< Tilbake til oversikten

Holder det med den ene boken?

Georgine sa for siden:

Jeg har begynt å snuse på Fedon-kost og har Kokeboken natrulig slank. Er det noen flere av bøkene hans jeg bør investere i? Eller dekker den jeg har det nødvendige? :confused:

Fjonken sa for siden:

Det holder vel med ei hovedbok og ei kokebok. Jeg har i tillegg bestilt Gi-listeboka da.. For sikkerhets skyld.
Cluet er vel å forstå prinsippene, få ideer og ut i fra det finne sin egen Fedonvei. Det er neppe meningen at man skal følge boka slavisk mht til de ulike rettene. Det å forstå prinsippene og følge disse er vel det viktigste.

Fedonisten sa for siden:

Jeg ville kjøpt meg den nyeste boken hans som heter 'Fedons metode'. Den er helt ny, med det nyeste av informasjon innen forskning osv. Flere menyer, flere nye oppskrifter - og oppskriftene er energiberegnet.

Flott bok!

Nille sa for siden:

Jupp, det er viktig å få med seg de siste oppdateringene med nyere forskning etc. De er jo dumt å lavære å spise noen en kan spise allikevel fordi forksning har vist at matvaren ikke har den virkningen man trodde.... Prinsippene blir også noe endret da, men det er vel bare pirk fra min side.

Jeg syns den nye boka er milvis bedre enn de gamle !! :ja:

Melania sa for siden:

Enig :) - jeg tittet på denne i bohandelen og den så super ut. Skal snarest bestilles-

Fjonken sa for siden:

Har bestillt...:)

Georgine sa for siden:

Tusen takk for tilbakemeldinger.. Da er har jeg shoppet på bokklubben og venter på lesestoff i postkassa :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.