Nei jeg håper virkelig ikke det er noe boller noen steder her... jeg har vært flink å ta pillene mine, og siden jeg har spydd litt har jeg vært kjempenøye med kondom, og siden jeg har PCOS i tillegg... tror ikke det. Jeg bruker å ha slike perioder med jevne mellomrom, og vet ikke helt hvorfor... Skal kjøpe Ingefær i morgen Aline... Har jo brukt det før... skjærer skiver og putter i vannflaska...
Jeg har ikke tenkt på akkupunktur egentlig... det var et godt tips.
og jeg er klar over at kondomer kan sprekke... men jeg skal være ganske sikker alikavell... PCOS'en i seg selv gjør det jo vanskelig å bli gravid, og jeg tar jo p-piller da...(når jeg ikke spyr de opp)
Kanskje det er gallen din som spiller deg ett puss (som min gjorde i januar/februar i år). Gikk og var kvalm og spydde. Var helt satt ut og enkelte dager greide jeg knapt å ta meg av mine egen barn. :( Skikkelig demotiverende og deprimerende. Siden jeg har svart belte i svangerskapskvalme, så ble jeg litt motløs av å gå sånn. Fikk resept på Afipran, men Postafen reisesyketbl. og Marzine reisesyketbl (begge uten resept), hjalp mye bedre enn Afipran.
Legen min sa samtidig at det var greit at jeg brukte Postafen dersom jeg følte at de tok kvalmen bedre.
Løkke te da jeefern. Kan itj gå roint sånn vet du.
Skole no eller??
I dag har jeg bare vært kvalm et par perioder, men ikke sånn at jeg har spydd... men jeg har hverken drukket alkohol eller tatt metformin i det siste da...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.