< Tilbake til oversikten

Hei

Mimma sa for siden:

ja da har jeg hatt min første dag på ketolyse kuren! har gått veldig bra så langt.men har følt meg en smule kvalm.er det vanlig??
vekta stod på 87 i dag tidlig, håper jeg klarer å gå ned en del kilo. noe jeg tror og håper da jeg har hørt mye om positivt om denne kuren.

Mila sa for siden:

Hei og velkommen hit! :klem:

Kvalme i begynnelsen er ganske vanlig tror jeg..? Sørg for å drikke nok vann hvertfall :)

jeef-micro sa for siden:

Hei og velkommen... kvalme og dårlig matlyst er vist ganske vanlig, men det skal gi seg ganske snart...

lykke til med ketolyse :)

:klem:

Torkil sa for siden:

Hei
Hjertelig velkommen. :)
Magen må omstille seg ganske mye fra highcarb til locarb. Det tar litt tid. Heldigvis opplever de fleste at magen etterhvert blir veldig bra uten oppblåsthet, luftsmerter og kolikk, faktisk bedre en på mange år. Slapphet og en lett hodepine kan også forekomme, det forsvinner også fort.
Tar du ketolysetablettene får du mindre besvær, tablettene er skreddersydd til kuren, faktisk med gode råd til endringer fra bla. dette forum.
Lykke til med ketolysekuren.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.