeg er 169 cm... ;)
Jeg syns programmet er morsomt - men det skulle vært mange flere innstillinger å endre på:
celluliter
strekkmerker
hengepupper
laus-skinn
mørke ringer under øynene
vann i kroppen
for da hadde jo bildene vært mye mer realistiske.... Og mye mer nedslående for min del!
Liker NÅ-bildet mitt på skjermen, så på spørsmålet fra Lise om bildet ligner? .....Hahahahahahahahahahihihihijeglermegihjelhahahaha.... :D :) :rolleyes: :eek: :p
og her er meg som 50 lb.....
Poenget med dette bildet er ikke å illustrere mitt mål - men hvor lite virkelig dette programmet er..... Jeg ville jo ikke se sånn ut med en vekt på 30 kilo eller hvor mye det nå er.....
Jeg synes at det er glimrende at det ikke er mulig å lage misfostre i dette programmet jeg... :p Tenk deg fedonisten på 30kg :eek: ... Kansje om du leter i noen billedarkiv fra krigen... :(
Vi klarte ikke lage Lise så tynn som hun har vært... Men det synes jeg bare er flott... :)
Jeg har vært inne og lagt inn mine mål jeg også nå, og har samme kommentar som dere andre: Altfor flatterende hvordan jeg ser ut nå. Og mål-bildet er fint det, men det har ikke så mye med vekt å gjøre, for dama ser jo like sunn og struttende og brun og lekker ut på begge bildene. Stemmer det med virkeligheten? Øhhhhhhhh........NEI. ;)
MEN DERE: Gjør vi ikke dette for HELSA sin skyld da? Det er vel ikke bare hvordan man ser ut (og ikke ser ut) som teller.....? :(
Lille My :rolleyes:
Joda, akkurat så jevn og fin brunfarge fikk jeg på Rhodos..... :p
I dag har jeg satt min fysiske og psykiske helse langt opp på dagsorden, ved å ta mine kosttilskudd + startet med Multichi urter, tok noen ss cottage cheese og gikk lang tur før frokost. Kokt meg grønn te og pleiet meg selv, samt spist lunsj med god venninne og skravlet litt. Resultatet: Glad og fornøyd, men arbeidsdagen startet ikke før kl. 14...... :rolleyes:
Nå er det morgen, det har gått noen timer, og Fedonisten har selvfølgelig fått syslet litt med litt tankevirksomhet.... Typisk!!! Det som er like typisk - er at nå har jeg tenkt å plage dere med det :rodme: :stortsmil[color=black][/color]
[color=black][/color] Jeg har gått inn på målbildene til alle som har lagt det inn her, og en tanke slår meg jo; vi har tydeligvis som mål å bli mest mulig like..... [color=black][/color] [color=black][/color] Forskjellene ligger hovedsak i [color=black][/color]- benbygning (lite man kan gjøre med det), - høyde (man KAN jo gjøre noe med det - men ikke å anbefale... ) - hudfarge - lengden på håret og hårfarge[color=black][/color] [color=black][/color] Den som skiller seg mest ut - helt klart, er HP! Men det har nok mest med kjønn å gjøre :p
[color=black][/color] Jeg har klippet sammen bildene og lagt dem sammen i ett dokument (for stort til å legge ut som vedlegg her dessverre....) for lettere å sammenligne. [font=Comic Sans MS][/font] Nå har vi jo allerede åpnet for at dette kostholdet vi lever med (og av :)) faktisk har ganske mye med hvordan man ønsker å se ut - og det er da jeg lurer på målet.... [font=Comic Sans MS][/font] Ser dere hva jeg mener? Er det det som er målet vårt? Å bli like?
Skjønner hva du mener Fedonisten, men bildet ble bare sånn, når jeg la inn vekten jeg mener jeg ville være komfortabel med....så vi får skylde på programmet som lager slike Idealbilder. :eek:
Jeg regner med at de fleste her skjønner det..for kroppsfasongen vår er jo så forskjellig. Det er vel noe som er genetisk også..og det er vel ikke lett å gjøre noe med nå.:)
Jeg VET jeg ikke blir seende sånn ut,og har heller ikke vært hverken det realistiske målet mitt, eller mål iseg selv,bla annet pga det vi har snakket om ; pupper, strekkmerker og alder osv...:cool:
Det viktigste for meg er å få bedre helse bla ved å gå ned i vekt. Håper da at kroppen blir lettere å få i "gir", at jeg ikke får så mange "vondter", føle meg i bedre form, så jeg kan kose meg med barnebarna...(holde følge),at det er "sunnere" i det hele tatt og at det blir enklere og mye hyggeligere å gjøre ting som å handle klær, svømme,jobbe i hagen.....you name it....
....ikke sikkert jeg går ned i vekt en gang:eek: :eek: men moro å leke med bilder da og håpe:D
Enig med Anne: Ikke skyld på oss, skyld på det "perfekte" dataprogrammet. Vi bare leker oss litt, og så ler vi litt av det bildet som kommer fram. Vi har nok bena på jorda. Og nå kommer snart HP til å skrive et langt innlegg, hvor han igjen forteller meg om tankens kraft, og hvordan jeg kan bli AKKURAT som på mål-bildet mitt om jeg bare VIL nok, hvorpå jeg svarer "Ja-da, HP, rolig nå....." ;) Ganske forutsigbart dette her, med andre ord... :p
Ikke alt som er forutsigbart: For her kommer JEG på banen....:cool:
Selvfølgelig er vi noenlunde like.... Vi er mennesker:Kvinner med to armer, to bein, en mage en rumpe osv... Vi er samme arten, og ergo ganske like....:p
Jeg er faktisk positivt overrasket over forskjellene....
Etter "målet" tråden min, der jeg stilte meg kritisk til om det kroppsbildet på den reklamen virkelig nådde målgruppen, og ble så til de grader halshugget for å kritisere idealet... så hadde jeg kansje trodd at alle ville stille ut en syltynn modell uten rot i virkeligheten...
Og her er jeg, sånn jeg er i dag i følge datebildet. Men hadde jeg vært sånn i dag så hadde jeg vært fornøyd. Men jeg er jo ikke sånn! Nå har jeg lagt på alder på dama , så nå ser hu mye eldre ut også. Og ikledd en liten kjekk sort sak i anledning 17. mai!!
Kanskje vi skal ha konkurranse på en tråd om å kle ut datadukkene våre i verst mulig stil? Det hadde vært litt gøy da!!!:)
Trykk GO SHOPPINg til venstre for modellen din. Så kommer det opp flere "butikker" på høyre side. Trykk feks. La Redoute-butikken. Når det vinduet kommer opp, trykker du en der det står My Virtual Model (er så lite at du knapt ser det) og så kan du kle på deg selv og velge i bukser, jakker, sko, undertøy og vesker.
Det ser jo kjempegøy ut. Har lagt den i favoritter. Skal snart inn å leke litt : )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.