Tidl. medlem sa for siden:
har dere gode tips til hvordan jeg lettere skal få i meg disse produktene?? Lurer også på hvor mye grønnsaker jeg må spise i tilegg til posene. :confused:
Tidl. medlem sa for siden:
har dere gode tips til hvordan jeg lettere skal få i meg disse produktene?? Lurer også på hvor mye grønnsaker jeg må spise i tilegg til posene. :confused:
therese1972 sa for siden:
Tilsett MASSE andre greier...
Stek i smør, bland med ekstra lett melk istedenfor vann, bruk mye krydder og urter, bruk suppene som saus over grønnsaker....
Du kan spise grønnsaker til det tyter... hehe... Det er ingen begrensning fra liste 1.
Fra liste to tilsvarer 250gr ca en hel rød paprika og en pakke sukkererter, så det vil si at det er endel du kan spise fra den lista også.
Lykke til!
Mum 4 2 sa for siden:
Ang suppene: Jeg syntes de smakte bedre i mos/grøtkonsistens, dvs. 75-90 ml vann pr pose. Brukte også salt, pepper og annet krydder i. Eneste suppen jeg ikke likte var vårsuppe.
Gjorde det samme med frokostblandingen også, tilsatte ca 100 ml melk, da ble den nesten som sjokoladepudding.
Har ikke prøvd noen av de andre produktene.
Fjonken sa for siden:
Dersom du i utgangspunktet ikke liker denne maten, bør du kanskje seg deg om etter en annen diett med mat som er mer tiltalende. Dersom du på en diett skal spise mat du ikke liker, vil du fort miste motivasjonen og har større fare for å sprekke.
For å lykkes må man velge en diett som består av mat man trives med og som gir en tilfredshet.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.