< Tilbake til oversikten

Paracleans

Maya2006 sa for siden:

Noen som har erfaring med Paracleans? Går en ut av ketose ved å kjøre en rensekur med dette urtepreparatet?:eek:

Fjonken sa for siden:

Nei, har ikke hørt om den rensekuren, men skjønner ikke hvorfor du skal kjøre rensekur når du er i ketose. Opptakten til ketosen fungerer jo som en rensekur i seg selv. Du får vekk alt slagget i kroppen og mister vann og det er jo derfor du går så fort ned i starten. Så hvorfor en rensekur opp på en eksisterende rensekur?

Maya2006 sa for siden:

Når magen slår seg vrang og ikke vil være med på laget syns jeg det er bedre med en urtekur enn avføringsmidler. Eller tar jeg feil? Har så vondt i magen at jeg ikke klarer å rette meg opp i stolen. Uff!

mofe sa for siden:

Hvis du har SÅ vondt i magen, ville jeg heller tatt en tur til legen...

Fjonken sa for siden:

Da tror jeg heller litt linfrø eller psylliumfrø i kosten er mye bedre. Finnes også fiberkuber man kan ta. Alt finner du på helsekosten. Dessuten, få i deg nok vann og beveg deg så vil problemene gå fort over. Sørg dessuten for at du har nok fett i kosten. Jeg fikk mageproblemer når jeg var for knepen på fettet. Med en ss mct-olje til maten får du garantert fart på magen. Tar du det som daglig kosttilskudd så vil du aldri oppleve å få hard mage igjen. Dessuten får mct-oljen opp forbrenningen din. To fluer i en smekk.

Maya2006 sa for siden:

Fjonken, du har rett igjen. Jeg spiser nok for lite fett. MCT olje? Hvor får jeg kjøpt den?

Fjonken sa for siden:

Bestilles på apoteket og kan som regel hentes etter 2 uker. Er ikke en vare alle apotek har, men Allianceapotekene har det i allefall. Prøv frøa inntil videre og sørg for å hive masse kaldpresset jomfruolje eller raspolje over salaten din og bruk en god bunsj meierismør når du steiker mat...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.