Tror dette emnet har vært oppe før, men jeg prøver likevel. Går det an å bestille lavkarbo flymat? Skal til Tunisia i slutten av neste måned.. Husker ikke navnet på flyselskapet, da må jeg i tilfelle sjekke. Jeg husker i alle fall at jeg ikke hadde hørt om det før..
Sjekk med flyselskapet du skal bruke hva de tilbyr. Det er ikke alle som tilbyr lavkarbo. Jeg vet at Singapore Airlines har lavkarbo på menyen, men de flyr jo ikke til Tunisia. Som sagt, hør med selskapet ditt hva de kan tilby, og om de ikke har lavkarbo så har de kanskje noe som ligner og som heter noe annet, men som kan fungere som lavkarbo.
Takker for hyggelig omtale. Jeg skal nok lage en oppfølger etterhvert fordi jeg skal østover igjen i Oktober, men har da valgt å fly Lufthansa, fordi det ble noe billigere, samtidig som jeg der får bonuspoeng, noe jeg ikke fikk på den andre turen min. Lufthansa har ikke low-carb, men low-calorie, så får vi nå se hvordan den maten er.
Jeg pleier som rele å bestille billettene mine på gotogate.no. De er ikke alltid helt rimeligst, men likevel blant de rimeligste, og ved å betale 95 kr ekstra for en 'servicepakke' er det mulig å velge sete og spesialmat på forhånd og få personlig oppfølging av en kundekonsulent. Når man først skal ut med 8000 for en billett er 95 ekstra ikke så mye.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.