Jeg har et problem som jeg ikke klarer å finne løsning på. :( Jeg trenger honning i etpar oppskrifter, og kommer ikke på noe lavkarbo substitutt for dette...:confused: Noe som har et godt forslag? Da er jeg eeevig takknemmelig! :)
Er det mye honning det er snakk om da? Hvilke oppskrifter er det snakk om=? Er det en teskje i brødoppskrift, så ville jeg ikke byttet ut honningen feks. Fordi det ikke er mye det er snakk om, og fordi honningen motvirker brødet å tørke ut på en måte som sukker ikke vil kunne gjøre, og ei heller erstatninger..
Ja! Det er snakk om en monsterstor spiseskje...:( Vi skal kanskje lage hjemmelaget nougat... :sikle:
Tenk deg den isen, eller den pannekaken, eller den... Nei, nå MÅ jeg slappe av... Blir litt vel sulten her. :D
Dere er ikke på induskjon nå? For da skal dere jo ikke ha nøtter heller... SÅ om dere ikke er på indusjon, så er vel ikke den ss et så stort problem, den skal jo spes ut. :)
Ellers, så selger de jo sån karamellsaus i atkinsproduktene som kansje kunne være verdt et forsøk?
Jeg trenger søren meg også honning - men bare fordi det er så godt, og jeg savner det. . . (Uff da. . . ):D:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.