< Tilbake til oversikten

Hva har dere på kjøleskapet?

Summer sa for siden:

Vi har et dikt:

[center][/center]

[center][size=3][/size] [/center]
[center]Livsveven: [/center]

[center]Ikke før veven er stillnet,[/center]

[center]og skyttelen sluttet å gå, [/center]

[center]vil Gud trekke teppet tilside, [/center]

[center]og la oss riktig forstå:[/center]

[center]at også de mørke tråder, [/center]

[center]såvel som de lyse bånd, [/center]

[center]var nødvendige for mønsteret[/center]

[center]i mesterens mektige hånd...[/center]

[center][/center]

[center][/center]

[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]
[left][color=black][/color] [/left]
[left] [/left]
[left]Også har vi bilde av meg og poden som aker, bilde av poden i barnehagen sammen med en traktor (det kuleste som finnes!!), bilde av to drømmebiler, samt noen englemagneter (og en påskekylling...)[/left]

[center][/center]
[center][/center]
[center][/center]

Nooria sa for siden:

Så koselig kjøleskap dere har :snill:

Vi bruker to sider (en side + fronten). På siden har jeg hengt opp en liste over E-stoffer samt en del utklipp som handler om kosthold og et utklipp fra Simon Flem Devolds "På skross". På fronten har vi noen bilder, et kort fra min lille kusineskatt hvor det står "Min beste venn" og aktuelle ting (f.eks folder fra Helsestasjonen). Visdomsord a la det diktet ditt har vi på innsiden av noen skapdører (slik at vi får med oss noen godord på veien f.eks når vi skal spise frokost).

Nooria:rolleyes:

psilocybe sa for siden:

Tegninger som samboeren min har fått på jobb (barnehage). Fine postkort holdt oppe av fine magneter. Et avisutklipp fra BA når jeg ble intervjuet angående jobben min midt i.

Iset sa for siden:

Har et svært kjedelig kjøleskap desverre (utenpå, inni er det svært så spennende hehe). Har bare en goboken magnet med noen barnesykdoms-brosjyrer på, som jeg fikk på helsestasjonen. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av dem, og bare hang dem der midlertidig (det er 5 mndr siden nå.. )

Sier litt om meg da hehe.

Nille sa for siden:

Hm....

• Skiftplan
  • Mat/porsjons instruksjons info for pusens mat (for pusevakten)
  • Magnet fra sønn "If mothers were flowers, you'd be the one I'd pick"
  • 2 morsdagskort fra samme sønn
  • 8 magneter (bl.a et jordbær og 2 liten gris)
  • "To do" liste - hva som trengs å gjøres i/rundt huset. (Har hengt der i to år og vi er halvegs)
  • Visittkortet til gulvsliperen (fra 4 år tilbake)

Zoë sa for siden:

"Livsveven " har jeg sansen for , Lise!

Vi har nyoppusset hus, og jeg hadde tenkt å ha strøkent kjøkken uten masse dilldall på kjøleskapet....

Men du verden så lite koslig det var! (Er nok ikke mye av en minimalist...)
Så nå henger det postkort, barnetegninger og bilder av lillegutt i limegrønne magnetrammer der . :)

Fedonisten sa for siden:

Tegninger! Masse tegninger!! Prinsessen er 4 år og ELSKER å tegne, og jeg sparer på haugevis av dem. Veldig morsomt å se utviklinga.

Også har prinsessen dilla på magneter, for dem leker hun med og forteller eventyr om dem når jeg lager mat og hun holder meg med selskap.
[color=green][/color]
Magnetramme med bilde av min ste-datter og prinsessen når de ligger i senga og koser seg og ler.... Deilig bilde!!
[color=green][/color]
[color=green][/color]
...og hvis jeg hadde vært litt flinkere til å scanne bilder osv... så kunne jeg også laget dette innlegget litt mer fargerikt.....:o

magdalena sa for siden:

Vi har skoleruta,månedsplan fra barnehagen og vaktlista til sambo.Ellers så er kjøleskapet pynta med postkort og dikt,og pompen sine magnetbokstaver. Han lærte seg hele alfabetet før han ble 3!Og stod når han var 6 måneder,så han er kjapp...Ikke alltid gøy det,men nå sporet jeg av.Har også en tabell over E-stoffer på ene siden ;)

Summer sa for siden:

Zoë: Begynnte så fint uten noe videre jeg også.....
Begynnte med å kjøpe en magnet som hang midt på kjøleskapet leeeeeenge... ("stol aldri på en mager kokk" :D )

Også har det bare liksom ballet på seg....:p

Summer sa for siden:

Oi, det var flink gutt det! Wow. :)

Anne sa for siden:

Et magnethjerte, hvor det står : "Gla' i deg!" ....og det er vi jo.....:)

Carbokiller sa for siden:

Det var en ting jeg umiddelbart savnet når vi kjøpte huset, og det var at det ikke var noen steder å ha alle kjøleskapsmagnetene mine, som igjen holdt oppe alle viktige beskjeder, tegninger, dikt osv. Her er det integrert kjøleskap, og som kjent så biter magneter dårlig på bøk.

Har istedet god gammeldags oppslagstavle med skoleplan og spiseplan for SFO, vaksinasjonskort, to biletter til Riverdance i August, visittkort til alle takstmenn, advokater osv som vi for tiden er innvolvert i og noen tegninger fra ungene.

lilletrine sa for siden:

Jeg har et hjemmelaget klister hvor det står SULTEN???
Får det ikke av igjen, hehe:rolleyes:
Også har jeg et til klister som jeg heller ikkke får av hvor det står om kjøkkenhygiene.
Ellers har jeg tatt bort alle magnetene og dill dallet for jeg liker å ha kjøkkenet rent og fritt for dill dall.

lokkebiff sa for siden:

her er kjøleskapet uten "dill og dall".

Iset sa for siden:

Vårt kjøleskap er i stål og ikke magnetisk, så vi kan ikke ha noe der, om vi ikke TAPER det på, men det vil jeg jo ikke. Dessuten har vi delvis åpen kjøkkenløsning og kjøleskapet viser fra stua, så da blir det ikke pent om det er masse dilldall på det.

Hyper sa for siden:

På kjøleskapet vårt henger det bilder av kjente og kjære, i sånne magnetrammer jeg fikk til en bursdag...
Så har jeg litt diverse magneter...Veldig søte:)
En rosa og en blå elefant blant annet...

Og en der det står: "jeg kysser bedre enn jeg lager mat"...;);)

Nå skal det sies, at jeg er en jævel blitt på å lage mat...Så da kan man jo tenke seg selv;)

Lemen sa for siden:

Der har jeg en Eva Solo magnetimer, noen små søte rosa magnetblomster som holder oppe julekortene m/barnebilder på. Også en Ole Brumm magnet med "I can't find any breakfast".

Enid sa for siden:

Hahaha, Hyper du ruler :D

På vårt kjøleskap er det bare magneter:
-En av Manhattan sky line

-En av Felix the Cat (en av mine favoritter)

-Det kjente feminist-ikonet "We can do it!"

-Og en magnet fra den supre secondhand-butikken Yesterdays bread i Carnaby Street i London som desverre ikke finnes lenger... :(
www.yesterdaysbread.co.uk/

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.