Dante sa for siden:
Så en annonse for Burger King der de reklamerte med Fedon Kyllingburger. Er det noen som har smakt den? Er den god?
Dante sa for siden:
Så en annonse for Burger King der de reklamerte med Fedon Kyllingburger. Er det noen som har smakt den? Er den god?
Jeanett sa for siden:
Har du smakt den vanlige burgeren fra fedon lindeberg på Burger King`? Den er veldig god, men brødet er ikke så "bra" som de skal ha det til synes jeg. De har heller ikke næringsinnhold på hamburgeren. Det er litt negativt..
Nille sa for siden:
Det er jo litt dumt, for med brød har den altfor mange karber for Ketolyse kuren, 10,7 karber pr 100 gram. Mulig jeg er blind alså, for jeg kan ikke se hvor mye den veier. Mer enn 100 gram er det ihvertfall ! For på oversikten til Burger King står det at den har 28 karber for hele burgeren !
www.burgerking.no/naringsguide/naeringsguide_juli2005.pdf
Jeanett sa for siden:
Okei, du fant den på nette!! Så bra! Jeg spurte en gang og de hadde visst ikke noe nærings innhold på maten de solgte fikk jeg til svar.. :rolleyes:
Men da vet jeg jo det! Takk! he he! ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.