rel0ad sa for siden:
Nettop bynt på 0 karbo:) håper det funker
rel0ad sa for siden:
Nettop bynt på 0 karbo:) håper det funker
rel0ad sa for siden:
hva med mengder? kan man spise seg mett?
hva med lettbrus
Trolljenta sa for siden:
0 karbo?
Vi anbefaler proteiner, fett og karbohydrater (det meste i form av grønnsaker) til alle måltider
rel0ad sa for siden:
ok, jeg fikk høre at jeg måtte holde meg under 40 g karbohydrater om dag, stemmer ikke dette=
Fridolina sa for siden:
joda det stemmer det,men det beror ju på vilken kosthold filosofi du føljer? lindberg? atkins?...
men du har skrivit 0 karber i ditt førsta inlegg;)
rel0ad sa for siden:
hehe, er ikke helt sikkert, ønsker å ta av 20-30 kilo, hva er å anbefalle? nå prøver jeg å sprise minst mulig karbo
Nille sa for siden:
Du tar ikke av mer ved å spise minst mulig - da får ikke kroppen din de næringsstoffene den trenger.
Sats på enten Slank med Ketolysekuren ([url]www.ketolyse.no[/url]) eller Atkins (les her inne under lavkarbo ressurser. Men uansett hva du velger MÅ du lese boka skikkelig først. Det er ikke så enkelt som bare å kutte ut karber !
Men før du kjøper eller låner boka/bøkene på biblioteket kan du komme godt igang ved å kutte ut sukker, brød/hvitt mel, pasta, ris og poteter. Alle måltider bør som sagt inneholde proteiner (kjøtt, fisk,kylling, egg, ost), fett (smør, oljer etc.) og antioksidanter (grønnsaker). Det er en fin start.
Les & lær ! :D
rel0ad sa for siden:
ok:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.