Hei dere!
Middagen min var fantastisk idag, må bare dele det med dere...
Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg gjorde, men suppene har jo ikke akkurat vært en kulinarisk opplevelse. Greit nok, men...dere skjønner.
Idag woket jeg en haug med grønnsaker, og så helte jeg suppen over og tilsatte godt med chili, hvitløk og urter som smaker ganske sterkt. Det ble helt fantastisk - så, bare prøv!
Eller så er det jeg som etter 16 dager med eurodiett er blitt herdet og ikke er så kritisk lenger...
Ble faktisk ganske godt dette her. Lagde grønnsaker og brukte grønnsakssuppen som tykk saus rundt (slang sausen i woken sammen med grønnsakene etter grønnsakene var stekt), det ble også helt ok.
Oi! Så fint dere har hatt nytte av et egentlig gammelt tips...
Men jeg spiser det der ennå jeg...
Og til den som spurte: Grønnsakene er hva jeg måtte ha i kjøleskapet, men gjerne champignon, squash, brokkoli, vårløk, selleri, sjalottløk eller rødløk, chili, hvitløk, ingefær. Og basilikum, oregano og koriander. Koriander er en vinner, da blir det sterk smak på det meste som i utgangspunktet smaker litt kvalmt...
Hørtes ut som en glimrende ide :) Kanskje jeg må få kjøpt inn noen ed produkter jeg også - så jeg ikke går lei av kjøtt. 4 måltider for dagen med ca 100gr kjøtt per gang er ikke bare bare nemlig.
Har dere forresten lov å bruke rød paprika?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.