Borealis sa for siden:
Er det noen som har smakt Carbrite-barene, som bl.a selges fra Proteinfabrikken? Er det noen av dem som smaker ok? Kjekt med et lettvindt mellommåltid....
www.proteinfabrikken.no/aspx/produkter.aspx?t=176&g0=97&g1=12
Borealis sa for siden:
Er det noen som har smakt Carbrite-barene, som bl.a selges fra Proteinfabrikken? Er det noen av dem som smaker ok? Kjekt med et lettvindt mellommåltid....
www.proteinfabrikken.no/aspx/produkter.aspx?t=176&g0=97&g1=12
LilleVille sa for siden:
Har ikke smakt carbrite-bar, men kjøpte en annen type bar i går, bare for å smake.. Den het Good Hope high protein soy bar www.ghib.com/flash/home.htm men er ikke helt lik som på bildene på hjemmesiden.. Jeg kjøpte den i en innvandrerbutikk i Bærum, mulig den er vanskelig å få tak i andre steder? Importeres av Valika Import Export Engros A/S står det, [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL] kan kanskje svare hvilke butikker som har den?
Den var ihvertfall veldig god, anbefales! Baren var på 75 g, altså ganske stor. Jeg hadde fått mer enn nok av halve, mektige saker. 6g karbohydrater pr 100 g, altså bare litt over 2g i en halv sånn bar, det er ikke ille? Var litt sånn fiber-crisp aktig i den, minnet meg om ris-sjokolade egentlig. Og prisen var heller ikke avskrekkende, 16.90
Et greit mellommåltid, og kosematalternativ for de som ikke Niller eller Diller eller noe sånt :D
Fedonisten sa for siden:
Ja jeg har brukt dem ganske mye før. Syns cocos og cookie dogh smaker best. Carbrite er mindre søte på smak (syns jeg) enn f.eks. Atkins, og det syns jeg er godt.
:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.