< Tilbake til oversikten

Noen tips til hvordan jeg kan få "fjernet" blåfargen?

Aadna sa for siden:

Heisann

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få fjernet blå fargen under øyne?

for eks fins det noen kremer eller dieter som minsker den stygge fargen?

www.home.no/aedn/tja.JPG[url="http://www.home.no/aedn/tja.JPG"][/url]

BiggestLooser sa for siden:

Jeg tror ikke det finnes noen diett som kan hjelpe for det. Øyene dine så bra ut for meg. Ikke mer blåfarge omkring enn vanlig. Men foto klarer ikke å gjengi farger helt. Jeg ville gått til en kosmetolog og fått råd av henne. Det er flere type dekk kremer og pudder som kan skjule ringer under øynene. Fleks. røde områder i ansiktet kan dempes med grønt pudder.

chili sa for siden:

Drikker du nok vann? For lite væske kan gi poser / blålighet under øynene. Drikker du mye vann fordelt utover dagen kan det hjelpe stort!
:)

MegaWai sa for siden:

Synes øynene dine er pene jeg.. Eller.. Veit ikke om det venstre øyet, men det høyre øyet er ihvertfall pent..

Summer sa for siden:

Pene øyne. :ja:
Å drikke nok, få nok søvn, og å spise sunn mat som man vet man tåler skal hjelpe på blåhet under øynene. Jeg blir hvertfall mer blå når jeg legger meg for sent (beste skjønnhetssøvnen er jo før 2400 vettu;)), og var veldig blå når jeg spiste mat jeg ikke tåler.

Nille sa for siden:

Syns ikke du hadde så mørke ringer under øynene jeg ! Nyyyyydelige øyne har du !! Åsså deeeee vippene da ! sukk :D
[color=purple][/color]
Men om man plages av mørke ringer under øynene kan det, i tillegg til for lite søvn, også skyldes vitamin/mineralmangel. Som regel jern, B-12 og andre B-vitaminer. Blir det for ille og mer søvn, regelmessige måltider, nok vann ikke hjelper, så ville jeg ha fått tatt noen blodprøver hos lege. det kan være at det rett og slett er jern mangel. Vår kjære Fedonisten vil sannsynligvis si at nyrer og lever trenger en rens og at man må drikke mer vann. (tror jeg).
[color=purple][/color]
Jeg var en del plaget før - da jeg av ulike grunner (bl.a. hetetokter) mistet nattesøvnen. Fikk abefalt en krem/stift på apoteket: Oligo 25 Yeux fra Vichy. Den dekker godt og ser helt naturlig ut.
[color=purple][/color]
I min ville ungdom kjøpte jeg en krem på parfymeriet, - husler den var gul eller orange, men ikke hva den het. Den dekket perfekt etter sene natterangler....:p

Aadna sa for siden:

hehe, koselig og høre:D okeii, da skal jeg muligens teste 25 Yeux :)

paprika sa for siden:

Det finnes flere kremer på parfymeriet som hjelper deg til å få bedre blodsirkulasjon rundt øynene, og dermed mindre blåfarge. Jeg har alltid vært veldig skeptisk til slikt, men siden jeg er plaget av litt mørke ringer, kjøpte jeg en. Den har funket knallgodt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.