Ønsker du en agent for kjæledyret ditt, så tar jeg oppdraget. Trenger ikke kunne noe, men dyret må ikke være lys eller lydredd. Også må det takle nye mennekser :)
Inngangsbilletten er 490,- Dette betales kun en gang. Dyreeier mottar hele honoraret ved ev. oppdrag. Jeg formidler reklamejobber og roller i div. norske filmer+ en del fotojobber. Trenger alle slags dyr..Gi dyret ditt en gave og kanskje 15 minutes of fame :))
Holdt på å registrere et av mine sjarmtroll, men det var før jeg husket at det kostet litt. Kanskje jeg prøver igjen en dag jeg føler meg litt rikere:p
Her er uansett en smakebit:
Muligens ikke så stor etterspørsel etter pelsløse katter enda, men det kommer nok:), for de er så søte, morsomme og kosete som bare det:D
Har en engelsk og en australsk undulat. I tillegg er jeg ganske dypt inne i akvastikk. Har en tank på 400 liter hjemme med blant annet en ildål oppi. Den er kjempekul, tigger mat til samme tid hver dag. Har også et kar på jobben på 85 liter og nå er jeg jaggu i gang med å sette opp et 85 liters plantekar hjemme med CO2 og greier. Gleder meg som en unge :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.