:confused: Jaja jeg kom hjem,gikk en tur på vekta og tenkte gudskjelov,jeg har ikke gått opp mer enn 2 kilo på 4 uker med ferie.
Har nå vært på jobb 4 dager og gått opp ytterligere 2.
Jobben min er krevene hardt fysisk arbeid så jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at musklene har begynt å jobbe igjen,selv om jeg har vært flink med kosten etter at jeg kom hjem fra ferie :-)
Men det betyr at jeg i første omgang må ta av 4 og ikke to i utgangspunktet.
Grøss og gru jeg skal jo egentlig ta av 10 og nå er det blitt 14.
Allikevel gikk jeg å kjøpte meg en hamburger på shell:confused:
Flere med liknende opplevelser???
Ikke helt ukjendt dette nei! :p
Syntes også jeg hadde vært flink i sommer, uten å legge på meg. Begynt så å ta lange spaserturer og gikk også opp nesten 2 kg!:(
Vel, vi får bare tro at det er muskler og vann som er årsaken!:D
Vekk må det jo!;)
Gikk litt i ferien og gikk så ned litt etter ferien og går fremdeles litt ned.. Men musklene har vokst det ser jeg med egne øyne og med målebånd, så egentlig føler jeg at jeg driver å bytter bort lett fett med tunge muskler for tida.
Det rare er at jeg tidligere har gått mye opp i ferier og endamer opp etter ferier før jeg igjen har gått litt ned. Jeg har altså hatt etterslep som ikke har blitt registert på vekta før etter ferien. Mulig dere andre også har hatt det sånn.
For min del har jeg ikke tenkt å dele livet mitt med vekta på minst 4 uker. Nå er det slutt på all drittmat igjen og digitalvekta er sagablott for en stund,er nødt til å komme i gjenge igjen og vekta gjør meg bare deprimert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.